Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KIMCID

    nečekali jsme to :D :D :D


    • Morlang

      Wau wau wau a pritom ted vypustili tolik gameplay traileru a screenshotu! :D

  • Maxianimal

    Naštěstí je to úplně, ale úplně jedno. :)

  • Tak ja neviem. Pár ľudí spravilo za 15 mesiacov DOOM. 

    A tu stovky zamestnancov  najbohatších firiem s naj technológiami  nedokážu ani dokončiť.? Tak chápem lepšie sa to predáva keď sa o tom hovorí, už mám podozrenie, že pôvodná road mapa projektu je niekde do 2024 a toto predlžovanie je súčasť projektu. 

    • To je částečně pravda, ale v podstatě jen u malých projektů. Starfield svěřený malému týmu by nejspíš nikdy dokončený nebyl nebo by dopadl jako No Mans Sky, který dodělávají roky po vydání.

      Složitost takového projektu je mimo možnosti malého týmu. Ten je schopný udělat nějaký základ, ale jak se začnou nabalovat požadavky na množství textur, návaznost animací a další hromady detailů, bez kterých by hráči řekli, že to vypadá jako 10 let stará hra, tak jsou všichni zavaleni a nevědí, co dřív.

    • Wizard

      Ono je to možná tím že korporáty trpí spoustu neduhy které v týmu pár lidí neexistují. Těm pár lidem totiž nikdo neříkal co "chce" zákazník, jak to prodat co nejvíc lidem, jaké jsou trendy, nevznikají "kachny", šuplíkový kód atp. Proto může být vývoj produktu v menší firmě paradoxně rychlejší než vývoj stejného produktu ve velkém korporátu.

    • Hidden

      To se vubec neda srovnavat, narocnost vyvoje dnesnich velkych her na clovekohodiny je uplne nekde jinde. I se super technologiemi (ktere je take podstatne casove narocnejsi vytvorit).

  • Vůbec mě to nepřekvapuje, ale domnívám se, že si tím ty firmy pod sebou už skutečně podřezávají větev. Do marketingu sypou obří částky a pak nemají co prodávat. Udržet nějaké nadšení je technicky nemožné a potom vydáte hru která bude v nákladech stát třeba 100 M USD a koupí si ji třeba jen 1/3 lidí, protože zbytek už to prostě nebude zajímat. Tyhle věci se dají ještě chápat ve výrobních částech ale těžko to chápat v oblastech, kde jste závislí jen na schopnostech lidí. 

    Těm řečem o COVIDU pak nelze vůbec věřit, naše firma musela během COVIDU zvýšit efektivitu asi tak o 500 % abychom všechno zvládli a taky jsme to zvládli takže asi tak. 

    • Derp_1337

      "Do marketingu sypou obří částky a pak nemají co prodávat."

      Tak zrovna tohle nebyl problém Starfield. Datum vydání bylo téměř za humny (pár měsíců) a Bethesda ještě nerozjela marketingovou kampaň. Každý pozorný hráč hned zpozorněl, protože to je jasným znakem toho, že nestíhají. Jak to trefně okomentoval KIMCID v komentu nahoře "Nečekali jsme to 😀 " 

  • Oznámení... spíše to ve mě evokuje parte. A obsah sdělení je stejný. Tenhle šlendrián ve formě neschopnosti alespoň rámcově dodržet termíny je prostě ubohost dnešní doby a speciálně tohoto odvětví průmyslu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit