-
Pozor, je tam jedna sekvence, které se teoreticky může opakovat do nekonečna aniž by vás to ve hře někam posunulo (tzv. Show stopper). A vy nevíte zda je to záměr, který bude mít rozuzlení.
-
Tak po delším hraní mám nakonec trošku rozporuplné a smíšené pocity.Začátek naprostá pecka. Prostě další Arkane hra, kterou je radost prozkoumávat. Loop mechanika docela neokoukaná (já vím, Outer Wilds,...) a člověka to baví.Jenže ono vás to potom často posílá do stejných lokací pořád dokola a to i relativně často po sobě. (na začátku to není tak hrozné, protože i když vás to žene na stejné mapy, tak často do jiných lokací. Ale ty potom dojdou) A když tři loopy po sobě musím vyčistit stejnou lokaci (ve kterém jsem před tím už byl taky několikrát), jen abych tam odškrtnul další quest a o chvíli později dostanu úkol tam jít znovu, tak už se to pak zají :-/
Takže ač jsem se na začátku bavil velice dobře, nevím jestli to vůbec někdy dohraji do konce, protože se mi už do žádného z aktivních úkolů ani nechce. (a spíš mám třeba nutkání znovu nainstalovat Prey, kde s tímto potíže nejsou)
-
Tak ono tam snad ani nejde být v háji, ne? Díky loopu to člověk můžeš zkoušet pořád donekonečna a quest tracker ukazuje, kam jít.
-
Hra je vcelku zábavná jen musíte mít trpělivost než pochopíte jak ji hrát. První hodiny jsem často uvažoval o tlačítku "uninstall" protože jsem vůbec netušil jestli jsem ok nebo "v háji". Pak jsem ale pochopil, že jde především o získávání "Residua" a následné "levelování" postavy. Potom už jsem nikdy nezemřel dvakrát aby se restartoval loop. Ano hra není úplně "ťip ťop", hlavně AI působí komicky a neoprávněné nároky na výkon. Grafika je taková, že vám vyloženě nevadí ale nextgen to není (ani náhodou). Závěrem ale musím konstatovat, že je vcelku zábavná a nějakých 20 hodinek v ní necháte, jelikož je celkem variabilní a povzbuzuje vaši kreativitu.
-
Za mě spokojenost. Hlavní hratelnost defakto stejná jako v Dishonored (se všem klady jako volnost, tak zápory jako umělá inteligence protivníků). Příběh zpracovaný jako v Outer Wilds, ale s přehledným questlogem, takže se člověk neztratí.
Za mě té Dishonored hratelnosti i hodně svědčí to zasazení do opakovaného loopu. V Dishonored jsem trošku trpěl potřebou prozkoumat vše (každé zákoutí, každou středu) a vylootovat každého protivníka, abych náhodou o něco nepřišel (a tím trpěl celkových spád hry). V DL člověk ví, že se do map bude několikrát vracet a nemá problém si některé věci odložit na příště. Plus opakování některých lokací víckrát s různým loudoutem schopností a zbraní přiměje člověka vyzkoušet různé postupy a strategie (zatímco v Dishonored člověk jel většinou jednu zajetou strategii)
-
Dishonored je graficky prenadherne (autorum bych sveril urbanismus nove vznikajicich mest), ale hratelne bohuzel zoufale nudne. Nepratel malo, zbrane sice ucinne, ale jaksi vachrlate, pohyb hrdiny takovy divny.
Dovedl bych si predstavit gameplay Bioshocku v prostredi Dishonoredu.
-
Ani Prey autor, zdá se, rád nemá. Taky mě tedy překvapilo, že si vzal hru na recenzování, když s výjimkou her, které dělali s Machine Games, autor nemá rád žádnou hru od tohoto studia za poslední dekádu.
-
Podle mě Lariani nepatří do stejné ligy, jako Arkane nebo Obsidian. Dobře zvládnuté řemeslo, ale chybí tam to geniální šílenství, které hráče nutní občas uvažovat nad duševní příčetností autorů. Gordon Freeman, ale ne Anton Sokolov.
Jinak Arx Fatalis je moje srdcovka, parádní hra. :)
-
Bohužel jsou často po zásluze potrestání mrzkými prodeji ☹
-
Těším hry od nich baví
-
Arkane nemají slabou hru (Wolf: Youngblood nepočítám, tam jen přištípkařili a vedli to MachineGames). Jejich portfolito a odvahu přinášet nové a čerstvé prvky by jim mohl leckdo závidět. Navíc naprosto miluju jejich přístup 1000 a 1 způsob jak projít mapou. Tu máš hřiště a hrej si. Stačí se podívat, co lze dělat v Dishonored za neskutečný parádičky. Chápu, že grafická stylizace nemusí sednout každému (já jejich cit pro grafiku a design naprosto miluju a obdivuji). Arkane taktéž mají neuvěřitelný cit pro výběr muziky. O zajímavých příbězích nemluvě (ať už Dishonored, Prey nebo boží Arx Fatalis či Dark Messiah of Might and Magic). Jejich hry jsou dvě třídy před ostatními a patří mezi jistoty podobně jako např. Larian Studios či Obsidiani. Neskutečně se těším, až se do Deathloop zítra zaříznu.
-
Aneb kdyz nejsi s nami jsi proti nam.
-
Tím, že se ti nelíbí dishonored vypovídající hodnota recenze u mne hodně klesá, páč to značí značně odlišný vkus, ale stejně se na to těším. Dishonored všechny miluju, Prey mě přestalo v půlce bavit, tak jsem fakt zvědavej, jak si povede deathloop..
-
Ale až v druhém díle
-
Keby si dal dishonored sancu tak by si vedel ze schopnoat nexus bola aj tam...