Přejít na výpis diskuzí
Dark Souls III má podle spekulací nabídnout deset povolání a systém obětování
8.6.2015 | Aleš Smutný
102 příspěvků
-
D2 - Milión kopii prodaných na steamu, D3 se na PC objeví určitě, peasanti budou mít jen časovou exkluzivitu.
-
Pro toho trolla dole, co to ani nehrál http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/23/?
Co májí tyhle ksichty společného s mangou? -
Kotouls III.
Kdo by se netěšil. Jen kéž by udělali konečně hru, která se dá dobře hrát na K+M. -
-
Za me napr. Z3 neni taky kdovi jaka perla na ovladani na K+M, je sice stale o tridu vyse, ale ne zase o tolik o kolik bych si predstavoval. DS ma mnohem vetsi problemy v jinych oblastech.
-
-
nejsi ty ten casual, co tu nedávno brečel, že je coop empty, že nemůže dát solo na základní hru ve dvojce Sinha a v jedničce Artoriase? Jo jsi to ty casuale. Ty máš problém tak s rukama. Pokud má DS problémy v hratelnosti, tak W3 je má znásobené aspoň 10. Od combatu přes hitboxy až po A.I jasně. Není nad to, když od tebe enemací odcházejí jako ve Witcherovi...
-
-
W3 ma hitboxy a AI dost zlu. Ale v tomto smere teda DS nie je vobec lepsia. Hitboxy a kolizny system su strasne, nesmrtelnost v kotouls takisto. Witcher aspon nie je nesmrtelny v kotule. AI neexistuje, na sebevrazdach modrych drakov z jednotky, skokom z utesu, sa smejem doteraz.
Kapitolu hranie za maga a spam jedneho tlacitka so samozameriavanim kuziel a kotouls radsej ani neotvarat. -
-
V rollu v DS neni postava nezasáhnutelná, jen v animaci při backstabu nebo riposte. Jen kouzlem je těžký někoho strefitv rollu.
-
-
Ale je , ma presne urcenu fazu kedy je nezranitelna.
-
-
Nezranitelnost pri kotoulu neni chyba, ale vlastnost, takticky herni prvek by design. Kolizni system ma DS slusny, diky nemu je treba problem bojovat s dlouhymi zbranemi v uzkych chodbach. Celkove je boj v DS promysleny, komplexni a zabavny. Z3 zatim neznam, ale vzpominam na Z2 a jeho povestne kotouly, to jsou nebe a dudy.
-
-
"enemacj mlatia cez stromy, mury, kamene uplne bez problemov"
To není chyba, ale vlastnost. Designový prvek, aby ta hra byla těžší a boj komplexní a zábavný... *15* -
Problem je to len pre tvoju postavu, enemacj mlatia cez stromy, mury, kamene uplne bez problemov. Melee boj v DS je fajn, jednoduchucky ale funkcny. Otrasna je magia a strelne zbrane.
-
Jasně. A tupá AI, QTE a tunelovitost ve většině her taky není chyba, ale vlastnost. Aneb jak okecat cokoliv, protože sem hroznej fanboy... *15*
-
-
*15* nepřipadáš si trapně s tím kotouls? Tak se sebe ponižovat. Ikdyž proti gustu. Tak hitboxy trpí hlavně dvojka, jednička na tom není tak špatně a Bloodborne už vůbec ne. A.I je ta daleko lepší, jelikož aspoň od tebe neodcházejí nebo se nezasekají na každém druhém rohu a za další v DS máš za nepřítelé nemrtvé mrtvoly, v zaklínačí se zaseknou i banditi. *15* Takže A.I neexistuje ve Witcherovi. S kotoulama bych držel hubu. Witcher si může tančit valčík a válet se po zemi naprosto bez omezení. Nežere to staminu, vůbec nic. V prvním Dark Souls v plátové zbroji, za knighta jsem mohl udělat schopný kotoul asi po 15 hodinách, když rveš body rovnoměrně.
-
-
Tak ono sa v DS zaseknu uplne rovnako casto ako vo Witcherovi, lenze musia mat kde..a kedze mapy su zufalo prazdne tak ani velmi nemaju moznost sa zasekavat. A vo Witcherovi sa mi naozaj nestalo, ze by lietajuca prisera zomrela po pade do priepasti ;-)
-
-
-
-
-
-
Vzhledem k tomu, ze se neda predpokladat, ze by se odklonili od jiz nastaveneho trendu, a tudiz se da ocekavat stejna nadstavovana kase jako DS2, tak je mi to sumak, jestli to vyjde na PC nebo ne.
-
Jestli se ukáže, že jsou spekulace pravdivé tak jsem zvědav jak to dopadne. Po odehrání platinové trofeje u DS2 a všech jeho DLC jsem se opět vrátil k hraní Dark Souls 1. Dvojka nebyla špatná, ale na jedničku nemá. A ty DLC pro dvojku taky za moc nestály, byly zbytečně "neférové", sólovat se to moc nedalo, alespoň za mága na vyšší NG+++.
-
buď jsou to screeny z nějaké pre-pre-pre alphy nebo je to fake. Stylizace není Dark Souls, ale spíše Bloodborne. HUD je vtip, pochybuji, že se vráti k té hrůze k jedničce. Bloodborne má konečně normální font, interface a velice funkční inventář. Takže nevím, proč by se chtěli vracet na stromy. Celé se mně to nezdá.
Celkově třetí díl tu místo určitě místo má. Je tam pořád hodně otázek o světě. Jen bych uvítal trošku větší lokace a jedno třeba nějaké živější městečko a hlavně aby to mělo tak fantastický level-desing jako jednička či Bloodborne. Dvojka má docela zajímavě vedený příběh a velice inteligentně navazuje na jedničku, ale ty lokace jsou prostě tupé a dělané bez rozmyslu až na vyjímky jako Shrine of Amana, která je naprosto fantastická. Ta atmosféra, hudba jako by vypadla z jedničky. -
Huraa a len na konzoly zase....nemôcť hrať Bloodborne, tak sa nemožno označiť za hc hráča. Hra obsahuje v dungeonoch defiled a 5 depths bossov, ktorí sú 10x náročnejší než najťažší z DS1 a DS2
-
-
Pořád je to joke v porovnání s Tetrisem na max speed. Tolik k hardcorovitosti BB a DS... *15*
-
kesmob ungad milum tracheg oblum. Kaladron kun dragel uf ptrach.
-
-
Já si teda hlavně všimnul toho, že má jeden meč na zádech a druhej v ruce. Takovýhle detaily se mi líbí :)
-
-
No, pěkné.... až na to, že meč se na zádech nenosí. Tak doufám, že to ještě předělají a bude ho nosit u pasu.
-
A v kapse má pokeball ale pst.
-
-
Nechápu tupce co si myslí, že podle barevné palety se určuje jestli je hra drsná a temná. Pokud vím tak i ve středověku bylo normálně všechno barevné. Před druhou světovou válkou taky lidé neviděli černobíle.
-
-
Podle barevné palety vskutku ne. Jde o atmosféru a jedinečnou melancholii toho světa. Tu z obrázků nepoznáš.
-
Nevím, proč to píšeš sem, když Souls hry mají barevnou paletu hodně bohatou. A kdybys ty hry náhodou hrál ,tak bys zjistil, že jsou považovány za "temné", protože všechny postavy jsou obyčejní lidé(Zašlo to tak daleko, že hráči si u jedné postavy vymysleli božský původ, i přesto že vývojáři tu postavu zamýšleli jako šílenějšího a optimistějšího naprosto nemagického Dona Quijota) postavení před problém typu "řecké báje" a většina z nich, radši než aby se o něco pokusili(a čelili jasné porážce), hnijou(doslova) na místě.
A taky jsou považovány za temné jelikož dokáží hráče rozesmutnit bez toho aniž by 90% hráčů vědělo proč jsou vlastně smutní(Sif).
A hlavně nezapomeňme na to, že tam jsou všichni velmi zvláštní, ti co hry hráli ví... heh heh heh. -
-
Tvůj výkřik do tmy vůbe nedává smysl a nedá se to číst. Informační hodnota asi jako hrajeme s alim.
-
It is only human to commit a sin...
-
-
no jo wowkař bez vkusu se ozval LoL
-
-
Člověk co má na fotce Biebera mluví o vkusu? Jsi hodně zábavný a taky ve mě trochu vyvoláváš lítost. Nemám na tebe založit nějakou sbírku nebo nadaci?
-
Další profil. No ja se po*eru Jak se člověk podívá na avatar a automaticky ví xD
-
-
-
Článek kompletně založený na NIČEM. V porovnání s tímto textem se mi zdá jakákoliv zpráva z blesk.cz věrohodná.
-
-
Jako bleskovka by to stačilo.
-
-
Musej necim zaplacat to misto mezi HotS a Overwatch clankama ne ? By to pak bylo moc napadny...
-
-