Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keby hru nerecenzoroval nostalgik tak by to hodnotenie islo dole a vobec by som sa toho nebal. Verim, ze Pavel nemal daleko od tej sedmicky.

    Diablo II je legenda, ale naozaj neviem co ma priniest hracom, ktorych tento diel minul. Hovori sa, ze co je dobre, to nechytaj, ale predsa len by si Diablo II tej upravy zasluzil. Troska zvacsit inventar, upravit pathfinding, alebo aspon odomknut vsetky obtiaznosti.

    Nemoznost vyvolat kostlivcov pri kritickom boss fighte aj v remastery povazujem za neospravedltelnu chybu, kedze hrac pride o klucovu abilitu svojej postavy.

    Ja som rad ze tento remaster vznikol a mozno sa aj Blizz poucil, ze outsorcovat hru dakde do ciny ako pri Reforged nieje dobry napad. No neubranim sa pocitu, ze moja oblubena hra uz zial, po mnohych strankach nestiha ani v lepsom kabate.

  • Reeki

    Já bych jediné vytkl ten nechutné malý inventář, který měl být opravdu upraven. 

    • dworkin

      Mně by stačilo, kdyby byl nějakej kontejner na flašky, jako je na svitky. Hraju blizzard sorcku a hrát za ni je sice reklama na Sklizeno.cz, ale chlastá první ligu a půl inventáře mám plnej mana lahví.

      • goyim

        Pár pro tipů:

        Shift+right click u obchodníka - naplní komplet celý opasek flaškama nebo knihu svitkama. Pak ten opasek stačí sundat/nandat a repeat. ;}

        Shift+left click - z inventáře ti flašku hodí do opasku.

        Flašky typu stamina/antidote/thawing mají 30 sekund trvání a stackujou se neomezeně, takže u Duriela vychlastej třeba 10 thawing najednou a máš to na 5 minut. Mimochodem antidote a thawing dávaj poison/cold rezisty. ;}

        Zaseklý Merc se dá "přivolat" town portalem a zpět nebo jednoduše dej teleport.

        Goldy dávej do bedny a nepříjdeš o ně při smrti. Nemusíš je ani vybírat při nákupu, jde to automaticky z bedny.

    • Inquisitor
      • goyim

        Po přečtení těch "vylepšení" sem se musel pousmát. To si rovnou může udělat GG postavy v hero editoru.

  • mr.clayman

    S tím pathfindingem u henchmanů jsem se taky setkal v betě a zamrzelo mě, že to je jedna z věcí, kterou od původní hry neupravili. Vzpomínám si, jak se moje lučištnice vždy někde zasekla a já ji po zbytek průchodu danou sekcí neviděl. To zamrzí, když pak člověk stojí sám proti hordě kdovíjakých speciálů a henchie se někde opírá o stalaktit v jeskyni.😐

    • skaven

      teleport do mesta a spat, a problem porieseny

  • Thyrmael

    Musim recenziu pochváliť. Je tam všetko, čo potrebuje hráč vedieť. Hlavne aj upozornenie, čo očakávať a čo neočakávať, klady aj zápory.

    Škoda niektorých prvkov, ktoré nedoznali zmeny. Hlavne teda AI príšer, ale to by bol zrejme už veľký a náročný zasah do hry, tak to nemenili. A učite by sa našli aj ďalšie menšie veci, ktoré nie sú ako v moderných hrách. To je zase na druhú stranu aj dobre, pretože nie všetko dnes je lepšie. Niektoré prvky a neustále zjednodušovanie mechaník, len aby nemusel hráč ponamáhať, nepokladám za lepšie. Sem patrí manipulácia s flaškami, obmedzený invetár - aspoň hráč musí robiť rozhodnutia čo si nechá a nie stohovať veci ako v sklade Amazonu.

    V D2 na rozdiel od D3 damage pochádza "damage" takmer výhradne zo skillov, nie zo zbrane. Gear slúži len na to, aby ich ďalej zvyšoval a pridával rezistencie. A k tomu sa použivajú runy, ktoré sú práve tými predmetmi, ktoré sa grindujú. Niektoré vzácnejšie majú veľmi nízky "drop rate" a skutočne môže trvať mesiace, kým padne. Čize gear so socketmi je ten najlepší a to aj šedý, ktorý hráči prehliadajú a spolu s dobrými runami je často lepší, ako rôzne hogo-fogo zlaté a setové vybavenie :)

    Samozrejme, hrať Necro so summon skills nemá na vyšších obťiažnostiach perspektívu. ReSpec je tam nutnosť :)

  • Corvus

    Jedu tedy jen na normal, ale jak se níže píše o zaseknutých/najmutých amazonkách, tak to se mi tedy zatím nestalo... navíc jsem si všimnul, že za postavou mnohdy nedobíhá, ale že ji vývojáři teleportnou co nejblíže, abych jí měl k ruce. Jednou jsem si toho vyloženě všimnul, že zůstala pozadu a normálně se po vteřině teleportnula za moje záda... Takže nevím jak to tedy je... Ale zatím se mi děvče nikde "nešprajclo".

    Jinak inventář je peklo... Pro mě, co by hamouna, co chce všechno prodat :-D Škoda, že neudělali nějaký item, který by "kouzelně" rozšířil inventář aspoň na dvojnásobek...

    Co mě ale nejvíce vadí je, že hra je absolutně strohá po stránce lore. Když mám sepsaných asi 10 artbooků a lore knih, tak ty texty vemu a dám je do remasteru v podobě interaktivních knih, svitků a poznámek. Vždy mi to u této hry strašně chybělo. Tak rád bych si vedle neustálého kosení i početl... Velká škoda, že toho nevyužili... Kor když ty texty už jednou mají. No nic... Odehraju to za dva charaktery, zavzpomínám na rok 2000 a zakoupenej Level s barbarem na obalu na výstavišti v Brně, kam jsme se školou jeli 300 km :-D a vrátím se k pořádným RPGčkům. Když člověk z rozehraného Pathfinderu přesedlá na akční RPGčko, tak je to žalostný... Ale z nostalgie je to paráda a užívám si to, to zase abych nekecal :-) Osmička naprosto zasloužená.

    • Inquisitor

      Nedávno jsem hrál původní D2 a tam se postavy v kobkách zasekávají pořád, ale jakmile kousek odběhnu, hned se ke mně teleportnou. Takže mi to ani nepřijde nijak narušující hru.

  • Saturo

    Super objektivní recenze se kterou souhlasím.....za sebe bych snad jen doplnil, škoda že ovládání nedoznalo alespoň drobného vylepšení......Například Paladinovi aury, ve chvíli kdy máte zapnutou jednu z nich, přijdete o hlavní slot na skilly a v tu chvíli nemůžete používat většinu z aktiv skillů - v tu chvíli se z Paladina stává naprosto nudný char.......toto jsem už v původní hře považoval za velkou chybu v herním designu a doufal jsem že v remasteru to vylepší....i když si samozřejmě uvědomuju že by v tu chvíli museli skilly rebalancovat.

    • tak ono to je u vsech postav...uplne jsem zapomnel jak to v D2 bylo a taky me to prekvapilo...uz jen nutnost ,,zmenit,, skill a teprve pak ho pouzit je strasny nezvyk oproti novym hram, kde mackate jen nabindovane klavesy

  • 0011

    Teda po fightclubu jsem čekal 6-7, 8 je fér a adekvátní. Já jsem hned nahodil staré savy abych se pokochal, ale nakonec jsem si vytvořil offline javazonku. Za mě určitě jeden z nejlepších remasterů co jsem kdy hrál.

  • Hra běží parádně, ale mám problém s loading screen. Během nich stoupne krátkodobě využití CPU na 100% a teplota vylítne na 80C+. 


    • Nejspis odemceny framerate pri nacitani, muzes zkusit zapnout v-sync / omezit fps pro celou hru a nebo nadimenzovat chlazeni tak, aby ti to utahlo CPU na 100% 24/7.

  • Elizers

    Přesně tento problém s pathfindigem sem měl za necra i já. nejhorší byl act2 arcane sanctuary. 

    Nejtěžší pro mě byl na normal fight s diablem, jak píše autor, také prakticky IK všech minionu. 

    • goyim

      A přitom Summon Necro má jedny z nejlehčích boss fightů na Normal. Stačí Iron Maiden a spamovat před bossem Clay Golema. Zabije se o něj sám. ;}

      Jinak pokud má někdo problém s manou, tak runový slovo Insight: Ral+Tir+Tal+Sol do 4 socketových polearmů. Dej to Act2 mercovi. Nebo si jen šoupni 2-3 Tir runy do štítu/helmy.

    • nj tam je potreba decrepifnout ho driv nez zakouzli a udrzovat to na nem, pak nema sanci...pokud ale cloveka zmerci a hned hodi inferno tak minioni padnou...zase diky mnozstvi mrtvolek okolo ma clovek minimalne 3 pokusy, nez musi hledat ,,kostry,, v jine lokaci

  • twicer

    Do stádia, kdy se studio bojí udělat významější změny v hratelnosti, ho dostali samotní pravověrní fanoušci kteří by je utloukli lízátkama, kdyby se ta hra hrála jen o trochu jinak. Pathfinding bohužel za ty roky hodně zkostnatěl, stím se musí člověk smířit. Na druhou stranu, nastavení systémů vypadávání výbavy a tím spojená motivace hrát ještě o hodinu déle mi přijde kvalitativně daleko za Diablo 3. I širší nabídka funkčních buildů, kombinace předmětů a runových slov nezestárla vůbec špatně a je vidět že byly tyhle systémy navrženy dobře už před 20lety. Šedivé předměty člověk prohledává celou hru kvůli socketům a silnějším verzím vhodným pro runové slova, bílé předměty pro čaroděje které mají na sobě +skill se zase dobře prodávají, modré magical předměty mají v end gamu silnější jednotlivé affixy než žluté (rare) tudíš si je člověk musí hlídat stále. Žluté předměty mohou padnout také v lepší variantě než některé zlaté či zelené. Takže kolem a kolem člověk furt kouká jestli vypadlo něco zajímavého, což je trochu v rozporu stěmi desítkami legendárek za hodinu co člověk sbírá a zahazuje v D3.

    Nějaké tipy co stavět, které vyžadují farmení na nejvyšší obtížnosti, mi zde přijdou naprosto mimo. Každopádně bych se o jeden malý tip podělil.

    Když držíš F (zoom) a točíš kolečkem myši, tak si nastavíš různou vzdálenost kamery. 

    PS: Docela mě nakrklo, že s ovladačem člověk hraje v upravené verzi, kdy je v UI standartní moderní akční bar s kouzly a ukazately životů nad jednotlivými monstry, přesně tak jak bych si to dal i na klávesnici. Asi tušili, že tuhle verzi skalní příznivci hrát nebudou, tak jim tyto změny nikdo neomlátí o hlavu.

    • dworkin

      Dobrý je postavit si něco, za co tě baví hrát, a pak si to respecnout na end game.


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit