Přejít na výpis diskuzí
Deep Down bude online RPG, ukazuje nový trailer
1.8.2013 | Aleš Smutný
32 příspěvků
-
Nemám rád online. Nemám rád coop. Nemám rád multigayer. Mám rád pořádné single hry s přiběhem a vyšším smyslem a zábavou, než trefit někoho jiného dřív, než on mě.
-
-
A spousta hráčů je zas otrávena tupou AI, naskriptovatelností, 0 znovuhratelností a milují virtuální bojiště, skill, je to víc sport než zážitek... Na kvalitní MP mám nahráno kolem 200hodin, což jsem u žádný SP hry nevydržel.
-
-
ta kvalita (online) MP je ovsem zalozena jen na tom, ze se nemuselo investovat do zadne AI, skriptuje se jen mimimalne...zbytek je stejny jak u singlu, tak u MP (resp. singl jeste chce nejaky dobry pribeh)...
Takze ano, chci-li jako vydavatel usetrit na vyvoji, je lepsi udelat MMO a vsechno ostatni doda hracska komunita zdarma (a nebo za to jeste provozovateli zaplati :D) -
U doomovek budiž, ale tam potřebuješ vyváženost atd., ale třeba u RPG mě ta představa moc nebere teda.. to si spíš člověk chce užít ten svět v klidu sám než aby tam pobíhalo x stejných jako on..
-
-
Však s tim souhlasim. Ale třeba takový GTA...líbilo by se mi, kdybych si v klidu plnil mise (nebo s kamarádem na TS) a přitom by se městem potulovali další hráči a každý si jel to svoje.
-
-
V tomto sa mi paci Secret World, co som si kupil nedavno. Je to MMO, ktore sa z obrovskej casti da hrat single, pri com bezne stretavas ostatnych hracov. Dungueony pre-5 hracov samozrejme nemas sancu spravit sam. Bohuzial nemam kamosa, s ktorym by som si to mohol pravidelne zahral, ale uplne si vystacim sam. Obcas niekomu pomozem, ked si vlecie za sebou hordu mobov a neraz sa mi stalo, ze ma niekto iny zachranil pred istou smrtou a ten pocit, ze sice to hras kvazi sam, ale su tam aj ini hraci je celkom fajn.
Dost som odbocil, kazdopadne som minimalne velmi zvedavy, co za hru sa z DD vykluje. Zatial by som to nezatracoval, aj ked som sa tesil alternative k Dark Souls.
-
-
-
Ano, zatimco online hraji jen geniove s IQ 160 a vyssim, ze? Takove World of Tanks je toho jasnym dukazem, tem proste nelze najit spatne hrace...
-
-
-
Mě online RPG nikdy neoslovily. To by skutečně nefungovalo vzít si svět Gothic I / II pustit na něj pouze 50 hráčů a jeden administrátor by dbal na dodržování nějakých základních pravidel aby si zafrustrovanej magoor na 50levelu nevyžíval méněcenost na začátečnících?
A vůbec, proč nemůže postava herní dobou stárnout a zemřít věkem, aby se prostě hráč nesekl na max. levelu a dál nic...proč to hrát dál... -
-
To je super myšlenka s tím stárnutím a smrtí. Člověk by si mohl ve hře vypracovat hraním svůj originální strom předků, po kterých by další postavy dědily schopnosti a unikátní systém dovedností. Třeba takový rod bojovných kovářů, to by byl potom ten pravej RP systém, který by si hráč sám vytvářel. To mě napadlo už když jsem řešil znvesářené rodiny ve Skyrimu.
-
Zajímavé by bylo mmorpg na systému Fable-Podle tvých činů(například kdybys ze srandy zabíjel králičky :D) by se ti měnila morálka a lidé by na tebe reagovali jinak. 4asem by vaše postava stárla, mohla by se oženit, a mít děti, potom by umřela, a mohlo by se pokračovat za její potomky( Toto sice ve fablu není, ale bylo by to zajímavé), a podle toho jak byste své potomky vychovali, tak by měli staty/povolání.
A vůbec, proč do každého mmorpg cpou staty, povolání a úrovně, proč nemůže být nějaké mmorpg jen o "skillu"? -
-
Utlima online, Darkfall, Mortal online
-
-
Hosi to co zde pisete je sice zajimava myslenka, ale v celku nerealna utopie, ciste hypoteticky si predstave, ze tento tyden by se provedl wipe na vsech officialnich realmech treba ve WoW a zaciname vsichni od nuly, to by bylo panecku jekotu, vim ze to neni zrovna idealni priklad , ale i tak to ma castecne neco do sebe, protoze zavislej fanda je s avatarem primo ztotoznen a jen tak by se toho nechtel zbavit, hlavne toho casu a peniz do toho vlozenych
-
-
Ehm wipe je jen na neoficiálních serverech nebo když je hra v testování. Wipe na alfu, na betu a na ofiko launch. Maximálně máš pár hodin dozadu rollback, když se něco pos*re.
-
-
Však psal hypoteticky :)
Jinak je nesmysl aplikovat to už na zavedený systém, to by samozřejmě lidé řvali, asi i včetně mě, i když ne ve WoWku; v nově vyvinuté hře bys ale místo postavy mohl hrát prostě za rod, mít rodový dům, třeba soupeřit s ostatními rody o výsadní postavení ve městě, politické sňatky... :D
-
-
Mě se ty utopický myšlenky ale všechny líbí :) A "hlavne toho casu a peniz do toho vlozenych" - v tom je i jádro pudla. O čas by jistě ani tak nešlo, proč si nezkusit novou a jinou zkušenost s jiným "růstem" postavy, když by mě ta hra bavila. Mě osobně mikroplatby už léta lezou krkem. Chceš hrát? Kup si hru a hraj. Chceš bejt dobrej? Hraj, hraj a zase hraj a buduj si svoji postavu. A ne "chceš bejt dobrej? Zaplať nám".
-
-
Zajímavá myšlenka, to by svým způsobem bylo revoluční a velmi zajímavé, to by pak i dostalo o dost větší hloubku, kdyby postava stárnula v závislosti na tom jak by žila, jaký by měla level další věci... hráč by dohrál (zemřela postava) a měl by před sebou novou výzvu zkušenějšího, hrát jinak atd... navíc to kouzlo, kdy by kralovaly legendy o nějakém bojovníkovy, který "na 50tém levelu v 60ti dával mladé bojovníky" ... hmmmm :)
-
-
potom by kazdy zacal hrat za elfov :))
-
a představ si, kdyby takovej hráč mohl učit ty ostatní (tak jak to bylo v Gothicu). Pak by si každá guilda/klan vydržoval pár svých veteránů, kteří by mohli za zkušenosti zlepšovat statistiky "mladším" avatarům
-
-
-
furt něco online. *9*
-
Přebíjím zklamání a přihazuju rozčarovanost, taky jsem od toho čekal něco jako Dark Souls a rozhodně ne online RPG, ale ještě bych nad tím hůl nelámal a počkal co s toho vyleze.
-
-
Něco jako Dark Souls můžeš očekávat jenom od Dark Souls 2. Nic jiného se tomu stejně nevyrovná
-
-
Snad by konečně mohlo jít o fantasy RPG bez levelů a expů, založenou na survivalu. Trochu jako DayZ. To by byl mazec.
Trochu mě ale vyděsilo že to vypadá jako grimrock. Doufal sem že to bude spíš third person. Alespoň první trailer tak vypadal. -
-
Darkfall
-
-
Tak nezbývá než doufat, že online hraní bude do hry implemetováno tak nenásilně jako v Dark Souls :), pak by mito ani nevadilo
-
Treba to bude dobry *5* . Cekal sem teda dalsi dil Dragons Dogma, ale co holt nadelas.
-
Všechny firmy si myslí, že jak to všechno bude online, tak to lidi zajímá, ne, nezajímá. Bavilo mě Dragon´s Dogma, kde se streamovali společníci jiných hráčů, mohl jsem si je půjčovat, bavilo by mě, kdyby AIčko mohl přebrat nějaký můj kamarád, ale to, že to bude zase nějaké MMO mě nechalo chladným, navíc ten teaser evokuje zcela něco jiného, než to, v co jsem doufal.
-
-
O mmo nepadlo ani slovo nebo jo? Dark Souls je taky online a jak to tu hru obohacuje. Podle mě půjde o online hraní v tomhle stylu. Cooperace a možná i přepadávání jiných hráčů.
-
Oni si nemyslí, že všechny zajímá online, určitě vědí, že online only může být problém. Ale nevyvíjej to s vidinou toho neustávajícího penězotoku.
-
-
tak a jsem zklaman jako prase!
-
hele a bude to free to play? JAk to nebude free to play tak nemá ani smysl se o tom bavit jako o něčem, co bude úspěšný..... *6* *6* *6*
-
-
Kdyz to bude dobry, tak ty tri kila mesicne klidne dam hele.
-