Čtvrtstoletí s Falloutem: Jak vzpomínáme na RPG legendu?
-
Za tyden bude 3. dil GOTY free na Epicu
-
Opravdu nikdo nehrál/nezmiňuje Fallout 1.5 Ressurection? Zkuste to, všichni, pro které je 1 a 2 modla :)
-
Na GoGu spolu s dvojkou. Ale ta je ošklivá, mechanicky divná a když jsem to překousl, tak jsem zjistil, že i nedohratelná (prostě na jednom povinném místě vždycky spadla, ale možná to buď fixli nebo byl problém jen u mě). Trojku jsem nikdy nezkoušel.
-
Land of Lore a zlaty casy Westwoodu....boze...musim se podivat jestli to jde nekde sehnat
-
Fallout 3 a NV výborné, F4 mě než došlo k opravě dožíralo, že follower mi neustále leze před hlaveň. A F4 už také nemá textury objektů na původní úrovni. Začali ludračit a místo textur používají neprůstřelné kulisy, jak je dnes v módě. Obávám se, že další díl i TES VI už bude na PC odpad.
-
Plebs ano, u Fallouterů ale ne.
-
Na Steamu hodnoceni velmi kladne, 82% ze 180 000 hodnoceni je kladnych. Takze spis se vsichni shodli, ze je to dobra hra.
-
F1 a F2 jsou pro mě srdcovky. Pamatuju se na recenzi F1 ve Score, dostal tuším 9/10 a byl u ní v rámečku popis toho, co se děje při výbuchu atomovky. To jsem potom taky referoval na základce ve Fyzice....
Už tehdy mě to zaujalo, ale pak hlavně hra vyšla v Levelu s českým překladem, já měl na základce němčinu a z angličtiny jsem znal tak "save" a "load" a tak.....
No a F1 byla první hra, u které jsem byl schopen sedět v 15ti od rána do večera a dohrát jí za pár dnů.....
F3 byl potom pro mě velké zklamání.....F4 taky, to mi přišlo nuda....
No, k F3 se možná ještě vrátím a dám mu druhou šanci...a NV jsem nehrál, a prý je to blíž k původním Falloutům, tak tomu možná dám taky šanci
-
Wasteland 2 bych nedoporučoval přeskakovat. Atmosféra a hratelnost nejlepší ze série. Faktem je, že některý mechanismy jsou už lehce zastaralý, ale trojka je naopak všechny až přes příliš zjednodušila a proto u mě vede W2.
-
No vidíš, Ishar trilogie. Taky docela masakr. Koukám, že jsem prošli stejnou cestu :-D
-
Dungeon Master byl první nebo jeden z prvních s realtime souboji. Po něm se jich vyrojila spousta. Často s výrazně lepší grafikou a příběhem, který není jen v manuálu, ale komplexnost herních mechanismů a hádanek spíš upadala. Až na druhý DM, který ale vyšel tak pozdě, že už byl žánr z módy. Kdo začal třeba s trilogií Eye of the Beholder, Ishar nebo s Lands of Lore, tak mu DM musel přijít graficky hrozně zastaralý a složitý. Jsem jeden z nich, ale stálo za to se tím prokousat.
-
A k čemu to, když se všichni shodli že nestojí za nic?
-
Fallout 4 na Steamu za 5E!
-
Díky za info. Taky jsem si kdysi užil pár "krokovacích" dungeonů, ale zrovna DM se mi vyhnul.
-
Pardon, Dungeon Master 2. Sám ty zkratky nemám rád, ale stejně k tomu sklouznu. Svého času krokovací dungeon, ale s realtime soubojákem. Trochu neohrabané, ale na rozdíl od Wizardrů se to dá dohrát za jeden lidský život :-D
-
Sorry, možná blbý dotaz, ale co je to DM ?
-
Ja mam taky backlog, ze keby uz odteraz vychadzala len jedna nova hra rocne, tak aj tak to asi nikdy nestihnem dohrat😂
-
Demíčko jedničky jsem taky pařil pořád dokola. Skvělý vzpomínky. To snad bylo ještě na GURPS, než přišli o licenci.
-
Jednička a dvojka je <3 (NV taky výborná). Díky moc tehdejšímu Levelu (Radkovi Fridrichovi a spol.), že tu neskutečnou porci úžasnejch textů přeložili, jinak by si to u nás zahrálo daleko míň lidí.
-
Těším se na seriál