Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Goblin
    Hádám, že argument spočívá v tom,že "áčkovky" berou víc peněz (v plné verzi) než DD (v alfě/prototypu); za mnohem méně muziky(alespoň z hlediska designu).

    Ostatně, vyzdvihovat Unity oproti na míru vivinutému enginu je nebetyčné chucpe, ale to jen tak mimochodem... *1*
  • Goblin
    Souboje mi připomínají The Spirit Engine, jen jsou mnohem propracovanější. Je to po dlouhé době hra, za kterou mi není líto vyhodit peníze. A to je to teprve Early Access! Kam se hrabou Áčkové projekty (bez ohledu na platformu, vidláci). Mimochodem jedna z od začátku plánovaných lokalizací je do češtiny (netušil jsem, že jsme herní velmoc). Ale jestli ji svěří Steamové crowdsourcingové platformě, tak bez urážky zůstanu raději u angličtiny. :v)
  • 3D pohled je skvely, ale pro hard core DUNGEON hru neni treba. Tim nerikam, ze DD je hard core. Jde o to, ze drive stacilo pri hrani D&D papir tuzka a kostky a jaka to byla zabava. Tato hra k tomu dava hezkou grafiku. Hlavnim tahounem jsou souboje a vlastnosti, schopnosti, kde hrac propocitava kombinace, voli strategii. U klasickych 3D her ala Skyrim je tahounem samotna "akce" mlaceni mecem , uhybani apod.
  • del0
    Řikám, Blizzardí RNG. *15*
  • Si najeď kurzorem na ukazatel světla a tam ti vyskočí, co všechno ti nedostatek světla způsobuje, když ho máš na polovině :). Taky pak potřebuješ doladit tvoje vlastní postavy trinkety, co vylepšují stun, protože ten se (dle mého názoru) odvijí i podle tvé postavy, tkerá má šanci na hit.
  • del0
    Taky sem rád, že hry, co mají hloubku, na konzolích nejsou. Pak bych si jí totiž asi musel koupit a to i přesto, že už jeden topinkovač v kuchyni mám.
  • Naprosto souhlasim. Jsem uz presyceny tech radoby AAA titulu, kde se vse porad omyla dokola - viz moderni strilecky a kde stupidni akce ala "klik sem klik tam" zabiji hratelnost a atmosferu. Darkest dungeon je krasne jiny, levny, ale o to vice srdcovejsi. A ze Indie games jsou v kurzu za to mluvi jasne Legend of Grimrock 2, ktere jsem dal v soukromem hodnoceni 10/10.
  • Ahoj, tak po precteni clanku jsem trochu zabrouzdal na Steamu. Hra vypadala lakave - RPG, resp. DUNGEON, krasna grafika, odkaz na staricke Dungeons and Dragons to vse strasne lakalo. Zprvu se mi nechtelo kupovat hru v Early Access protoze mi prijde ze neni hra doladena, ale pote, co jsem se asi pul hodiny relativne nudil u COD Advanced Warfare zvedavost zvitezila a hru jsem si poridil. Intro uzasne, svizne, vystizne. Prvni souboje skvele. Zadne rozplizlotiny jde se rovnou na vec. Atmosfera skvela - hudba zvuky i grafika vytvari krasne herni prostredi. Napisi zase po nejake dobe az zjistim vice o samotnem hrani, ale myslim ze koupe litovat nebudu.
  • jj, pravdu dis, taky jsem to vecer pocital, ale pak jsem si rikal, proc to sem psat, kdyz to zajima akorat me :D
  • No snazim se mit svetlo alespoň na pul - ja beru tak 6 a 12 podle delky mise a stejne mi nekdy nevyjdou do konce. No cvokarnu bych rad, jen se mi stane ze se novej hrdina zblazni i na kratky misi:-)
  • to neni, DD je poctivá pařba
  • Kozy
    No ale to přece neni případ Darkest Dungeon, ne.
  • to znamená, že umění se nedá dělat na sílu, nemůžeš si říct "tak, teď udělám takovy umění, že se z toho všichni po*erete, čumte volové" a vysázet to tam.. takhle to nefunguje *1*
  • Kozy
    Co znamená výraz pseudoartová hra?
  • souboje mi připadají jako South Park: Stick of Truth laděný víc do temna
  • VaZqeZ_EU
    ..šak jsem psal, že vývojáři musí ještě změnit pár čísel v kódu hry.
  • Sorry, ale tomuhle komentáři se nedá než vysmát. :)
  • Mám dvě konzole a PC a tohle mě opravdu chytlo a pobavilo více než velkorozpočtové konzolové projekty typu The Lats of Us nebo Uncharted. PC není mrtvé a tahle hra je jasným důkazem, že velká studia jsou v honbě za milionovými prodeji AAA her skutečnými zabijáky herní originality. Hra vypadá nádherně a hraje se tak že člověk přestane vnímat čas v reálném světě. Odsoudit něco na základě obrázků (viz "asi se i odporně hraje") je a) pokusem o flame jako *12* b) jasným důkazem tuposti a ignoranství autora takového výroku c) obyčejným trollením.
  • Kolik si měl světla na pochodni? Pokud kašleš na pochodně, tak máš horší šanci na hit, monstra mají větší šanci na hit. Zároveň hrdinové podléhají více stresu. Ze začátku jsem bral 4 pochodně na kratší mise, 8 ma střední a po každé výpravě jsem všechny hrdiny, co přežili výpravu, posílal hned do cvokárny. Teď udržuji světlo konstantně na 80% a hraje se to o dost jednodušeji. Hituju téměř všechno, mám vyšší dodge, nenechám se překvapit.
  • Tahle hra je návyková jako prase, nainstaloval jsem ji před čtyřmi dny a už jsem na ní strávil asi 18 hodin, což je momentálně 2x víc než u nudného Far Cry 4.Grafika je stylová a odpovídá Indie rozpočtu, ale hra má tolik prvků a je neskutečně domyšlená, že bych jí dal tak 9/10. Posedlost zvaná "ještě jedno kolo a jdu spát" si nezadá s Heroesama. podle obrázků by to mohl někdo odsoudit, ale hraje se to svižně, animace jsou stylové, rozmanitost prostředí i hratelných class je obdivuhodná. Žádné bugy jsme nezaznamenal, hra mi všehovšudy spadla jednou, ale sama se úkládá snad po každém kole, takže jsem ihne naskočil na vlak a pokračoval Obtížnost brutální. Neignorujte pochodně!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit