Přejít na výpis diskuzí
Dark Souls II připomíná, že jádrem hry je tvrdohlavý souboj a nahrávání
20.2.2014 | Ladislav Loukota
32 příspěvků
-
ahoj vsem, nevite nekdo zda je sepsan cely pribeh dark souls?
-
No tak zrovna pro konverze z konzol si muzes treba koupit gamepad pro PC, ony se ty konverze pak taky lepe hrajou a nevykladej, ze ti u takovych her de o fps a toceni se kokola mysi s pretizenim 4G
-
Jsem podobného názoru jako kolega, co do zpracování a vypilování mechanismů je na tom určitě lépe Dark Souls. Je ale pár prvků z Demons Souls po kterých se mi stýská, a to, zejména po proměnlivosti světa podle jeho Tendence (vím s ohledem na farmení materiálů to byla otravná mechanika ale jinak rozhodně velmi zajímavá) stejně tak vliv Tendence charakteru - bylo pak těžší objevit všechny skryté předměty a postavy a bylo stále čemu se divit. A třebas i ta změna z "ducha" na "zombíka", v Demons Souls se mi moc líbil detail, že když byl člověk duch chodil daleko tišeji, žádné části brnění nechrastili oproti tomu když byl hráč v tělesné formě a mělo to vliv i na hratelnost, na reakce protivníků. Také nosnost postavy byla ještě rozdělena na "Equip Burden" a naložení "Load" jako takové (sic to byla také otravná mechanika díky které bylo možné přijít o nějaké části výbavy, ale bylo to pak realističtější). V neposlední řadě pak plno zajímavých postav a lokací po kterých se mi v Lordranu také stýská :). Z postav třebas Yurt the Silent Chief, Mephistopheles a z lokací třebas ikonická Tower of Latria jíž se při procházení roznáší hlas zpěvu místní obchodnice a bušení do mříží vězení Lorda Rydella, kdy získání jeho Phosporescent pole bylo jedním z nejtěžších úkolů :) ... a útesy s lítacíma Mantama byla taky moc pěkná lokace.
-
Pude to konecne na PC hrat i bez gamepadu, nebo zas sotva 1:1 konverze na kterou se budou muset delat neoficialni mody?
-
No doufam, ze az takhle banalni to nebude a ze se "vetsi pribehova srozumitelnost" neprojevi naprosto O B V I O U S rozuzlenim flaknutym primo do hracovy tvare. Urcity tajemstvi, nejednoznacnost a to vsechno nevyrcene jsou pro me v tomhle pripade zakladni kameny herniho zazitku.
Jinak Ingward by daval smysl. V prvnim dile je spojovany s kraly, byt ctyrmi a zapletka dilu druheho se kolem jednoho krale taky toci. A "You need the abyss..." z traileru tyhle teorii taky zrovna neubira. Ale zajimavejsi z vet, co zazni v Cursed traileru, jsou ty, ktery se pro ostatni zvuky rozklicovat nedaji ☺
A kdyz minujes Vaatiho – ten me potesil jinou zpravou. A sice, ze trailery zatim videne, odhaluji sotva polovinu prologu ke hre! -
Co jsem pochopil z videí od VaatiVidya, tak SPOILER hlavní postava sice hledá lék na prokletí, ale ten lék by měl platit jen na jednu osobu(Myslím, že je to tak, že ten kdo zabije jakéhosi šíleného krále, bude vyléčen.)KONEC SPOILERU
?SPOILER?Zajímavé je to, že ve hře objevují mágové v RUDÝCH robách a v Cursed traileru zazněl hlas, který zněl jako Ingward(Mág z Nového Londa co vás varoval před Abyssem a Darkwraithy, zdůrazňoval sykavky a vyslovoval Abyss s měkkým i), takže by se mohli vrátit někteří staří(vskutku staří) známí. -
Pyromancie byla stvorena Quelanou z Izalithu a jeji vznik neni spjaty s mistem Izalithu – pyromancii vytvorila az potom, co Izalith opustila – coz se stalo az po udalostech kolem snahy jeji matky vytvorit obdobu prvniho plamenu, kdy se ji experimentovani v tomhle smeru decentne urthlo ze retezu a s vysledkem jejiho snazeni se muzes sam ve hre setkat – jeji poznamenani rodinni prislusnici a Bed Of Chaos.
Kazdopadne pyromacie se pak dal sirila prostrednictvim Quelanina zaka Salamana. A nejspis od nej a jeho zasluhou se stala Great Swamp mistem, kde se i dalsi ucili umeni pyromancie. Jenze to jsme jeste porad v dobe, kdy se odehrava Dark Souls. Druhy Dark Souls je (pravdepodobne – lecos tomu nasvedcuje) casove zase o par set let dal a kdo vi, jestli tam jeste vubec nejaka Great Swamp je – tudiz si nemyslim, ze se tam podivame.
PS: A kdyz uz resime pribehovy veci, tak zminim element snu zaznivajici v trailerech druhych Dark Souls – coz je smer, jimz kdyby se ubiral pribeh a patrani po leku na prokleti, mel bych velkou radost. -
Jo, to byl Blighttown(Město ?plísně/phromy/prokletí?), noční můra všech hráčů Dark Souls, který se nachází před Izalithem(Místo kde se pyromancie zrodila, pochází odtamtud čarodějnice z Izalithu/Lože chaosu a její dcery, např. Quelana, Queelag, ?Spravedlivá/Jasná/Krásná? Paní), ale pak je ještě bažina(Myslím, že se nazývá Velká Bažina) ve kterých žije velká komunita nenemrtvých pyromancerů mimo Lordran(Z těch bažin pocházel Laurentius, ten skvělý přátelský chlapík, který ti dal část sebe- pěst pyromancerovu, nebo také jeden z největších pyromancerů Salaman), do které by se každý příznivec Pyromancie rád podíval.
Každopádně já bych se radši podíval do školy čarodějnictví ve Vinheimu, nebo do Carimu.
Otazníky znamenají, že si nejsem jistý překladem, takže pokud by někdo znal vhodnější význam/výraz, tak ho prosím napište. -
Jsi nějaký hater? Nebo co? Mě se zrovna u téhle hry vůbec nechce řešít mindráky ostatních. Tahle hra je dar z nebe, takže prosím už na mě reaguj.
-
Elite knight armor je u trailerů na dark souls určitě kliše, jelikož je snad v každém gameplay traileru, jako by se tvůrci báli ukázat jiné brnění a není se čemu divit, jen se podívejte na začátečnické brnění bandity z Dark souls 2.
-
Nějak ti uniká význam slova klišé. Prostě se ti ten trailer nelíbí. Ok, to akceptuji, ale aby elite knight armor byl prvek klišé? Vážně?
-
klišoidni(Nehledě na to, že čtvrtina traileru je prostě část traileru na první Dark Souls) je toto: elite knight armor, drsňácká hudba, drsňácký hlas a šílený kontrast barev.
EDIT: A málem bych zapomněl na to, že postava dělá schválně chyby, aby to vypadalo, že hra je těžká. -
Kéž by. Měl bych snažší rozhodovaná jakou verzi si koupit, ale je jisté, že PC verze bude opožděna. Amazon píše 31.5.
-
Nikdo Ti prece nazor nebere ;) Muj prispevek budiz ti odpovedi na polozenou otazku.
Jinak princip Demons, ze se muzes od zacatku teleportovat na nekolik mist je v Darks taky. Jen misto Nexusu mas jako vychozi bod a krizovatku Firelink Shrine, odkud se taky vydavas nekolika smery – naopak MI to prijde lepsi v tom, ze je herni plocha jednota, prostorova orientace je celkove komplexnejsi a postupnym cestovanim se tenhle element jen rozsiruje a prohlubuje. V Demons mas zkratka 5 separovanych lokaci. -
DÁ byla moje první hra na ps3 (taky jsem si kvuli ní ps3 koupil) tak je fajn že bude DS2 poslední hrou než poridim ps4. Nevíte jak to vypadá z pokračováním ?
-
A proč je na japonské ofic. stránce napsáno, že všechny verze vyjdou v březnu?
EDIT: 13.3.2014 -
Hra roku 2014 !!!
-
No minimální požadavky jsou 360/ps3 a na pc verzi máš do června čas :). PS. Co je zrovna na tomhle traileru klišoidní?
-
Kdyby radši místo nějakých klišovitých trailerů konečně zveřejnili HW požadvaky.
-
Právě ten svět, prostředí a zpusob jeho objevování podle mě dělá Demon Souls líp... Ale třeba bossove jsou jasně lepší v Dark Souls, ikdyž Old Hero (slepej), Old Monk (PVP) či Dragon God jsou taky hodně povedený bossové...
Já se jen ptal jestli jsem jedinej kdo má Demon Souls radši *3* Obě hry jsou ale výborný, ale musí na ně člověk mít náladu