Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mně zase přijde ten systém skvělý a originální, těch možností, kombinací co nabízí. Co znamená jednou dohrál? Lootu je spousta, problém je s jeho kvalitou, ale tj v pořádku, že opravdu kvalitní itemy nepadají často (ikdyž i to je relativní). Spousta věcí padá až v pozdějších fázích hry na vyšší obtížnost.
    Craft orby (platidlo) padá dost, ale vzácnějších orbů samozřejmě velmi omezeně, ale s trade není problém.
  • Arpg je o zabíjení hord potvor a lootu. Věcí padá mraky, samozřejmě těch opravdu kvalitních tolik ne, ale to je jen dobře, aspoň je co objevovat. Je vidět, že jsi tu hru asi ani nehrál nebo max hodinu ...
  • v posledních patchích už došlo k vylepšení performance a tak je uz otázka pár sekund :)
  • Až na ten design levelů, potvor, animace, zvuky, hudbu, cinematics, drop systém...
  • Atmosféricky největí kandidát na nástupce D2. Srovnání s Grim Dawn je podle mě dost nemístný, ale když máte potřebu to srovnávat :)
  • Jinak základní stat jsem zvedal akorát cunning.
  • Já mám akorát 1 bod v těch dvou vlastnostech a 1 bod v jejich rozšířeních a zbytek sypu dolu do pluska. Tím se zvedají i základní staty takže v zakladu víc lajfů a navlečeš na sebe i lepší brnění a nezdá se mě že bych byl nějakej křupavej. Zkus to jestli ti to nebude víc vyhovovat. Nevím teda kolik stojí reset. I když dostanu nějakýho hanáka tak to na životech nejde moc znát.
  • No moje krehka strelkyne nesnese ani krive pohledy nepratel takze se flashbang hodi. Puvodne jsem pouzival stunovaci jacky ale ukazalo se ze nejsou zdaleka tak ucine jako flashbang.

    Jinak ja hraju v parte a tam jsou flashbangy opravdu cenena vec protoze nas okultista vyvolavac je stejna jako ja ponekud krehci a myslim ze i nas tank to cas od casu oceni :D
  • Mě právě přišlo že normal granát má macatější dmg a o to jde :)
    Ale třeba v coop se bude nějakej group control hodit.
  • Ja hraju podobne ale mam LMB ohnivou strelu a RMB flashbang a prebyva mi 6 skill bodu ktere nevim do ceho dat :D
  • Já mám s Grim Dawn problém takovej že se mě zdá i na veterána hra moc lehká.
    První lahváč jsem vypil až tak po šesti hodinách u bosse kterej mě zavřel v místnosti a smažil po mě bleskem kterýmu se nedalo vyhnout.
    Jako problém tam beru i to že skilly nemají cap na level - to znamená že je nejlepší jet dva skilly a nic jinýho. Hraju Demonologist a střílím ohnivou střelu LMB a granát RMB.
    Proč někoho zpomalovat/stunovat/zvyšovat zranitelnost když můžu zabíjet na jednu ránu.
    Zkuste - uvidíte.
  • 100 hodin v PoE by bylo za trest... prestalo me to bavit po triceti...
    GD zatim drzi po ctyriceti i pres demetni system frakci... tak uvidime.
  • velmi presne shrnuto. i muj nazor. vytvareni postav je cim dal lepsi, ale hra samotna je uboha. proste japonci. velky voci + kozy na zenskejch, ale gameplay slabonky jak vietnamskej caj.
  • bohuzel, gameplay tyhle hry je stale a porad, hromada sterku mlati hromadu sterku. Hnusne ,odporne, loot zadnej, nepada nic. legendarky stoji miliardu v tradech. nene, nebrat.
  • Skilltree v PoE je to nejlepší co může být. Separátní skilly s rozdílným UI je jen přežitek a zbytečný chaos. Každopádně jsou si ty dvě hry podobné, PoE má nevybalancované postavy (melee bias FTW), GD nevybalancované NPC (kdy tě mobka dá na ránu a bossíka na stejném levelu rozbiješ za 10 vteřin).
    Zatím u mě vyhrává GD a dokud PoE nevybalancuje postavy tak dál pokračovat nebudu (mám tam tuším Witchku lvl 56 nebo tak nějak).
  • od vanoc...
  • mas pravdu, nakonec rozjel sem si DS2 co mam do vanoc :)
  • Furt, se hra spouští hodinu?
  • PoE u mna pohrbil disconect pred final bossom na druhej obtiažnosti. Mozem osrat hru kde je sedem waypointov, ja sa trepem niekde dve hodiny a potom ma odpoji. Hram takmer vylucne single a ARPG je pre mna fight,loot a zlepsovanie. Ked prestanu padat lepsie veci,tak moze byt obsah ako v lunaparku, ale to nema vyznam.
  • zkracene receno, neni .. aspon ne nejak moc aktivni

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit