Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trošku se ale bojím, ale, že ten tahový systém apod. zabije tu survival atmosféru, kdy za vámi běží x zombies, přičemž máte ve svém milovaném koltu poslední 3 náboje. Stále doufám, že někdo někdy udělá sandboxové zombie FPSko, kde budete každý den vyrážet z nějakého úkrytu (zabarikádovaný byt) na průzkum otevřeného města, prolézet obchodní centra, policejní stranice, hledat aspoň malé zásoby potravin apod.

    Btw. pamatujete si někdo na tahovku Gorky 17? Tam byla skvělě udělaná atmosféra, napoprvé jsem to dokonce nedohrál, protože jsem v posledních soubojích zkrátka neměl náboje.
    • Na přesně takové survival sandboxové zombie FPS se dělá a je taky na kickstarteru. Už si ale nepamatuju název, když to tam projedeš, tak ji najdeš, vypadá to taky nadějně.
      A Gorky 17 byla neskutečná pecka se skvělou atmosférou. Dodnes patří určitě k mým top 5 hrám, které jsem kdy hrál.
    • Cahir
      Když se ke mně v prvních Falloutech pomalu ale jistě přibližovali potvory a já věděl, že je prostě všechny nesundám a modlil jsem se tudíž za kritický zásah či jiný zázrak, byla to nefalšovaná survival atmosféra. *1* Já si naopak myslím, že tahové souboje se k této tématice hodí dost. Jestli teda nemáš survival atmosféru spojenou se zběsilostí...
      • Spíš jde o to, že u těch tahovek si můžeš dát kafíčko, zapálit cigáro a pěkně popřemýšlet, co uděláš.

        A trochu to spojuji s tou zběsilostí, rozum mizí do háje, člověk se řídí spíš pudově.
      • MrSanta
        Přesně. V tomhle je kouzlo turn-based bojů. Člověk koumá u kterého potvoráka má největší procento na úspěšný zásah, doufá v kritický zásah a modlí se, aby se kritický zásah nepovedl nepříteli. Když se k tomu ještě přidá docházející munice (a případné zaseknutí nebo exploze zbraně), tak je to atmosféra jako bůhovado.
    • Zkus mrknout na Project Zomboid, o něco podobného se snaží...http://projectzomboid.com/blog/
      • To znám už delší dobu, ale od te doby, kdy jim ti zloději vykradli byt s téměř komplet všemi daty o hře a začínali skoro od nuly, jsem na to zapomněl. Jsem zvědavý kam se to posunulu. Ale hlavně mě štvou ty divné platební metody, které tam mají, když si to chce člověk zaplatit:(
      • Dík za tip, už stahuji demo. :)
        • GlaDOS
          To demo je, pokud se nepletu, už hodně staršího data. Teď je tam nový systém animací, možnost hru uložit, nové nasvícení a další tuna věcí. Ale aspoň pro hrubou představu by mělo stačit. Je to dost nadějný projekt.
  • Znělo to krásně než sem došel k slovnímu spojení: "tahové souboje" Proč když už někdo udělá pěknou a inteligentně vypadající hru, tak takhle zmrdá bojovej systém, a naopak když má hra solidní bojovej systém, stojí za ho*no zbytek? Teda kromě Fallout New vegas, Mass Effectů, a Planet Alcatraz, Ty byli v pohodě.
    • Cože ? Od kdy je prosímtě tahovej souboj špatnej ?????? A co hůř, podle tebe je bojový systém v Mass Effectu dobrý ???????????????
      • Tahovej boj je špatnej odjakživa, je to totiž pekelná nuda.
        Souboje v ME sou v pohodě jakej jinej sistém než zamířit a střílet bys chtěl používat ve hře kde se používaj střelný zbraně? Jo mohlo to bejt s pohledu první osoby, a zbraně mohli mít mířidla to by se mi určitě líbilo víc, ale člověk nemůže mít všechno, a zábavný to bylo taky tak co? *3*
  • MrSanta
    Já chcu zombie vrtulník *15*
    Škoda že nemám rád zombie tématiku. Ale třeba se překonám, vypadá to fakt zajímavě.
  • Tedy těch Zombii se za poslední léta urodilo.Já skončil u Plants vs Zombies :-D , ale sleduji nárust infekce ve hrách.Připomíná mi to časy, kdy byla in 2. světová válka.Snad si i tento projekt najde příznivce.Nevypadá vůbec spatně.
    • EuroSamurai
      Urodilo se jich hodně ale jen 10% za něco stojí :D Takže nehrozí předávkování.
  • Krátká animace na téma "kravaty vymýšlí hru" je naneštěstí velmi trefná...
  • Cahir
    Jména jsou to opravdu zvučná. Brian je sympaťák, snad se jim to podaří dotáhnout do konce.

    Grafika je boží, snad bude Wasteland2 vypadat alespoň takto.

    PS: Petře, video na mě působilo tak, že oni už ten projekt v nějaké fázi mají, tudíž těch 300 tisíc dolarů nebude celkový rozpočet, ale pomůže jim to projekt urychlit a hlavně rozšířit.
    • sleepless
      Já to chápu tak, že to fakt zatím dělali totálně jako bokovku a skoro si i myslím, že tomu tak bude i nadále a ty prašule se použijou na pokrytí nákladů za externí práci. Nicméně, tvou variantu si netroufnu vyloučit.
  • Nemohu si pomoct, ale svým způsobem mi to strašně připomíná flash hru Rebulid (resp. celou sérii), samozřejmě daleko komplexněji pojaté. :)
    • Kozy
      a že to byla zábava!
  • Velmi zajímavé, s těmi kravaťáky mají bohužel pravdu. Osobně se na tenhle projekt teším. Old school RPG, Turn Base a zajímavý systém a herní principy. To nemůže být tak špatné.
  • Mno něco mě říká že se to moc prodávat nebude.
    • GlaDOS
      Mně něco říká, že už mají zajištěny zákazníky, aby se hra zaplatila.
  • No budou to mít těžké, když je tu DayZ.
    • nemyslels spíš Planet Zomboid?
      • farrao
        nemyslels spíš Project Zomboid? *1*
        • No jasně, kurvafix *15*
    • walltar
      Není náhodou DayZ mod na armu? Tím pádem FPS. A tohle je RPG s tahovým bojem ..... nevidím krom zombií moc podobností. Takže ta konkurence zase taková nebude podle mě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit