• Nečekané a příjemné překvapení!
  • Hra nekonečně super ,ale mám docela technickej dotaz a poněvač sem detailista zajímá mě když je to město postaveno na vrchní straně a pak sem koukal že ze spoda sou taky mrakodrapy atd ,no a proto mám brouka v hlavě ,to jako na druhý straně chodím obráceně ???? jakoby druhý město ?? ,a jestli jo ,jak se tam dostanu ??? ,jedinej způsob by byl dostat se tam přez nulovou gravitaci ,nebo jedině že prostě projedu skrz vítahem na druhou stranu ,což by znamenalo že jedu vítahem dolu ke střeše těch dalších budov a gravitační podmínky sou zachovány.
  • Nesouhlasím s názorem, že DS2 přinesl málo nových nepřátel. Doporučuji zapařit 1 a vzápětí 2. Uvědomíte si, že je to přesně nopak.
  • skvela hra mam ji z hry.tojepohoda.cz za paradni cenu
  • Hodne me ta hra prekvapila, velke zlepseni oproti 1. Diky tomu, ze se hra neodehrava jen na kosmicke lodi, tak si clovek uzije velke rozmanitosti prostredi...at uz se jedna o chram nebo skolu/jesle, samozrejme ruzne laboratore atd...zabavne mezihry a par jednodussich puzzle. Konecne po delsi dobe hra, kde se nestaci prikrcit za roh a pockat par sekund na doplneni zdravi, ale pekne poctive ,,lekarnicky,,. Jen je treba nehrat to na nizke obtiznosti, protoze pak je zazitek polovicni.
  • Hra je na PC
  • dostal dále.Mam dead space2 a nevím si rady na začátku hry kam přesně mám jít nebo co udělat abych se
  • dead space 2 je moc dobra hororovka nejednou sem se u ni pocural, tady ji maji dokonce zdarma www.tojepohoda.cz *12*
  • Ja to prave dohral a vidim to tak na 8/10 ale len v ramci novodobych hier. Mam podobne pocity ako ty, po nejakej 8ch to bolo jak-tak. Koniec bol nastastie o cosi lepsi a napinavejsi ale "no cigar". Dufam ze to ted nezacnu recyklovat ako CoD.
  • Hraju to ale v určitem dilu hry se nemužu dostat dál.neoteviraji se mi dvere kdyz se vyjde z takoveho velkeho salu do chodby a na konci chodby nejdou dveře otevřit.poradi někdo? *9*
  • Tak ja nevim, dostal jsem se do osme kapitoly a slo to z disku. Vetsi nudu uz jsem dlouho u hry nezazil. Nejen, ze je to lautr a to same jako jednicka, je to lautr a to same od zacatku az tam, kam jsem se dostal. Nepratele nez hruzostrasni, jsou otravni, naskriptovani, takze nemusim byt raketovy inzenycr abych vedel, kde na mne vypadnou. Jak rikam, uz dlouho se mi nestalo, ze bych nejakou hru nedohral.
  • kez by to slo prepnout do FPS!
  • Mopped
    A co tě tu drží?
  • taky sleduji :)
  • Nejen vyškrtnuto, já bych dal mafii sotva 7/10 a to jenom díky tomu příběhu co dokázal příjemně udržet u PC při stereotypním zbytku. Mafie 2 mě moc zklamala a to hrozně moc lidí ať už příběh pochopili nebo ne... Za těch X moc let vývoje jsem čekal od mafie daleko víc, čekal jsem prvky GTA kvůli kterému to přece oddálili aby se poučili z chyb a popřípadě zapracovali na tom co chybí. Ale pár obchodů na zbraně, pár kusů oblečení na hlavní postavu... Co to je ? Je to chudý! Co volba misí podle sebe třeba ? Co víc rodin, víc konců, vůbec víc možností ? Mafie 2 je sice krásná ale to co nabídla je silnej podprůměr podobnej hrám min 5 let nazpátek, kterej ohodnotili kritici tak nějak přijatelně kvůli mediální kampani a vlastnímu zasnění...
  • Dead space 2 je jako hra sama o sobě perfektní, v podstatě mi to přišlo jako kombinace Bioshocku, FEARa a Dead Space jedničky, chtělo by to LAN multi player, kterému jsem ještě nepřišel na kloub (na originál nebyly peníze) a určitě by to o hodně oživila kooperativní kampaň po síti :) !!!!!! Můj názor na recenzi: Ten, kdo ji psal asi zřejmě nevěděl že ke každému Dead space je animovaný předfilm, který vysvětlí perfektně úplně všechno a jeho koncem začíná hra... !!!!!! Tak se nebojte někde kouknout na Dead space: Aftermath než začnete hrát DS2. Příjemnou a po dlouhé době zase kvalitní zábavu přeji vám všem :)
  • To bylo jen na odlehčení;) Každopádně, kdybys měl i jiné aktivity, nemusel by ses tolik rozčilovat, že jsi to zvládl za 10 hodin. Podívej se na takovej Gothic 3 - obrovskej svět, obrovská hrací doba. Ale baví to vůbec někoho? Každopádně hrací doba, kvalita příběhu atp. - to je čistě subjektivní věc.
  • mam podobou filozofii ale pokud se mi hra libí koupim si ji treba ve sleve *5*
  • hele ma to neco do sebe s holkou nebudes mit na hry tolik casu takze se herni doba dost protahne *1* treba pro mne je straveni 10 hodin u hry neco jako nedosazitelny sen
  • Skvelej pribeh,grafika,hratelnost az na obtiznost..nebylo nic tezkeho v pribeho,to ze na vas pusti vic nepratel neni jeste velka obtiznost :) a ty famy ,ze je malo naboju je take lez,staci se jen okolo sebe vice divat a mit treba jen 2 zbrane..zakonceni hry bylo skvele!vrele doporucuji