Přejít na výpis diskuzí
DeLorean řeší problém cloudového hraní předpovědí dalších kroků hráče ve hře
25.8.2014 | Petr Poláček
27 příspěvků
-
gG-> a to člověče, u těch 720p, mluvím o "standartních" 24/25fps, na hru to chce víc... fullHD umí být, mezi námi, pekelně nenažrané, na to si chystej minimálně 10Mbit linku...
-
A jinak kluci, mám "nonsense" symetrickou 50Mbit up/down optiku a ping nikdy není tak ideální, jak píšete, v praxi v ČR se pohybuje kolem 25 ms - takový mám na "kolegiální" VPNce...
-
gG-> Já napsal trošku blbost, ale ke tvé *3* *2*
h264 má bitrate dvojnásobný, to co popisuješ je tak komprese youtube videí, ne-li větší, ne h264 čisté...
720p h264 video má se zvukem cca 4-5Mbit/s... -
Khon, koukaj pouzivat cisla.
H264 1280x720 ma tok 700-2500Kbp
pokud jsou zmlsany a vyzaduji Full HD tj. 1920x1080 pak jim staci 1,5-4Mbps
Domaci pripojky v cislech "50M" jsou nonsence.
Pavle,
je to jak rikas, po Evrope do 20ms. Jak jde signal pres more a zpet je tam kolem 100ms. Mrkni na rychlost svetla a zdalenost do US. :-) Napr. do Ciny nebo do Indie nebo na Mesic je to se se vzdalenosti (pingem) podobne. -
kdo zada za sdileni technologii penize (sprosty produkt - popravde droga - bankerskych dealeru - pasaku), pacha zlocin proti lidskosti a brani pokroku civilizace, at jiz jeho zpomalenim nebo zastavenim a ohrozuje tim bezpecnost lidstva ve vztahu k budoucnosti. prosim prestan pit ten tum, nebot tvuj mozek viditelne nezvlada ani predstavivost, ani jednoduchou matematiku vcetne interpolaci a extrapolaci.
-
Jsem v zapadlé vízce a mám reálně 1MB/s (bajty ne bity) down a 400KB/s up, ping (pokud je server v ČR) mám 9ms, tak nevím o jakých 100ms se tu mluví, protože to je odezva amerických serverů..a u Německých mám 17ms ;)
-
Smutne a odpudive je piratstvi.
-
predikce hráčova pohybu jsou součástí téměř všech multiplayerových her, nejedná se o žádnou novinku. Je to způsob jak zabránit/omezit lagování... pokud má hráč ping např 66ms, dostane informaci ze serveru cca 15krát za vteřinu... když by mu hra běžela v 60 fps, tak aby byl pohyb ve scéně plynulý, je potřeba dopočítat dění v chybějících 45 framech... a to na základě předchozích událostí, případně jiných údajů... ostatně v článku je to také zmíněno
-
Přes 750kB (cca 1Mbit) by měl obraz nekoukatelnou kompresi, fyziku neočůráš *3*
Já měl na mysli nějaké 4Mbit ADSL zapadlé vísky, kde se ten ping fakt pohybuje až kolem 100ms - i na tom by se dalo hrát, ale jak jsme se oba shodli - záleží na žánru hry... -
The precogs are never wrong. But, occasionally... they do disagree.
-
Sirka pasma (zname jako rychlost interentu) je cislo kterym ohlupuji marketinkovy odbornici prosteho uzivatele. Pro kvalitu pripojeni ma vetsi vypovidaci hodnotu packet loss a ping nez bandwith. Vlastnici dalkovych kabelu maji mraky nevyuziteho pasma, ale nedaji ho k dispozici ani levneji. Proste cenotvorba. Pokud bys mel linku domu na vzdalenou plochu s pripojenim 750kB ale pingem pod 5ms zahral by sis jak vino. O tom to je, fyziku neocuras.
-
Asi se mu to zdá drahé (jen se pokouším dedukovat)... *3*
-
A v čem je problém? Kuřba s knížkou :D
-
Zkoušel jsem hrát "doma" přes určitou formu vzdálené plochy už před pěti lety, měl jsem tehdy 4Mbit kabelové připojení (ping kolem 80ms) a hrál jsem Evil Twin - šlo to docela pěkně (dalo se zvyknout)... Jak jsem řekl, na fps ještě ke všemu po mp to fakt nebude, ale akční adventury, sportovní hry atd. myšleno singleplayer určitě pošlapou pěkně... Samozřejmě něco znamená pojem "průměrná rychlost ve státě" a něco jiného je, když si z nějaké zapadlé vísky a jsi i dnes opravdu rád za ty 4Mbity...
-
100 let je dlouha doba. V mezicase se venuj cestine, abys z toho co bude videt neco mel :-)
Podle Tve teorie musi 640Kb stacit kazdemu ze? ... propustnost siti se zvysuje rychleji nez linearne. Pokud se dostanes k nejakym presnosovym statistikam uvidis predikci ze behem 5-10 let bude prenos audiovisualni zabavy bezna vec. Vec o ktere se nemluvi a ktera je zasadni je rychlost svetla. Vzdalenost z Evropy do Ameriky a zpet je takova, ze svetlu to meritelny cas zabere. Ten cas je prilis velky na akcni hry. Z tohoto duvodu budou celoplanetarni hry bud facebookove klikacky, nebo nejakym zpusobem omezene a predpoveditelne akce hrace. Napr. zavody aut jsou na tohle idealni. Predpovedet pohyb vozu na dalsich 100ms je realne.
I v pripade neomezene propustnosti nam bude vadit latence site. A tak, i za sto let budeme mit Evropskou ligu v Counter Striku zvlast a US take zvlast.
Teda pokud nekdo neprijde na to jak vyuzit kvantovou "teleportaci" spinu :-) Potom by slo si zahrat i s kamosem co je na misi na Marsu. -
Jakou ma souvislost "lepsi hra" a "vetsi zisk" ? Ve videohernim prumyslu to chodi podobne jako ve filmovem. Ruzne filmy/hry jsou vysoko hodnocene doborniky/hard core hraci. Nicmene profit tvori kupodivu prumerne sr@cky ktere oslovi masu zakazniku.
Lepsi hra je tedy takova, ktera generuje vetsi zisk. Proto je tak moc opecovavane napr. Call of Duty. Prumernemu hraci nabidne to co potrebuje. proto si ji koupi. :-) Vsiml sis ze by produkcni manageri znamych serii odchazeli .... proc asi? :-) -
ani za sto let! Staci uz dnes vydet jak to vypada kdyz se v nejake hre sejde vic jak 20 lidi na jednom miste server nestiha laaaagy atd. a to se jen posilaji bar Bajtove data postavicka stoji tady a tady, kdyz by to melo plynule posilat MB dat tak i v hodne LOWres to nema pri masovem pouziti sanci stihat!!! Nehlede na to ze nez platit mesicne za pronajem her je levnejsi si vzit HW+hry na splatky aspon az vas omrzi muzete to prodat
-
Ta blbá reklama na kasíno mi znemožňuje rolovat hlavní stránku kolečkem na myši. Tak si to prosím dejte dopořádku.
-
"cilem firem v dlouhem obdobi je maximalizace zisku" - to je pekna teorie a prave podle ni by hry byly cim dal lepsi misto cim dal "vycuranejsi" v praxi firemni strategie vypada takto: "cilem firem v KRATKEM obdobi je maximalizace zisku" po nas potopa, vsak za rok na mem kresle bude jiny manager a ja zas budu maximalizovat zisk nekde jinde *3* *1*
-
Počítám něco takového produjují i v Assetto Corsa. Ze začátku MP hráči s pingem nad 100 poskakovali a nad 200 už skákali jak gumídci. Pak udělali nějaké optimalizace, ale po posledních změnách to tu pozici auta dopočítává asi podobně, neb i hráči s pingem nad 250 nebudí zdaleka takový dojem, jako na začátku s tou stovkou :) Takže se teď dá hrát i se zámořákama :)