Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad nepodělaj PC optimalizaci, vážně to chci koupit *1*
  • Moh by mi někdo poradit s takovym menšim problémem? Snažim se teď v jedničce o build s pracovnim názvem Sovětský Člověk. Zbraně jsou celkem jasný, shotel vypadá jako srp a kvůli kladivu jsem sice musel zabít Andreho, ale pro stupidní build cokoliv. Samozřejmě je taky potřeba nějaká ta pyromancie, abych moh zažehnout plamen revoluce. Ale nějak nemůžu přijít na vhodnej armor. Nabízel by se crimson set, ale to nějak neni vono.
    • Sovětský člověk *1* Pekne ty!
    • už nehul
    • Vogon
      Smíchej crimson set s setem od Lautreca a budeš vypadat jako sovětská vlajka. Případně Havel set, který sis jako pravý proletář vydoloval vlastnoručně z kamenolomu.
      • Hmm, to asi nepůjde, Lautreca jsem zabil už před Gargoylama. Ale moh bych asi použít nějakej trainer (pokud existuje nějakej na výbavu. Jestli se v takovejch věcech někdo vyznáte, poraďte). To by se asi ani nemuselo klasifikovat jako cheatování. Vzhledem k tomu, na co to chci využít.
        • nightborne
          Přesně tak, v zájmu proletariátu účel světí prostředky.
      • Tilwaen
        Havel set, soudruhu? Pro hrdého socialistického dělníka? Aby tě husa kopla za tvé vlastizrádné zpátečnické myšlenky!
        • Havel set je podle mě naprosto v pořádku. Za předpokladu, že soudruh hráč Havla zabije před tím, než si jeho zbroj nasadí.
        • Vogon
          Soudružko uživatelko, cožpak nevíte co říkal soudruh Stalin?
          "Proletáři všech Dark Souls, když už chcete invadovat kapitalistu, tak to udělejte v jeho rouchu.".
    • Tilwaen
      Pracovitý dělník přeci nepotřebuje žádný buržoazní armor, aby v potu tváře poslal zpátečnické zplozence zla tam, kam patří.
      • To je sice pravda, ale nějaký hadry by mít měl. Už jenom proto, že poměrně hodně času trávim jako hollow, takže pak moje postava vypadá spíš jako obyvatel gulagu. Což je build, kterej jsem taky jednu chvíli chtěl udělat, ale pak jsem si řek, že postava bez oblečení a zbraní, která se musí v PvP natoxikovat dung piem, aby sama od sebe umřela je kravina a ne build.
    • je to sice v dvojka :D https://www.youtube.com/watch?v=v_yNzqY-rVU
      • To je dobrý, ale dvojku si kvůli tomu pořizovat nebudu. Uvidíme, jak na tom bude s variabilitou zbraní a brnění trojka, ale počítam, že by mojí potřebu vytvářet blbiny mohla uspokojit.
  • Pro Drizzte a další, co to nepochopili. Hry od FS jako např. Bloodborne či Dark Souls mají společené tady ty hlavní postavy(PC hráč). Tady opravdu neexistuje nikdo vyvolený ani žádný vyvolený hunter apod.

    Všechno jsou to loutky, které jsou někým ovládané. V Dark Souls je to xtá loutka ovládaná Primordialy, v Bloodborne je to xtá loutka ovládaná Moon Presence. Tady ty loutky jsou samozřejmě někým vedeny, u Bloodborne je to trošičku komplikovanější, tady ta loutka je vedena Gehrmanem a ten je veden Moon Presence. V Dark Souls za vším stojí ten Primordial. Hráč vždy potká během cesty nějaké ty loutky, které měly podobný osud. Eileen The Crow, Djura v Bloodborne. Dark Souls už si moc nepamatuji, ale myslím, že hned první loutka je ten Crestfallen Warrior. Ty hry obsahují strašně moc dvojsmyslů, takže opravdu jen málo lidí tomu opravdu rozumí. Tohle co jsem napsal, jsou prostě fakta, nijak nevycucaná.
    • všichni jsou loutky, ale ty jediný se nakonec můžeš rozhodnout, zda na dalších 1000 let prodloužit věk ohně (špatný konec) nebo svět nechat vstoupit do věku temnoty (dobrý konec). Takže ty jediný jsi to dokázal, takže jsi vyvolený.
      • *7* tak logicky, že hráč musí dojít na konec, ale rozhodně nejsi vyvolený hrdina jako např. Sheprd v Mass Effect, je to jen fabulace tvůrců.
      • Vogon
        Až na to že tvá volba nemá žádnou váhu. Protože tisíc let pro nesmrtelného člověka asi moc nebude. A i když uděláš opak toho co Frampt chce tak se ti klaní a oslavuje tě. Jim je jedno co uděláš, protože ten cyklus je nekonečný.
        • co má začátek, to má i konec. A prvně byli draci a lesy, pak vznikl oheň a z něj světlo a temnota. Ze světla vznikly duše lordů a z temnoty duše lidí atd. A když to začalo, tak není důvod, proč by to nemohlo skončit. V DS3 to tak klidně může být. Vůbec tahle mytologie měla větší potenciál, škoda že ji autoři líp nevyužili.
          • nechci ti nějak křivdit, ale myslím, že par vět z intra tady na nikoho dojem neudělá...
  • Dobrý den, hru jsem nehrál Dark Souls, tak se chci zeptat, jestli obsahuje nějaké adventurní prvky, napřiklad kombinování předmětů nebo logické puzzly?
    • Ne. Hra je spis RPG rubacka s vylepsovanim postavy, nalezanim a vylepsovanim zbrani, v relativne otevrenem svete.
      Ja tu hru mam hrozne rad, ale nazval bych ji spis akcni rubacka. Kdo ji hodne uni, nepotrebuje ani tunit postavu, a dohraje ji na levelu jedna.
    • ano!
      • To je dobře, logické pasáže a puzzly např. v God of War mě vždycky bavily, dát na chvilku pauzu od vraždění a provětrat mozkové závity
        • Kde by PCretard vzal Playstation *15*
          • No kde, koupil jsem si ho v obchodě, co je toto prosimvás za hloupou otázku??
            • Ty adventurní prvky tam žádný nejsou. To tě jen tahal za fusku.
              V 1 a 2 podvodní pasáže nebyly. Teda v jedničce byla jedna lokace co by se mu nelíbila ale plavání a potápění tam nebylo. U trojky to samozřejmě nemůžu vědět, ale předpokládám že to bude jak spadneš do vody tak jso dead.
            • v tom pripade pro syna jedine subnauticu a oculus rift ci htc vive, plus pozdrav ode mne
            • Opět nerozumím otázce, ani té negativní reakci z vaší strany.

              Ještě se chci zeptat, jsou ve hře nějaké podvodní pasáže, takové to proplávání zatopených tunelů na čas a podobné, uvažoval jsem, že hru koupím jako dárek pro syna, ale diagnostikovali mu aquafobii a hry s těmito částmi by pro něj nebyly vhodné, ono stačí, když ho čas od času musíme dostat do sprchy nebo vany.
            • potrolil sis? Je ti lépe?
  • Prosím Vás o Váš názor, zdali je to něco jako Bloodborne? Ten jsem chvilku hrál, protože prostředí se mi líbilo, ale nepřátelé jsou pořád na stejném místě a pořád dokola. Jako v pekle. Dark Souls 3 je na tom obdobně? Já bych si to rád zahrál, gameplay se mi líbí a prostředí je parádní. Jenže se bojím, že je to jedno a to samé. Nehrál jsem DS dříve, tak netuším. Díky *2*
    • Vogon
      AI/pathfinding/aggro nepřátel v Souls hrách má zapnuté zábrany, které se s každou hrou zmenšují, . Pokud by se tyto zábrany vypnuly, nejen že by se rozpadl level design, ale hra by byla neskutečně těžká, prakticky nehratelná. Existuje mód na Dark Souls, který tyto zábrany odstraní, a věřte mi není záabava, když na vás útočí černý rytíř eště než se vůbec zvednete od bonfiru. Každopádně, to že stálost nepřátel má své světlé stránky, například to že jakýkoliv build je použitelný a to že tě nepřátelé připravují na boss, tedy bojové situace jsou podobné té, která tě očekává v bossfightu.
      Naprosto chápu lidi, které toto na této sérii odrazuje, ale tento prvek dává těm hrám neskutečnou znovuhratelnost, kdy stačí změnit zbraň/váhu zbroje/kouzla a hra je dost rozdílný zážitek.
    • omg *11* lacineeeeeeeeeeeee
      • Ptal jsem se na názor. Kdybych chtěl číst něco podobného, tak si koupím noviny.
        • ne, nic podobného neexistuje. To ti reknu rovnou. Zbytek komentovat nebudu.
          • Děkuji za vskutku vyčerpávající odpověď rizoto.
  • Pro rizolo a ostani peosim o vysvetleni v cem je pribeh darksouls originalni. Neberte to jako flame ale co je dneska originalni?

    Hlavni hrdina je chosen undead - takze je to vyvoleny jako v kazdem druhem rpg akorat je.nemrtvy. dale : great war, dragon race, probuzeni demonu, atd. A vyvoleny na ktereho se cekalo 1000 let jate teda vy a mate zaxhranit svet nebo jak to teda ? Osobne me prijde pribeh zajimavy, ale rikat o nem ze je originalni a navazet se do vsech ostatnich rpg ze jsou vykrqfack zavani chronickym fanbojstvim :)
    • Vogon
      Nejsem žádný fantasy expert(možná tak Tolkien, Abercrombie, Pratchet), ale Dark Souls bere klasické fantasy pojmy(viz. tvůj komentář) a staví je na hlavu.
      Pověst o vyvoleném je uměle vyvolána Primordial Serpenty(Pro neznalce, představte si přirození Cthulhu), aby řídili osud lidstva. A o "vyvolenosti" by se dalo polemizovat, protože každý kdo se dostane do Lordranu je vyvolený, a když jsou všichni vyvolení, tak není nikdo. Draci nejsou klasičtí draci, i přesto že tak vypadají, ale jsou to stromy/kameny, a taky se tak chovají.
      Krásným příkladem je Seath, drak který shromažďuje panny a poklady, to je jak z pohádky. Až na to, že draci v pohádce na nich nedělají pokusy, aby si vyléčili mindráčky(Děti pamatujte: Velké množství šupin z vás chlapáka nedělá!). Draci v pohádkách taky neměli pohlavní styk s bohyni, jejíž ňadra mají velikost mezi škodovkou 120 a octavii, a neschovali plod této lásky do mini dimenze, co vypadá jako obraz.
      • Tilwaen
        Začal jsi celkem srozumitelně, skončil jsi vskutku vogonsky.
    • zadny chosen undead neni, uz tady je prvni vysmech vsem klisoidním fantasy a první prvek originality.
      • tak to jsi tu hru hrál nejspíš tolik jako Vrobela Underrail
        http://darksouls.wikia.com/wiki/Chosen_Undead
        • Chosen undead je každý ty jelito, všechny duše které jsi potkal a sebral jsou chosen undead :D
          • Tilwaen
            zadny chosen undead neni
            Chosen undead je každý ty jelito


            Tak jak?
            • AC/DC: Logika *8*
            • řekl bych, že sis sama odpověděla. Když je každý chosen, tak v podstatě není žádný...
    • Sorry za preklepy pisu nq mobilu v praci
  • Zeptám se jako neznalec a prosím fanboys aby se zdrželi fašistických reakcí. Jsou tam nějaké jiné aktivity kromě boje? Bojové mechaniky jsou fajn ale nebaví mě pořád dokola jen bojovat. Hrál jsem jedničku ale nějak mě to kvůli těm nekonečným soubojům přestalo bavit. Ještě jednou prosím zahledění fanboys a lidi s anime obrázky nereagovat pls.
    • krom bojů je tam dobrá atmosféra, výborný design lokací, neotřelý fantasy svět se zajímavými monstry. Pro mě osobně je tahounem této hry právě atmoška a boje. Příběh nebyl špatný, ale nevidím to tak nadšeně jako jiní, kteří si spojují lore z popisu předmětů. I z toho co jsem viděl na youtube atd. je ten příběh meh a dialogy v té hře jsou hrozné. Pořád se tam někde směje.

      takže pokud se ti nelíbí atmoška a nebaví tě boje, tak to nehraj.
      • dialogov nie je vela ale su perfektne....ak čakate žvanilov ako v skyrime a inych podobnych rpgckach tak sa vam dialogy pacit nebudu...mne sa paci na dialogoch v DS hlavne to ze postavy su take aky je svet naokolo...chladne,odmerane,psychicki narušené a nešetria ironickymi a sarkastickymi rečami
        • dialogy ani příběhy za moc nestojí. Vogon tu uváděl příklad propracovanosti hry na příkladu příběhu Siegmeyer of Catarina. No nevím. Člověk ho potká, jak sedí před bránou Sens Fotress a dělá "hmmm hmm hmmm", pak mu párkrát pomůže, a Siegmeyer se pak obětuje. Jeho pozadí je takové, že doma opustil manželku a děti a šel za dobrodružstvím. A hráč ho v podstatě zničí, protože za něj řeší problémy. Hmmm, a to je jako všechno? To je zajímavé?
          • Vogon
            Double post.
          • Vogon
            Zase, to že něco vynecháš/nevíš, nepodoporuje tvůj argument. Siegmeyer je dobře napsaná postava, protože splňuje všechny pravidla dobře napsaného charakteru. Např. víš jaký Siegmeyer je, i když ti o něm nikdo nic neřekne. Jeho charakter se dá popsat aniž bys mluvil o tom jak vypadá. Má motivaci. Jeho charakter se vyvíjí. Hráč se z jeho příběhu může poučit. A chová se jako člověk, jeden z nejhezčích detailů je to že si otevřel okno, aby se mu lépe přemýšlelo.
            A jeho příběhová linka výborně komentuje klasické videoherní questy.
          • k dialogom som svoje povedal...co sa tyka pribehu ja uznavam ze taky styl nesadne kazdemu vlastne ja som si pribeh musel tiez precitat na nete aby som mal aspon aku-taku predstavu ale rozhodne nikto nemoze povedat ze ten pribeh je zly...je to podobny pripad ako Half life kde je pribeh tiez minimalisticky a oproti DS navyse nedomysleny....sposob podania pribeh v DS refelktuje japonsku mentalitu kde je trapne hovorit veci na rovinu...v DS je to trochu prehnane na druhu stranu zapadne Rpg kde ti hned prva postava vykeca vsetko tiez nie je idealne
            • já neříkám, že ten příběh je špatný. Minimálně je originální. Ale můj konečný dojem je, že předstírá hloubku, která v něm není, protože každý si do toho promítá to své. Když se nad tím zamyslíš, tak je ten příběh zcela banální (ehm minimalistický, to zní líp). Viz ten příklad s tím Siegmeyerem. A tak je to v té hře se vším. Myslím si, že ten příběh měl potenciál být mnohem lepším než nakonec byl, kdyby byl víc symbolický
          • prosim tebe, bez si zapnout Jupitera *15*
      • pribeh je samozrejme vyborny a v tuto dobu neprekonany, jelikoz borti herni standarty a vysmívá se zachranovanim sveta svym neotrelym zpusobem, zadne klisoidni high fantasy ala PoE apod. On tezko muze kvalitu pribehu soudit clovek, co se mu libil Jupiter.

        Dark Souls ale spise Bloodborne te hodne nauci, treba do Bloodborne jsem nic nevedel o kamenych detech, ktere mohou zit mimo delohu v matce az desitky let, proste jsou to hry S obrovskym presahem, Dark Souls je samozrejme spise o pocitech a jsou tam patrne prvky nihilismu, samozrejme neni to Big Boss, ktery je naplnen nihilismem az po okraj, ale i tak je to tam dosti patrne a samozrejme čista podoba existencialismu.
        • pochybuju, že jsi příběh PoE vůbec dohrál, jinak bys sotva mohl mluvit o klišovosti. Ten svět byl unikátní, se spoustou historie, unikátních kontinentů, říší, ras. A hlavní příběh byl cokoliv jiného než klišovitý, hlavně konečný zvrat, kdy se člověk konečně dozví o Engwithanech a Bozích, strojích na přetváření duší atd. A učit se medicínu (zamlklý potrat) z Bloodborne. No to mně pobavilo. Stejně tak se o potratech můžeš učit z Witchera.
          • PoE splnuje vsechny aspekty klisoidniho high fantasy, tedy aspoň ta vetsi pulka, co jsem dohral. Bloodborne je cela postavena na krvi a je to vse medicinsky zajimave, kamene deti jsou fakt, potrat v Zaklinaci je ciste fantasy....Zase ze sebe delas hlupaka...
        • PS. abych uvedl na pravou míru, tak od roku 2006-7, kde začal ten boom klišoidních strašnosti v podobě Dragon Age: Origins mě lepší story nenapadá, možná Zaklinač 2, ale to bylo také jakési všechno zkopirované ze všeho možného. Když tam hoďtě něco do placu... *13*
          • Alan Wake, Mass Effect, Undertale, To the Moon, Fallout: New Vegas, Dead Space, L.A. Noire
            • Strazci Galaxie jsou taky otravni, takova Ex Machina je fajne, Interstellar taky.
            • http://www.csfd.cz/film/289178-jupiter-vychazi/komentare/podle-rating/

              tak očividně v tom nejsem sám. Zajímalo by mě, v čem je Jupiter vychází o tolik horší než Strážci galaxie. Podle mého je to na stejné urovni. Rozdíl je jen v tom, že Jupiter je originálnější. Má spoustu akce a krásný vizuál - viz třeba svatba. Je to klasická space opera.

              stejně podhodnocený byl třeba John Carter z Marsu. Taky mně hlava nebere.
            • tesim se na ne, mame v praci domací kino sal, ktery muzeme vyuzivat, jsou tam samozrejme kresla za 200K jedno, takze do kina nechodim, nevidim duvod, takze jenom cekam na Bluray. Uvidime, pak ti reknu. Osobne nechapu, jak muze mit Jupiter 50%, osobne bych ho hodnotil tak 10%...

              Mass Effect je proste hloupoucky, infantilní jak to umi jen Bioware, pak reknou, ze je to epicke a decka opakuji, ze je to epicke. Jak dlouho dreni tenhle koncpet o vsehozlu a parte hic? 15 let?
            • a předpokládám, že nové hvězdné války se ti libily, co? Taková stupidní vykradačka bez špetky originality a se stupidním scénářem. Oproti tomu je Jupiter Ascending zcela originální dílo, které má originální vesmír, originální vizuál, originální příběh. Přesto ta první konina má na čsfd 90 procent a Jupiter 50 procent.

              http://io9.gizmodo.com/5886178/why-mass-effect-is-the-most-important-science-fiction-universe-of-our-generation

              ME sice není uplně originální, vychází ze ST, SW, BG atd., ale je skvělý. Navíc ST, SW, BG vychází z jiných zdrojů, takže jsou to taky kopie. Nedávno jsem četl knihy od průkopníka space opery E. E. Smitha (Skylark a Lensmen). Ten borec ten žánr založil už někdy kolem roku 1920 a jde jasně vidět, jak se v tom inspiruje nejen spousta komiksů, ale i Star Trek atd. Můžu jen doporučit k přečtení. To je totiž originalita a vize, stejně jako Jules Verne.
            • ježíš marja, nejen Rayonoldsem ale BG, SW, ST, SG, tam je úplně vše. Tam není ani jedna originálni myšlenka. Navíc příběh v podaní Bioware je to nejtrapnější na světě. Musime postavit partu a porazit zapomenuté všehozlo, co chce všechno zničit, když se u toho nekdo obetuje, dobre jenom. Pokud je ti trinact, tak ok...

              Jedine Zaklínač 2 z těch RPG má příběh na úrovni, i když je to kopírka Hry o Trůny, pořád to má úroveň.

              Přestaň tady kázat, co je dobrý story, ty bys ho nepoznal, ani kdyby te kopal do zadku.
            • Mass Effect je kopírka? Když jsem to hrál, tak mi to přišlo hodně originální. Až později jsem zjistil, že to bylo inspirované Alastairem Reynoldsem, kterého jsem si poté přečetl, a zřejmě taky původním Star Control II. Jenže co dneska není kopírka, resp. co se někde neinspiruje? Ty hry co jsem vyjmenoval jsou dle mého všechny, na které si vzpomenu od roku 2006, co měly nadstandardní příběh (btw. standarta je vlajka). Dark Souls by se k nim taky asi dalo přiřadit, protože ten příběh je minimálně zvláštní a originální, i když nijak zvlášť propracovaný. Docela originální svět měl i Kingdoms of Amalur (napsaný Salvatorem)
            • Mass Effect nemyslis vazne, ze ne? To je kopirka vsech scifi sag, co existuji. Proboha prestan uz sebe delat hlupaka...
      • Takže je to vesměs stejné jako jednička akorát to pokračuje, ok dík za odpověď, počkám až to bude tak o 70% levnější.
        • já jsem psal o jedničce, trojka ještě nevyšla a dvojku jsem nehrál
          • Je to a bude v podstatě pořád stejný. Boj doplněnej parádní atmosférou a příběh jen v náznacích.
  • napisu comment, smazou ho, napisu stiznost na smazani komentu, smazou ji, a smazou i tohle, supr pristup hoši
    • Cenzor už určitě jede do práce a tak jsme za chvíli mrtví kámo.
      • je mi to uplně jasný, da si kafe a de nato, mazat mazat mazat a nakonci mesice odejit domu s 15k čistýho a je spokojenej zak zlepsil svet
        • porad neco na tyhle praktiky, nemam pristup k modemu ten je v baraku, mam jen wifi... takze co pouzit pls? dik
          • To by ti samozrejmě nepomohlo. Nejjednoduší je najít si proxy a nebo anonymizér na googlu a přes něj vlézt na stránky. Je to teda pomalý ale funguje to.
            Nechci tím napomáhat těm co porušují pravidla diskuze ale když má někdo jinen názor než já tak to neznamená že nemá právo se vyjádřit.
    • Já jsem se jednou opovážil napsat u soutěže že tam neuvedli provozovatele soutěže (bylo to pod "komerční sdělení" takže to mohl být kdokoliv a z kontextu to nevyplývalo) a taky mě odstřelili jak prašivýho psa. Zákon nezákon.
    • jj, sou to mrdky fašistický, ale zároveň dost velcí nýmandi na to, aby systém diskusí tady opravili, takže proxynu a nasrat: *1*
      • ostatně, to se dá vnímat jako přínos těchto diskusí, používání anonymizérů a proxy bran učí mládež počítačové gramotnosti a principům fungování sítě, rovněž pak tomu, že je třeba stát si za svym názorem a nesklonit hlavu před každym zmrdem,,co je chce nějak cenzurovat. za mě dobrý
  • Grafika je supr... jo, neni to zadny technologicky majstrstyk jako Second Son, ale je to proste pekne, co jsem zatim viděl.
    • Grafika je super tak na rok 2010 ne na ted ty joudo, ale DS byl v grafice vzdy spis Indie hrou, tam jde o neco jineho, Japonci na grafiku vzdycky sra..li, proto rozjede DS i notebook za 5k
  • Dark Souls je hra tak originalna, tak specificka ze zial nesadne kazdemu.. ja som len rad ze mne sadla a to som velmi rad, lebo je to jedna z najlepsich hier vobec (Dark Souls 1). Lubi sa mi ze 3 vychadza z 1.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit