Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Marx Ivosus hrají na youtube E3 verzi hry.
  • Tak oni vydavaji 3 radu te ptakoviny boze za co...Zkousel jsem druhy dil a vetsi picovinu jsem nehral..Grafika jak lejno,ktere by se dalo prekousnout,ale abych vymlatil pul cesty nepratel pak haluzacky chcipl sekly ve dverich a objevim se daleko od puvodni pozice u ohne a cumim vsichni nepretele zpet a duse na nule..Rikam si co to sakra je..To mam jak magor zase jit kus pesky a dobivat vse znova..Na to bych se mohl..Jediny lek na me zhrouceni byl uninstal,ktery teval 3 sekundy oproti instalaci 30 minut tehle sracky....Pokud mate radi Rpg tak radsi zaklinac,f4 nebo skyrim
    • Víš proč se tomu říká hardcore RPG?
  • Předobjednáno!
  • Na třetí díl se moc těším, jednička a dvojka jsou podle mě super hry. S tím umíráním je to trochu přehnané. Dark Souls podle mě nejsou převážně o umírání - jsou spíš o zkoumání světa, vývoji postavy, poznávání herních mechanismů a údivu nad lokacemi, prostředím atd. Umírání není povinné, když se člověk hru trochu naučí a sežene si slušnou výzbroj, dá se to celkem normálně hrát.

    Pro mě jsou Dark Souls hry s mentalitou osmibitových her, které jsem hrál jako dítě - jenom v moderní grafice. Dokonalé spojení.
    • stačí jen grindovat levely a farmit vybavu, na tom je ta hra založena a chodit jen do lokaci pro tvuj level a pak nebudeš umirat. pravda pro evropana je to nuda proto to my hrajeme na levelu jedna a bez equipu.
    • Jo, az na ten vyvoj postavy, ten bych v kladech hry moc nevyzdvihoval. Preci jen ta hra je spis o sikovnosti a skillu hrace, nez o cislech. Samo je clovek resi, ale jak vime hru jde hrat nahatej na zakladnim levelu s klackem v ruce, sice to da zabrat, ale poukazuje to na to ze ten vyvoj postavy (staty, vybaveni atd) neni tim cim by mel byt.
      • Nevidím nic špatnýho na tom že když jsi šikovnej že to jde líp.
        To že s nějakým charem běháš nahej je o nosnosti.
        Na nahym borcovi nevidíš kolik bodů má narvaných ve vlastnostech.
        Je prostě lepší jet offenzivně a nedostat ránu, než vydržet ale nic nedělat
    • už chybí jenom ono "Insert Coin" *4*
  • A vy ten recyklát znovu podpoříte, že? :o)
  • Pokud nezvednou obtiznost, tak at to radeji ani vubec nevydavaj, jen by zkurv.. jmeno DS, ikdyz neobtiznost dvojky, uz jmeno trosk u posramotila. Nezlobil bych se, kdyby souboje a bossove byly o 30% obtiznejsi nez byly v 1, proste u bosse jeden hit a death, kdyz proti vam stoji 20x vetsi boss nez jste vy a v ruce ma 20x vetsi kladivo nez jste vy, tak zemrit po jedny rane je dobry az az.
  • Mart9
    Svým způsobem obdivuju lidi, co to hrají, i když tam stále dokola chcípají. Podle mě je taková hra o ničem. Jsem nasranej, už když musim v Max Payneovi 3 něco opakovat 5x.
    • tomocz
      Však taky málokdy v DS něco opakuješ víckrát než 5x. To akorát fanboyové z toho v tomhle ohledu dělají modlu. Je pravda, že je to obtížnější, než 95% dnešních her, ale jak všichni píšou, že je na bosse potřeba 30 pokusů, tak to je blbost. Ledaže by to hrál samej lempl... ale třeba v takovým Orim jsem za třetinovou dobu zdechnul víckrát :D
      • Ty si iny king
      • No ja se musim priznat ze jsem v tomhle fakt velkej lempl asi :D
        • Vogon
          Stačí se vyhnout používání video herní logiky a hrát opatrně, a hned se počet úmrtí sníží. Případně si prostě přivolat někoho na pomoc a hned to jde jak báseň. Jinak, jak vypráví příběh Dark Souls, když selžeš, tak se nic neděje, jenom když to vzdáš, tak prohraješ.
        • tomocz
          Ale tak aspoň se přiznáš! :D Ale nevím... mě to vážně tak těžký nepřijde. A ano - 2 nebo 3 bosse jsem dělal coop, ale ostatní jsem jel solo a některej se povedl na podruhý, některej zase na po sedmý. Ale 30 pokusů je dle mě vážně přehnaný číslo... :(
          • Tím to bude, že těch více úmrtí je právě u bossů který mají lidi pak tendenci hrát v co-opu, jako třebas Flamelurkera, neexploitnutnýho Maneeatera v Demons Souls, Orsteina se Smoughem v jedničce DS, Fume Knighta nebo jiný některý DLC bosse z DS2 atp. Já se ve všech From softwareackejch hrách snažím vždycky alespoň na new game dát všechny bosse sám, abych se je naučil, vždycky "si povolím" maximálně pomoc od NPC. Dycky si říkám abych tu hru uměl dohrát až vypnou servery a budu se k ní chtítzase někdy vrátit :). Naštěstí zatím jde online hrát stále i Demons souls :).
            • Tak snazis se pekne, ale dost to skripe. Kazdopadne to nechame byt:)
            • pardón, když chceš slovíčkařit, tak ve všech From Softwareackejch hrách které jsem hrál ... chtěl jsem si to jen zkrátit abych nemusel tituly vypisovat. ale třebas Kings Field bych i zkusil, ale neměl jsem PS1 :). A v Armored Core mě settingem moc neláká, mech hry moc nemusím. A Enchanted Arms jsem hrál, to bylo celkem pěkné JRPG. Každopádně to, "dát si bossy sám" se dá vztáhnout jen na Souls Sérii a Bloodborne ...
            • hele kozle, pis si co chces, ale bud tak hodnej a nepis ze ve vsech From Software hrach, protože jsi jich většinu nehral. From není jen Souls serie, je sice jejich nejuspesnejsi, ale rozhodne ne největší.

              A ano, lezou mi an nervy lidi co se delaji ze jsou největší experti na hry od From, ale přitom se o existenci této firmy dozvedeli když vyslo Dark Souls.
    • tohle platilo snad pro demon souls a jedničku; z dvojky a bloodborne už se stala masovka takže chcípneš jen když se nekde zasekneš nebo propadneš texturou
      • řekl ten co ty hry nemá rád žádnou z nich nehrál :), maximálně "přes youtube"
  • Vojta_Ilavsky
    Bloodborne PSkařům závidím, ale Dark Souls se mi zdá krapet nastavovaný, vyblité textury a odporné animace, které hru provázejí už od samého počátku a s penězi by mohli i mimo designu(který je neoddiskutovatelně super) zapracovat i na těchto "nepodstatných" aspektech.
    Jak je to s recyklací bossů v celé Souls sérii?
    Post Scriptum: Dark Souls jsem hrál pouze jedničku, a ne celou, Soulsy a Bloodborne jsou mi povědomé pouze díky VaatiVidiymu nebo jak se píše, opravdu unikátní YT channel, proto mě omluvte za nehlubokou znalost Soulsů.
    • tak každy boss ma jinou texturu ale jinak je každy boss v podstate stejnej, je to jen mob s množstvim hitpointu co stojí na miste a dava vetší rany...
      na poradny boss fighty doporučuji mythic raidy ve wowku
      • Wowkem jsi tomu nasadil korunu :D, vážně mě svými přízpěvky pod články o Souls hrách bavíš :). Hlavně se nedá moc srovnávat boss fight z hry která je převážně singleplayer + multiplayer max pro 4 lidi a bossfight z MMO kde raidy jsou pro 25 lidí. Jinak je ale je fakt, že se ty raid bossové ve Wowku v posledních datáčích (od Cataclysmy) trochu zlepšili. ale stejně to pořád neni žádná sláva. Vyžaduje to jen tupě stát na určitym místě a točit dobrou rotaci, mít "nahoněný" odpovídající euip z opakování jednoho a toho samýho po několik měsíců dokola. Jinak to vyžaduje od party většinou jen jednou za čas přesun aby se něčemu uhlo. Něco trochu víc to chce jen od Tanků, kde to vyžaduje nějakou synchronizaci (tank switche). Pro mě je teda ten endgame spíš vyloženě grindovací opruz, přestalo mě to bavit už na hardcore, natož na mythic, a to hlavně kvůli tomu, že jsem tomu nechtěl obětovávat tolik času.
        Naproti WoWku, bossove ve hrách od From Software nevyžadujou většinou nic takovýho jako mít naučenou přesnou rotaci na sekundu přesně a vždy ve stejný čas něčemu uhýbat, kdy bossove vždy odejdou na stejnou pozici odkud "událost" provedou viz WoWko, spíš vyžadujou neustálý přizpůsobování situaci, kdy bossove nejednají vždycky stejně. Je to spíš o tom naučit se číst jejich pohyby a řeč těla a podle toho vědět, kdy blokovat, nebo kdy uskočit, prostě vyžadujou větší účast hráče, než čekání na trigger nějaký události, než někdo zahlásí, běží se tam a tam. Jsou celkově ty boje daleko dynamičtější, rozhoduje tam každá rána, a ne jen celkovej output party vs výdrž tanků a healing done healerů. Lidi co to umí dokážou pak většinu bossů dát i nahatý s postavou lvl 1, ve Wowku to bez grindu nejde, tam musí být vyequiplý všichni aby měla parta šanci na úspěch.
        K Soulsům se většinou vracím stále i opakovaně a pořád mě to baví hrát, i po několikátý. Naproti tomu WoWko mě baví vždycky jen chvíli, než mě ta atmosféra na engame akcích totálně otráví :).
        • Ako pekne sa to cita ale vobec to nie je pravda ;-) Bossovia v DS praveze stale opakuju to iste a preto nie je problem to davat naked, kedze nemaju absolutne cim prekvapit. WOW som teda uz nehral velmi davno naposledy TBC, ale zabavnost a zlozitost bossfigtov sa s tou selankou v DS ani neda porovnat. Hlavne kvoli vyuzivaniu prostredia, poziciovani, meneni taktiky.
          DS na vsetkych bossov prides po 3-4 pokusoch sam, ak si pozries youtube walktrough tak ho das na prvy krat s prstom v nose. WOW vacsina hracov ani len neskusala ist na to po vlastnej linke, a aj po dokladnom nastudovani taktiky z youtube to aj tak nedavala na urovni najvyssich raidov.
          Ale v jednom mas pravdu MMO a DS sa porovnavat neda.
    • recyklace probíhá ve dvojce. Často panák s mečem a množstvím HP.

      Bossové v Demon Souls, Dark Souls a v Bloodborne jsou originální. Recyklace bossů probíha v Bloodborne v těch generovaných dungeonech, ale i tam ti závěreční jsou zpravidla originální.
  • *1* *I am out* ty tvoje výplody se fakt nedaj číst.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit