Přejít na výpis diskuzí
Čtyřicet minut z hraní Guild Wars 2 předvede i draka
19.8.2011 | Aleš Smutný
34 příspěvků
-
Tak občas útočl. Házel fear, házel nějaký podivnosti z křídel apod.
-
Od toho bude WvW PvP kde pude o dobývání pevností, překazit dodávky surovin nepříteli apod. Ale to by sis o tom musel něco zjistit.(http://guild-hall.cz/index.php/gw2-player-vs-player/gw2-world-vs-world-pvp)
-
Tak jak napsal Marllone, bossové v GW2 na ukázkách jsou mohutní, ale přeci jen se jedná ještě o mláďata, jen přisluhovače.
Zde je třeba obrázek zubu jednoho z hlavních draků, severského Jormaga.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Fang_of_the_Serpent.jpg -
bohuzel uz malo lidi pamatuje UO, kdy te zabilo PK a vylootovalo tvoji mrtvolu...dneska vsichni breci, kdyz je nekdo sejme pri expeni ve wowku...pry zdrava rostouci populace, co to je za nesmysly
-
Takže, jaké informace sis zjišťoval? Guild Wars je v překladu Války Gild. Od tohoto názvu se také uchycuje hlavní tahoun této hry a to tak návykové PvP, že já u něj strávil 4 roky. Jednička sice má příběh a PvE, ovšem to je v porovnání s PvP fakticky směšné. Hra těžila z obrovského úspěchu na poli eSportu a guildy měly žebřičky, turnaje o prizemoney a různé herní příslušenství. Tento název víc než jen vystihuje podstatu jedničky a dvojku symbolicky pojmenovali jako jakési pokračování. ArenaNet si uvědomil, že udělal strašlivou chybu se zanedbáním PvE a v druhém díle tak bude mnohem propracovanější. Jestli na úkor soubojů hráčů proti hráči se ještě uvidí. Nicméně souhlasím s tím že u pokračování je tento název přinejmenším sporný.
Guildy se také shlukují do většich celků a ovládají města atp. Různě si v takzvaných aliancích vypomáhají a když zrovna někde chybí nějaký člověk, stačí napsat do aliančního chatu (kde v jedničce bylo max 10 guild v jedné alianci) a skoro vždy se ti někdo ozval.
Jelikož svět bude open, dají se tu očekávat určité odlišnosti, myslím si ale, že se bude těžit z docela dost dobrého konceptu jedničky.
Co se týká platby, zaplatíš si hru a neplatíš monthly fees, prostě máš krabici a hraješ. To byla jedna z hlavních devíz Guild Wars a mikrotransakce tam byly pro takové kraviny, které jsi fakticky do hry nepotřeboval.. Zda-li toto zachovají, je pouhá otázka.
Můžu ale potvrdit, že na Guildách to stojí a padá, Guild Wars bylo aspoň ze začátku působení i v PvE o guildovní spolupráci a samotáři většinou nevěděli, o co přicházeli.
Aloha, slohovka je u konce a doufám, že jsem ti to tu popsal trochu obsáhleji tak, abys to aspoň trochu pochopil. -
gild system je postaveny na lidech a nad nim je aliancní a imperatorsky system pro čems se gildy mužou spojovat v aliance a tvorit imperia a diky tomu dobyt treba nejake mesto a pouzivat ho jako zakladnu zadny troll noob wow system kde kazdej hrabe pro sebe se tady neuchyti
-
boze nez tu zacnete brečet o pvp tak si nejdriv o tom neco púrectete GW2 nabizi vsechny variace pvp od strukturovaneho na skilu zavysleho po klasickou WOW rezbu az po obrovske quest battle groundy kde muzete napadat lidi snazici se delat pvp questy kazdopadne PK system je demence na druhou proc napadat nekoho kdo nehraje pvp a neumi se branit?? jestli mate takovyhle skolny dete zmaltis tvoji mamku frajeri
-
Jsou tu 2 základní typy PvP
1)Strukturované PvP- vyrovnání atd.
2)WvW - klasická řežba kde není nic vyrovnané ani počet hráčů ani levli atd. -
Ne, já sám nikdy PK nebyl a ani mne to moc nepřitahovalo, ale vnášelo to do hry nový level zábavy. A co vím, tak nooby málokdo pojížděl, a když, tak mu to nic nedalo (expy snad žádné, protože rozdíl levelů byl příliš velký, a equip taky ne). Navíc to vytvářelo zajímavé situace a návyky, třeba že do určitých částí map se jen tak někdo sám nevydal, protože se bál PK.
-
Olalala, šláplo se fanboyovi na kuří oko, tak kolem sebe před smrtí krásně kope :)) Koukej nám napsat ještě tak 5x po sobě troll, kde všude je troll, kdo všechno je troll a jak všechny hry kromě GW2 jsou plný trollů a troll a troll *15* *15*
-
Hra která chce mít zdravou rostoucí populaci, tenhle způsob zábavy(na cizí účet) vymítí už v zárodku.
-
Copak? Chtěli jste si smlsnout na noobech jako správní trollíci ale oni vám tenhle způsob zábavy nedovolí protože je očividně jednostranný a nefér? lol tohle hledejte u nějakých sandbox troll-friendly her.
-
jo, tohle by mi taky chybelo. A navic pry te v Guild wars v pvp srovnaji s ostatnima co se tyce levelu a vybavy takže totalni nuda.
-
Tak to je škoda... tenhle pvp systém mě nikdy moc neoslovoval, naopak jsem měl rád ten reálnější s PK kde bylo víc napětí a zábavy. Aspoň pro mne.
-
Ne, PvP je přísně odděleno od PvE části, kdy se pohybuješ po celém světě a chodíš do dungů. PvP bude zjevně přístupné jen z určitého místa (jak vidno ve videu tak z The Mists), podobně jako v GW1 Battle Isles, a bude mít formu jednotlivých map, kde se to bude sekat. PK teda vůbec nehrozí.
-
Nejsem si jist, povězte... budou v GW2 něco jako PKs (playe killers), tedy hráči, jež se orientují hlavně na zabíjení ostatních, tzn. že vás mohou napadnout kdekoliv (třeba mimo města) po světě aniž by je zajímalo jestli jde o nějaký pvp či frakční match? Prostě se třeba několik PK dohodne a napadnou vás zatím co jdete svůj oblíbený dung, aby vás mohli obrat o věci? Díky za odpověď...
-
tank and spank to rozhodne nebylo.
-
Bethesdě takhle velké scény myslím nehrozí. Toho draka co tam byl k vidění by řadovej bossák v GW2 zašlápl. Budeš rád, když se ti nějaký ten obřík nebude v té grafice sekat. Guild Wars 2 sice nemají ultra-crysisovskou grafiku, ale jedou spíš na velkou a propracovanou architekturu, než na detailní texturu bláta.
-
Guild Wars se hra jmenuje podle jedné historické události, co se v tom světě před stovkami let odehrála. Počítám s tím, že tam guildy budou. A nic ti nebrání jít na toho draka s kamarádama normálně, jen se nemusíš hned strkat někam do party.
A jen ještě doplním, že se za hru neplatí poplatky, takže koupíš, nainstaluješ a hraješ nafurt. V rámci mikrotransakcí jsi tam mohl nakupovat jednak kostýmy, ale také sloty pro další postavy, změnu vzhledu, pohlaví a jména. Poslední zmiňované se může zdát jako pěkná vychytávky pro griefery, ale bylo to taky mastné - 10 a víc dolarů. Každopádně se není třeba bát, že by tam byly ke koupi supersilné potiony a různé zvýhodňovací věci. jako je to k vidění u ostatních s tímhle systémem. -
Trocha inspirace od Bethesdy nikdy neuškodí. :D (viz. Skyrim)