Přejít na výpis diskuzí
Demonstrace nové verze Unreal Enginu 3
25.11.2010 | Aleš Smutný
48 příspěvků
-
Já měl s Unreal Enginem vždycky problém, že na mě působí hrozně sterilně. Nevím proč. Už když jsem hrával první UT, tak mi konkurenční Quake III Arena připadal více vizuálně poutavý. A stejně to tak bylo v případě novější generace Unreal Enginu vs Source, nebo enginům od ID Software. Jako kdyby objekty byly přilepeny jeden na druhý a nějak to zdánlivě drželo pohromadě. Jistě vidíte, že se oháním jen abstraktními, subjektivními dojmy, ale prostě Unreal Engine mi nikdy moc neučaroval i přes jeho nesporné technologické kvality.
-
A tedka si lidi predstavte, ze je to v zakladu DX9 engine. Jsem za neustaly vylepsovani dost vdecnej, protoze kazda nova featura UE3 nakonec muze zkrasnet Mass Effect 3 *1*
-
JUCH
Tesim se na novy pecky.Myslite si,ze by mi nekdo zaplatil za muj novej namet?Zni asi takto a je to konecna verze: Najdou te bez nohy,ruky a bez pulky prirozeni.Postelujou te na totalni masinu s napisem USA FOREVER. Nu a mame filmecek tak na pul hodinky. Pak uz jen prostrelis dvere a napis CONGRATULATIONS. Finalni hodinovy filmecek popisuje prusvih v detailnim zaberu na ono polovicni prirozeni,ze ktereho vytekaji zbytky oleje.Apokalypsa hadr,pac jsi mel byt ten,ktery zachrani svet.Vse v one krasne grafice.Jen navrhnu,aby tam bylo vic toho slizu,kterej se tvari jako tekouci voda.
Ty voe - me je tady skoda *12* -
-
neopisal si Quake 4?
-
-
Nádhera, vůbec bych se nezlobil, kdyby tahle vypadal Uncharted 3 *4*
-
jak kdosi vtipne poznamenal v komentarich na Kotaku: at mi zavolaji az budou umet antialiasing :D
-
-
Gear of war a Mass effetct nema AA?
-
-
Na Xboxu?
-
-
Tk na xboxu je AA?...
-
-
Samozřejmě, má na to dokonce speciální jednotku. Nemají to ale všechny hry. GOW a ME AA má.
-
-
Tak GoW a ME na xku opravdu AA nemá (narozdíl od PC) a xko opravdu nemá speciální jednotku na AA, čím je GPU na xku vyjímečný je to, že má integrovanou paměť (10 MB) přímo v jádře která se dá použít pro postprocessing díky svý rychlosti
-
-
-
-
ne. lze vynutit jen přes drivery *3*
-
-
Poslal jsem to jinam. Na Xboxu se nic nutit nemusí.
-
-
tož, to je jiná
-
-
-
-
AA na UE3 jde pod DX10/11 ;-)
-
-
Unreal Engine 3 jasně dokazuje, že výrobci grafických karet jsou daleko (a zbytečně) napřed od výrobců grafických enginů. DirectX 9 pro výrobu skvěle vypadajících her bohatě stačí. Netřeba se nechat masírovat Directy 10 a 11 a novými generacemi grafických karet, které je podporují. Osobně jsem velmi zvědavý, co předvede nový generace Source enginu od Valve, bude-li vůbec někdy...
-
-
zásadní rozdíl DX9 a DX11(10) není v technologiích ale v přístupu k nim a k práci se zdroji (pokud jiný přístup nenazveme technologií). Stručně řečeno - v DX11 jsi schopen vytvořit stejně vypadající hru jako v DX9 ale s mnohem menším úsilím a menšími nároky na objem dat.
Takže přechod k DX11 je velmi žádoucí, ne že ne. dnes už všechny firmy vyvíjejí první generace plněDX11 enginů. -
-
Je dobře, že dělají engine pro další generaci konzolí, ale to je ještě tak tři roky daleko. Zatím to odladěj a my můžeme hrát dobře vypadající hry i na UE3. O tom to video je.
-
-
oni dělají engine další generaci DX. další konzole budou bůh ví kdy. DX11 hry se na PC chystají už během příštího roku (opravdu plněDX11, ne DX9 s pár koninama navíc, jak bylo vidět u několika her letoška - AvP, Metro 2033, Dirt (2?), STALKER CoP atd.). Další rok dva budou konzole stárnout a PC poroste (technologicky a díky tomu asi i komunitně). Pak přijde PS4 a X720 a zas se to zvrátí...
-
-
Když si myslíš, že ti ty hry a jejich vývoj někdo zaplatí, tak určitě. Pokud vím, tak Crysis moc dobré prodeje neměl, za to COD se stoletou grafikou problém nemá. Peníze máš hlavně na konzolích nebo u PC only titulů jako Starcraft 2 a třeba WOW. I ten Crysis 2 vypadá dost hrozně, takže to s těmi DX11 only tituly moc nevidím.
-
-
-
-
-
a co tohle?
http://www.youtube.com/watch?v=FwtKHbl0pjs&feature=player_embedded -
je to hezký ,ale k čemu to je??
-
-
Třeba k tomu, abys viděl, co na konzolích s "chudým" DX9 můžeš dělat.
-
-
skočils jim na vějičku, že okolo toho detailně udělaného květu se stále renderuje ten velký svět. věř, že ne *3*
-
-
To si opravdu mislíš že mám rád konzole kvůlu květu? :-D
-
-
to tě šlechtí. nicméně dnešní technologie jsou mnohem dál než toto... bohužel to stále nevidíme v praxi
-
-
Jenže ten květ neukazuje možnosti květu, ale depth of field a ten květ je tam jaksi navíc.
-
-
to vůbec nezpocgybňuji. předpokládám však, že nejvíc lidi z technologického hlediska štve stále mizerná detailnost modelů a textur ve hrách. Ukážeš-li jim takovýto květ (ignorujme DoF), padnou na prdel a řeknou:"To je ten pravý engine!". Jenže není, protože jim nedochází, že takovéto detaily nikdy nedostanou v plném měřítku
-
-
-
A co by ti bylo platný takový prostředí, když tam hodíš pár nepřátel, pár dalších předmětů a konzole jde do kolen?
-
-
Lidi jak ty už mě štvou. Pořád jen nadáváte na konzole, na kterejch je alespoň pro mě daleko lepší zážitek ze hry než přilepenej na židli u PC. A pochybuju, že by se ti podařilo na 5 let starým PC rozjet jen to logo na začátku...
-
-
Ty seš mi ale kecal... konzoli mám taky, takže moc dobře vím o čem mluvím. A v době vydání těchto úžasných konzolí už jsem měl doma výkonnější PC.
-
-
-
-
-
Unreal engine vypadá pořád dobře, stejně jako source engine.
-
No nevim mě to nepřijde nic moc snad jedinou výhodu v tomto enginu vidim v nenáročnosti na hw. Jinak bych řek že už je dávno za zenitem a měli by vydat novej engine.