Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra roku 2014 !!!
  • MidnighT91
    Zas budu hrát za sexy zombie zrzku, už se nemůžu dočkat. Doufám že tam budou přítomny i bažiny těch pyromaniaků, o kterejch se mluvilo v jedničce. Hlavně bych ale chtěl, aby samotná příběhová linie byla jednou tak delší než v jedničce pač když už víte kde co je a jak na to, tak je ta hra relativně krátká.
    • michelangelocz
      Prvni zahrani/dohrani (to nejintenzivejsi, plny objevovani a nejvice se do pameti zaryvajici) se jako nepocita? Jeslize sis snad nechal vyslepicit vetsinu "co a jak" ve walktrought videich, to si pak muzes sypat popel tak maximalne na svou vlastni hlavu. Mimochodem baziny i s pyromancery byly uz v jednicce ;)
      • PravyMonty
        Jo, to byl Blighttown(Město ?plísně/phromy/prokletí?), noční můra všech hráčů Dark Souls, který se nachází před Izalithem(Místo kde se pyromancie zrodila, pochází odtamtud čarodějnice z Izalithu/Lože chaosu a její dcery, např. Quelana, Queelag, ?Spravedlivá/Jasná/Krásná? Paní), ale pak je ještě bažina(Myslím, že se nazývá Velká Bažina) ve kterých žije velká komunita nenemrtvých pyromancerů mimo Lordran(Z těch bažin pocházel Laurentius, ten skvělý přátelský chlapík, který ti dal část sebe- pěst pyromancerovu, nebo také jeden z největších pyromancerů Salaman), do které by se každý příznivec Pyromancie rád podíval.
        Každopádně já bych se radši podíval do školy čarodějnictví ve Vinheimu, nebo do Carimu.

        Otazníky znamenají, že si nejsem jistý překladem, takže pokud by někdo znal vhodnější význam/výraz, tak ho prosím napište.
        • michelangelocz
          Pyromancie byla stvorena Quelanou z Izalithu a jeji vznik neni spjaty s mistem Izalithu – pyromancii vytvorila az potom, co Izalith opustila – coz se stalo az po udalostech kolem snahy jeji matky vytvorit obdobu prvniho plamenu, kdy se ji experimentovani v tomhle smeru decentne urthlo ze retezu a s vysledkem jejiho snazeni se muzes sam ve hre setkat – jeji poznamenani rodinni prislusnici a Bed Of Chaos.

          Kazdopadne pyromacie se pak dal sirila prostrednictvim Quelanina zaka Salamana. A nejspis od nej a jeho zasluhou se stala Great Swamp mistem, kde se i dalsi ucili umeni pyromancie. Jenze to jsme jeste porad v dobe, kdy se odehrava Dark Souls. Druhy Dark Souls je (pravdepodobne – lecos tomu nasvedcuje) casove zase o par set let dal a kdo vi, jestli tam jeste vubec nejaka Great Swamp je – tudiz si nemyslim, ze se tam podivame.

          PS: A kdyz uz resime pribehovy veci, tak zminim element snu zaznivajici v trailerech druhych Dark Souls – coz je smer, jimz kdyby se ubiral pribeh a patrani po leku na prokleti, mel bych velkou radost.
          • michelangelocz
            No doufam, ze az takhle banalni to nebude a ze se "vetsi pribehova srozumitelnost" neprojevi naprosto O B V I O U S rozuzlenim flaknutym primo do hracovy tvare. Urcity tajemstvi, nejednoznacnost a to vsechno nevyrcene jsou pro me v tomhle pripade zakladni kameny herniho zazitku.

            Jinak Ingward by daval smysl. V prvnim dile je spojovany s kraly, byt ctyrmi a zapletka dilu druheho se kolem jednoho krale taky toci. A "You need the abyss..." z traileru tyhle teorii taky zrovna neubira. Ale zajimavejsi z vet, co zazni v Cursed traileru, jsou ty, ktery se pro ostatni zvuky rozklicovat nedaji ☺

            A kdyz minujes Vaatiho – ten me potesil jinou zpravou. A sice, ze trailery zatim videne, odhaluji sotva polovinu prologu ke hre!
          • PravyMonty
            Co jsem pochopil z videí od VaatiVidya, tak SPOILER hlavní postava sice hledá lék na prokletí, ale ten lék by měl platit jen na jednu osobu(Myslím, že je to tak, že ten kdo zabije jakéhosi šíleného krále, bude vyléčen.)KONEC SPOILERU
            ?SPOILER?Zajímavé je to, že ve hře objevují mágové v RUDÝCH robách a v Cursed traileru zazněl hlas, který zněl jako Ingward(Mág z Nového Londa co vás varoval před Abyssem a Darkwraithy, zdůrazňoval sykavky a vyslovoval Abyss s měkkým i), takže by se mohli vrátit někteří staří(vskutku staří) známí.
    • Miserius
      Ja kdyz si vezmu jak dlouho jsem hral prvni pruchod Demon (!) Souls a pak druhej byl cca 3x kratší *15*
      Jeste jsem tedy nedohral dlc část Dark Souls, ale i bez toho mužu rovnou říct, že Demon Souls je značně lepší... Možná to bylo tim že se člověk teleportoval do jednotlivých lokací od samého začátku a mohl si tak prostě hned vybrat mezi 5-ti lokacema a stridat to, nebo ze to bylo pristupnejsi (alespon mi to tak přišlo)... Možná je taky problém že se mi spousta lokací v Dark Souls vyloženě protivý. Tak jako tak si myslim že Demon Souls je prostě lepší... Je tu někdo kdo hrál oboje a vidí to taky tak? *4*
      • Malleth
        Já myslim že každá z her má svoje. Dark Souls má vyladěněnjší gameplay (systém humanity, estusy, žádnej váhovej limit na inventář atd.) a otevřenější struktura světa mi sedne víc.
        Demon's Souls má ale silnější atmosféru. Boletarie je temnější a zvrácenější místo a soundtrack to jen podtrhuje.
        Krom toho se Demons Souls podle mě snadějc učí protože tam máš od začátku hub a máš tak učitele a vendory na jednom místě.
        Ve finále jsou pro mě oba díly tak nastejno, ale k Demons Souls chovám určitej sentiment, protože byla první svýho druhu a Fool's Idol je jeden z nejlepších levelů ever.
        • InfidelBro
          Nesmíš zapomenout, že Dark Souls má MNOHEM lepší Boss fighty ... až na Bed of Chaos.
          • Malleth
            Obecně je to pravda, ale Maiden Astraea byla nezapomenutelná
            • Malleth
              To byl trochu WTF moment když sem zjistil že mi vysál tři levely. Old Monk byl taky dost unikátní.
            • michelangelocz
              Jeden boss v Demons byl naprosto U Z A S N E J a to Old King Allant – jak ze me vysal soul levely i s dusema investovanejma do statu, coz se projevilo "ztezknutim" zbroje i zbrane v moji ruce – pochopitelne nasledovany jistou smrti – se stalo jednim z mych nejlepsich hernich zazitku vubec.
      • Demon Souls je tak trošku opomíjená perla...
        Hrál jsem oboje a musím souhlasit, Demons jsou o kousíček lepší než-li Dark...
        Každopádně na DS 2 se těším *4*
      • InfidelBro
        Hrál jsem DS i DkS a můj názor je přesně opačný. Podle mě se Dark Souls polepšil úplně ve všech ohledech.
        • michelangelocz
          Svet, jeho pribeh, postavy a jejich charakteristicnost, nezamenitelnost i dialogy, prostredi a zpusob jeho objevovani, bossove(!), vybaveni – vsechno z Demons dela Darks lip. O moc – ♥. Jsem zvedavej kdy doruci pokracovani Amazon – idealne 14-eho ☺
          • Miserius
            Právě ten svět, prostředí a zpusob jeho objevování podle mě dělá Demon Souls líp... Ale třeba bossove jsou jasně lepší v Dark Souls, ikdyž Old Hero (slepej), Old Monk (PVP) či Dragon God jsou taky hodně povedený bossové...
            Já se jen ptal jestli jsem jedinej kdo má Demon Souls radši *3* Obě hry jsou ale výborný, ale musí na ně člověk mít náladu
            • Jsem podobného názoru jako kolega, co do zpracování a vypilování mechanismů je na tom určitě lépe Dark Souls. Je ale pár prvků z Demons Souls po kterých se mi stýská, a to, zejména po proměnlivosti světa podle jeho Tendence (vím s ohledem na farmení materiálů to byla otravná mechanika ale jinak rozhodně velmi zajímavá) stejně tak vliv Tendence charakteru - bylo pak těžší objevit všechny skryté předměty a postavy a bylo stále čemu se divit. A třebas i ta změna z "ducha" na "zombíka", v Demons Souls se mi moc líbil detail, že když byl člověk duch chodil daleko tišeji, žádné části brnění nechrastili oproti tomu když byl hráč v tělesné formě a mělo to vliv i na hratelnost, na reakce protivníků. Také nosnost postavy byla ještě rozdělena na "Equip Burden" a naložení "Load" jako takové (sic to byla také otravná mechanika díky které bylo možné přijít o nějaké části výbavy, ale bylo to pak realističtější). V neposlední řadě pak plno zajímavých postav a lokací po kterých se mi v Lordranu také stýská :). Z postav třebas Yurt the Silent Chief, Mephistopheles a z lokací třebas ikonická Tower of Latria jíž se při procházení roznáší hlas zpěvu místní obchodnice a bušení do mříží vězení Lorda Rydella, kdy získání jeho Phosporescent pole bylo jedním z nejtěžších úkolů :) ... a útesy s lítacíma Mantama byla taky moc pěkná lokace.
            • michelangelocz
              Nikdo Ti prece nazor nebere ;) Muj prispevek budiz ti odpovedi na polozenou otazku.

              Jinak princip Demons, ze se muzes od zacatku teleportovat na nekolik mist je v Darks taky. Jen misto Nexusu mas jako vychozi bod a krizovatku Firelink Shrine, odkud se taky vydavas nekolika smery – naopak MI to prijde lepsi v tom, ze je herni plocha jednota, prostorova orientace je celkove komplexnejsi a postupnym cestovanim se tenhle element jen rozsiruje a prohlubuje. V Demons mas zkratka 5 separovanych lokaci.
  • Pude to konecne na PC hrat i bez gamepadu, nebo zas sotva 1:1 konverze na kterou se budou muset delat neoficialni mody?
    • No tak zrovna pro konverze z konzol si muzes treba koupit gamepad pro PC, ony se ty konverze pak taky lepe hrajou a nevykladej, ze ti u takovych her de o fps a toceni se kokola mysi s pretizenim 4G
  • DÁ byla moje první hra na ps3 (taky jsem si kvuli ní ps3 koupil) tak je fajn že bude DS2 poslední hrou než poridim ps4. Nevíte jak to vypadá z pokračováním ?
  • ahoj vsem, nevite nekdo zda je sepsan cely pribeh dark souls?
  • Malleth
    http://i0.wp.com/thegamefanatics.com/wp-content/uploads/2013/11/my-body-is-ready.png?resize=590%2C320
  • PravyMonty
    Kdyby radši místo nějakých klišovitých trailerů konečně zveřejnili HW požadvaky.
    • No minimální požadavky jsou 360/ps3 a na pc verzi máš do června čas :). PS. Co je zrovna na tomhle traileru klišoidní?
      • PravyMonty
        klišoidni(Nehledě na to, že čtvrtina traileru je prostě část traileru na první Dark Souls) je toto: elite knight armor, drsňácká hudba, drsňácký hlas a šílený kontrast barev.

        EDIT: A málem bych zapomněl na to, že postava dělá schválně chyby, aby to vypadalo, že hra je těžká.
        • Nějak ti uniká význam slova klišé. Prostě se ti ten trailer nelíbí. Ok, to akceptuji, ale aby elite knight armor byl prvek klišé? Vážně?
          • PravyMonty
            Elite knight armor je u trailerů na dark souls určitě kliše, jelikož je snad v každém gameplay traileru, jako by se tvůrci báli ukázat jiné brnění a není se čemu divit, jen se podívejte na začátečnické brnění bandity z Dark souls 2.
            • Jsi nějaký hater? Nebo co? Mě se zrovna u téhle hry vůbec nechce řešít mindráky ostatních. Tahle hra je dar z nebe, takže prosím už na mě reaguj.
      • PravyMonty
        A proč je na japonské ofic. stránce napsáno, že všechny verze vyjdou v březnu?

        EDIT: 13.3.2014
        • Kéž by. Měl bych snažší rozhodovaná jakou verzi si koupit, ale je jisté, že PC verze bude opožděna. Amazon píše 31.5.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit