Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    si vravím zlaté GTA IV, jízdní model je tu už odpohľadu naprosto arkádový a prispôsobený masovému publiku, dokonca je to horšie ako som čakal.

    Ale keď vynechám jazdu tak sa mi to páčilo, je to inovatívny spôsob hry a v dobrej parte to jednoducho musí byť kvalitný zážitok.
    • To protože jízda je jenom způsob přepravy. Ne každá open world hra musí být zaměřena na jízdu. Samozřejmě by bylo fajn, kdyby se vozidla ovládala líp, ale co si budeme povídat, proto si tu hru lidi kupovat nebudou. Hlavně když bude zábavná a uspokojující hlavní náplň hry, která se odehrává pěšmo. U Assassin's Creed 2 bylo všem taky jedno, jak dobrý je pocit z jízdy na koni, proto o tom ta hra není, je o běhání po střechách italských měst a zabíjení templářů a to ta hra zprostředkovala na jedničku:)
      • C-BEAM
        jazdu na koni sem prosím neťahaj, tú ľudia nemajú s čím zrovnávať, u áut s ktorými má skúsenosti každý či už ako vodič alebo iba prísediaci je to o niečom inom.Pokial máš hru kde jazda v aute bude hrať výraznú rolu je velmi krátkozraké napísať, že je to len "spôsob prepravy" na ktorom nezáleží. Ako jeden z hlavných aspektov hry je jazda práveže velmi dôležitá.
        • A koně vymřeli? Každý se může na koni projet. A je to lepší, než si půjčovat sporťák.
          • C-BEAM
            na koni v živote jazdil možno 1 človek zo 100, v aute sedel každý x-krát, neviem to už napísať jasnejšie.
      • *protože o tom ta hra není
    • spoock
      musím uznat, že od pohledu to má humusáčtější jízdní model, než GTA V (ten byl v době vydání taky propírán a nakonec je dobrý), to je prostě marast, motorka, budiž, ale ty auta, děs, ale chce to hrát, aby si člověk udělal obrázek, popř. snad to do dalšího dílu vyladí
    • Keyz
      Já to mám stále nainstalováno. Opravdu bych nečekal v dané době, že to nebude pak ve více hrách. Konzole jsou již silné a pořád nic.

      Nemusí se to ovládat jako GTA IV ale ani fyzika poškození není na úrovni GTA IV. To je krok zpátky.
      Klidně by se mohlo zatáčelo v rychlosti lehce ale auta by se mohla lépe ničit aby člověk měl snahu nejezdit skrze vše co lze projet.
  • Opravdu nenápadné parkovat v protisměru *1*
    • God-of-War
      Tak i to "auto" je hodne nenapadny. *1* Jinak multak vynecham.
  • Ten jízdní model... Co mi to asi připomíná? Sleeping Dogs? Jízdní model mě asi nejvíce zklamal na Watch Dogs. Pokud budou vývojáři dál brát auto v otevřeném herním světě pouze jako dopravní prostředek sloužící pouze k rychlému a snadnému přemisťování, tak je to hodně špatné. Nevím, co si od tak arkádového přístupu slibují. Přízeň u starců, co sotva dokáží udržet gamepad? I dítě zvládne pobrnkat si na klávesnici a trefit z místa A do místa B.
    • Snad jediné hry, kde autoři pochopili, jak moc je jízdní model důležitý, byla Mafie a Mafie2 - těm v tomto směru nelze absolutně nic vytknout. V obou hrách jsem si jízdu dokonale užíval a v pohodě jde jezdit i tak, aby člověk dodržoval předpisy a nebo tak, aby nepoškodil auto.
      • Jízdní model v GTA IV si s oběma Mafiema těžce vytírá prdel.
        • Jízdní model GTA IV? Myslíš ten model, kde ani nejsou auta správně umstěná tak, aby se otáčely podle toho, jak jim zatáčí kola? Myslíš ten model, kde má tendenci přední náprava plavat ze strany do strany? Ne, děkuji. GTA4 má fakt hrozný jízdní model, který je dobrý tak maximálně na dělání salt s autem.
        • V Mafii 2 byl jízdní model skvělý! Tedy... alespoň výsledný pocit z toho všeho byl pro mě velmi dobrý. Jízdní model v GTA IV byl také dobrý, ale já jsem v něm nenašel to vzrušení a strach, že mi podklouznou kola a já nabourám a zdechnu.
  • Je vidět že "Frantíci" dosud neprokoukli náš prodělečný trh a hra má dokonce i na konzolích českou lokalizaci. Měli by vyrazit na exkurzi do EA a jim podobným, tam by jim vysvětlili pořádný obchodní model.
  • at žije jízdní model Vice City... *1* *1*
  • Jako nevypadá to špatně, ale ten jízdní model je fakt arkáda. To má gtaV navrch
  • tonnymontana
    Zajimave videjko. ve dvou je to sranda ale predstava ze se takhle potka nad 10hracu a pulka znich nasedne do aut kde dodavka predjizdi supersport a cele rizeni je jen o drzeni sipky vpred. v podstate se zastavite jen o barak protoze ostatni predmety v ceste jednoduse rozsekate bezproblemu. silene co dokazou vyvojari ale tak asi si to aktualni generace hracu zada. prijde mi to jako tezkej klon GTA, proste klasika uspeje jedna hra a hned mame par podobnych pritom do te doby na podobne hry cekaji hraci roky:D
  • Inquisitor
    No nevim ty videa na E3 vypadali jinak :). Auta projedou každou překážkou jako nůž máslem, bez většího vlivu na jízdu. U grafiky se opět nextgen nekoná. Hlavně že to bude mít sociální prvky a propojení na facebook. Neříkám, že to nemusí být zábava, jde o to jak bude hratelnost rozmanitá a jestli nebude moc repetitivní.
    • Naprostý souhlas. Jakkoli nepasu primárně po super efektech a hires texturách, tak tyhle videa po grafický stránce maj pramálo společnýho s tim, co se prezentovalo v rámci vývoje. Ale taky souhlasim s tim, že zábavný to jistě bude i tak :)
  • Tohle fakt nebude nic pro mě. Co se týče jízdního modelu na můj vkus je to o dost horší než jen "nic moc".
    • Keyz
      Vypadá to, že to dost osekali.
      Přece existuje tvrzení ,že již HW konzolí není brzdou, tak to je asi rozhodnutí založené na něčem jiném...

      Protože to je město, tak ochuzená fyzika (jak to vypadá) mně mrzí. Autem tam vše demoluje a skoro se nepoškodí. Pak staré GTA IV působí jako zjevení. Krásně poškozená auta i při menších nárazech. Zrovna jsem se v úterý koukal na GTA V a i tam to bylo lepší. I přesto, že to to oproti IV zjednodušili.
  • Hm, tak MP nebude nic pro mě. To vím už teď, aniž bych ho musel hrát.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit