Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě spokojenost. Hlavní hratelnost defakto stejná jako v Dishonored (se všem klady jako volnost, tak zápory jako umělá inteligence protivníků). Příběh zpracovaný jako v Outer Wilds, ale s přehledným questlogem, takže se člověk neztratí.

    Za mě té Dishonored hratelnosti i hodně svědčí to zasazení do opakovaného loopu. V Dishonored jsem trošku trpěl potřebou prozkoumat vše (každé zákoutí, každou středu) a vylootovat každého protivníka, abych náhodou o něco nepřišel (a tím trpěl celkových spád hry). V DL člověk ví, že se do map bude několikrát vracet a nemá problém si některé věci odložit na příště. Plus opakování některých lokací víckrát s různým loudoutem schopností a zbraní přiměje člověka vyzkoušet různé postupy a strategie (zatímco v Dishonored člověk jel většinou jednu zajetou strategii)

  • KIMCID

    Těším hry od nich baví

  • Mimonaut

    Tím, že se ti nelíbí dishonored vypovídající hodnota recenze u mne hodně klesá, páč to značí značně odlišný vkus, ale stejně se na to těším. Dishonored  všechny miluju, Prey mě přestalo v půlce bavit, tak jsem fakt zvědavej, jak si povede deathloop.. 

    • Dishonored je graficky prenadherne (autorum bych sveril urbanismus nove vznikajicich mest), ale hratelne bohuzel zoufale nudne. Nepratel malo, zbrane sice ucinne, ale jaksi vachrlate, pohyb hrdiny takovy divny.

      Dovedl bych si predstavit gameplay Bioshocku v prostredi Dishonoredu.

    • Ani Prey autor, zdá se, rád nemá. Taky mě tedy překvapilo, že si vzal hru na recenzování, když s výjimkou her, které dělali s Machine Games, autor nemá rád žádnou hru od tohoto studia za poslední dekádu.

    • Corvus

      Arkane nemají slabou hru (Wolf: Youngblood nepočítám, tam jen přištípkařili a vedli to MachineGames). Jejich portfolito a odvahu přinášet nové a čerstvé prvky by jim mohl leckdo závidět. Navíc naprosto miluju jejich přístup 1000 a 1 způsob jak projít mapou. Tu máš hřiště a hrej si.  Stačí se podívat, co lze dělat v Dishonored za neskutečný parádičky. Chápu, že grafická stylizace nemusí sednout každému (já jejich cit pro grafiku a design naprosto miluju a obdivuji). Arkane taktéž mají neuvěřitelný cit pro výběr muziky.  O zajímavých příbězích nemluvě (ať už Dishonored, Prey nebo boží Arx Fatalis či Dark Messiah of Might and Magic). Jejich hry jsou dvě třídy před ostatními a patří mezi jistoty podobně jako např. Larian Studios či Obsidiani. Neskutečně se těším, až se do Deathloop zítra zaříznu.

      • dworkin

        Podle mě Lariani nepatří do stejné ligy, jako Arkane nebo Obsidian. Dobře zvládnuté řemeslo, ale chybí tam to geniální šílenství, které hráče nutní občas uvažovat nad duševní příčetností autorů. Gordon Freeman, ale ne Anton Sokolov.

        Jinak Arx Fatalis je moje srdcovka, parádní hra. :)

      • J.V.Stalin

        Bohužel jsou často po zásluze potrestání mrzkými prodeji ☹

    • gio1
      SKRYTÝ PŘÍSPĚVEK

      To bude Bětka syndrom postupně prorustajici redakcí😀

    • sugyn

      Aneb kdyz nejsi s nami jsi proti nam.

  • Jarisko84

    Keby si dal dishonored sancu tak by si vedel ze schopnoat  nexus bola aj tam...

    • Ale až v druhém díle 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit