Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • del0
    "enemacj mlatia cez stromy, mury, kamene uplne bez problemov"

    To není chyba, ale vlastnost. Designový prvek, aby ta hra byla těžší a boj komplexní a zábavný... *15*
  • Problem je to len pre tvoju postavu, enemacj mlatia cez stromy, mury, kamene uplne bez problemov. Melee boj v DS je fajn, jednoduchucky ale funkcny. Otrasna je magia a strelne zbrane.
  • del0
    Jasně. A tupá AI, QTE a tunelovitost ve většině her taky není chyba, ale vlastnost. Aneb jak okecat cokoliv, protože sem hroznej fanboy... *15*
  • Tak ono sa v DS zaseknu uplne rovnako casto ako vo Witcherovi, lenze musia mat kde..a kedze mapy su zufalo prazdne tak ani velmi nemaju moznost sa zasekavat. A vo Witcherovi sa mi naozaj nestalo, ze by lietajuca prisera zomrela po pade do priepasti ;-)
  • Ale je , ma presne urcenu fazu kedy je nezranitelna.
  • D2 - Milión kopii prodaných na steamu, D3 se na PC objeví určitě, peasanti budou mít jen časovou exkluzivitu.
  • V rollu v DS neni postava nezasáhnutelná, jen v animaci při backstabu nebo riposte. Jen kouzlem je těžký někoho strefitv rollu.
  • Jo, to je konkurenceschopna akcni hra. Ale puvodne jsem doufal ve strategii.
  • Svet DS je vskutku staticky a to zcela cilevedome, bez toho by to nebyla takova hra, jaka je. Je to designove rozhodnuti a vzhledem k oblibenosti hry mozno rict, ze velmi dobre. Svet je to ale naopak velmi funkcni a velmi dobre navrzeny.
  • Nezranitelnost pri kotoulu neni chyba, ale vlastnost, takticky herni prvek by design. Kolizni system ma DS slusny, diky nemu je treba problem bojovat s dlouhymi zbranemi v uzkych chodbach. Celkove je boj v DS promysleny, komplexni a zabavny. Z3 zatim neznam, ale vzpominam na Z2 a jeho povestne kotouly, to jsou nebe a dudy.
  • No, pěkné.... až na to, že meč se na zádech nenosí. Tak doufám, že to ještě předělají a bude ho nosit u pasu.
  • *15* nepřipadáš si trapně s tím kotouls? Tak se sebe ponižovat. Ikdyž proti gustu. Tak hitboxy trpí hlavně dvojka, jednička na tom není tak špatně a Bloodborne už vůbec ne. A.I je ta daleko lepší, jelikož aspoň od tebe neodcházejí nebo se nezasekají na každém druhém rohu a za další v DS máš za nepřítelé nemrtvé mrtvoly, v zaklínačí se zaseknou i banditi. *15* Takže A.I neexistuje ve Witcherovi. S kotoulama bych držel hubu. Witcher si může tančit valčík a válet se po zemi naprosto bez omezení. Nežere to staminu, vůbec nic. V prvním Dark Souls v plátové zbroji, za knighta jsem mohl udělat schopný kotoul asi po 15 hodinách, když rveš body rovnoměrně.
  • W3 ma hitboxy a AI dost zlu. Ale v tomto smere teda DS nie je vobec lepsia. Hitboxy a kolizny system su strasne, nesmrtelnost v kotouls takisto. Witcher aspon nie je nesmrtelny v kotule. AI neexistuje, na sebevrazdach modrych drakov z jednotky, skokom z utesu, sa smejem doteraz.
    Kapitolu hranie za maga a spam jedneho tlacitka so samozameriavanim kuziel a kotouls radsej ani neotvarat.
  • del0
    Pořád je to joke v porovnání s Tetrisem na max speed. Tolik k hardcorovitosti BB a DS... *15*
  • Podle barevné palety vskutku ne. Jde o atmosféru a jedinečnou melancholii toho světa. Tu z obrázků nepoznáš.
  • Pro toho trolla dole, co to ani nehrál http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/23/?

    Co májí tyhle ksichty společného s mangou?
  • nejsi ty ten casual, co tu nedávno brečel, že je coop empty, že nemůže dát solo na základní hru ve dvojce Sinha a v jedničce Artoriase? Jo jsi to ty casuale. Ty máš problém tak s rukama. Pokud má DS problémy v hratelnosti, tak W3 je má znásobené aspoň 10. Od combatu přes hitboxy až po A.I jasně. Není nad to, když od tebe enemací odcházejí jako ve Witcherovi...
  • Hlavne svet v DS je absolutne nefunkcny, je to ako skanzen s exponatmi, ktore nic nerobia a nemaju ziadny zmysel.
  • Za me napr. Z3 neni taky kdovi jaka perla na ovladani na K+M, je sice stale o tridu vyse, ale ne zase o tolik o kolik bych si predstavoval. DS ma mnohem vetsi problemy v jinych oblastech.
  • Kotouls III.

    Kdo by se netěšil. Jen kéž by udělali konečně hru, která se dá dobře hrát na K+M.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit