Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • OPENXCOM - zatím je jen jedna verze, nebo již je více verzí a je možná aktualizace?
  • Zdravím. Zajímá mne prosím, jak se stupňuje obtížnost. Jestli se nastavením obtížnosti před začátkem hry mění jen počáteční kapitál, nebo je toho více?
  • Prosím Vás, neviete kde zozeniem staré UFO? mam prastaru verziu ešte hadam z levelu, ale ta mi nefunguje, pokušal som sa to stiahnuť, ale nič z toho nejde na 64 bit procaku, nemáte nejaký source kde sa da stiahnut funkčna verzia ? Hej viem mam si to kúpiť, ale ked to mam kupene už 2x tak len z princípu to nechcem kupovať znovu :/
  • Škoda, že je nenapadlo předělat nejdřív Terror from the deep, ten to potřebuje jako sůl.
    Celkově mi TFTD připadá jako odfláknuté natažení původní hry, ale nepochopitelně se změnami k horšímu. Likvidovat 12 stejných cizáckých bází, se stále stejnou posádkou je fakt opruz. Dříve, v UFO: Enemy Unknown, byla sice taky generovaná "stejná" báze, ale každá rasa si ji bránila za pomocí vlastních nohsledů. Mražení ze strachu před kyberdisky, nebo stvůrou kryskladem od Hádomů, to byla správná atmosféra UFA. Tohle TFTD nedokáže udržet. Hrůza z mozků je sice fajn, ale brzy se vytratí, když vím, že tam budou pokaždé znovu a znovu. Je z toho časem jenom pustá a zdlouhavá řež, později simulátor dálkového ovládání Krabižníků, grindování a nakonec bohužel nuda, u které vždy s TFTD končím…
    I grafika je v porovnání s jedničkou, jaksi mdlá a nedodělaná (viz. horkou jehlou spíchnuté zbraně).
    Systém zbraní je, krom sonických, téměř nepoužitelný. Pásové tanky jsou vesměs nesmyslně slabé a nic nevydrží, gaus-tank navíc přijde pozdě, takže je opět k ničemu.
    Vzhledem k enormnímu počtu misí, mohly být mnohem pestřejší. Krom přepadu přístaviště mohli zůstat i přepady, měst a venkova, vyloženě se nabízí i přepady na letištích, v elektrárnách apod., což tam chybí. Některých misí je až příliš, jako fakt zdlouhavý teror na lodi, jiné jsou zřídka.

    Předělávka s originální bází pro každou rasu, by byla fajn.
    Aquatoidí by se nemusela příliš lišit od Sektanské, Gillmani ve starodávném stylu, Tasotové v technologickém stylu ala-Borg, Krabižnická by mohla zůstat víceméně jak je. A když by nebyla furt dokola, tak bych se na ni i těšil. Pak bych to konečně dohrál ;-) (V UFO E.U. s tím nemám problém. To je dobře vyvážené, uměle nenatahované, takže stále zábavné).

    PS: Zdravím starého vlka Tomáše. Jak vidím pořád paříš :-)
    • Coffin.Corner
      V mnohém máš pravdu, na TFTD se snáší kritika, že to měl být pouhý datadisk, už od doby co vyšel. Ale už samotná atmosféra tajemných, temných hlubin, nebo tísnivý pocit, že tvoje aquanauty může zabít i nepatrná trhlinka ve skafandru, je pro mě mnohem děsivější, než cokoliv co bylo v jedničce... :) Nemluvě o vyšší obtížnosti, více zbraních, více emzáckých lodích, atd...
      Proto je pro mě dvojka nejlepší díl série, dohrál jsem ho v poměru k jedničce tak 30 ku 15, ale možná jsem jen příliš koukal na Propast, Magickou hlubinu a žral Cousteaua :)
      Tvoje výtky mi připadnou v celkovém kontextu hry podružné, i když netvrdím, že nejsou v mnohém oprávněné.
      Taky bych bral předělávku, nejsem militantní zastánce klasiky, takže doufám že se, kromě lidí okolo OpenXcom, do něčeho pustí i Firaxis v pokračování XCOMu.
      • Rozumím co se ti na tom líbí,* na začátku má Terror výbornou beznadějnou atmosféru. Krabižníci se objeví pekelně brzy a radost z nových gausových pušek je rázem tatam, je to pak ještě beznadějnější. Pamatuju si, jak sem doufal v nasazení těžkejch gausů a vystřílel sem celý zásobník a zase to bylo k ničemu, musel sem je vyhazovat do vzduchu tou mega- výbušninou. Pak sem, zoufale rychle, zkoumal sonické zbraně a distribudoval první kousky sonickejch kanonů těsně před terorem, kde samozřejmě byli zrovna Krabižníci. Ti co přežili, za to vděčili právě těm pár kouskům a kořisti. Jenže tady už nenápadně začíná první stereotyp, gausové zbraně jsou do počtu, používají se jen sonické.
        Pro větší pestrost ve výběru zbraní, by možná bylo lepší gaus-kanon udělat o malinko účinnější a by byl alespoň slabší, podstatně těžší a méně přesnou obdobou sonické pušky.** Klidně by mohl mít i menší zásobník než má, třeba na 6 střel. Tak by vznikla nutnost, často přebíjet, jako nová nevýhoda, balancující větší účinnost.
        Nemožnost ihned vyzkoumat ten gaus-tank, aby bylo aspoň něco, o co se dá opřít, mi skoro připadá jako nějaká chyba ve hře a je to škoda. Taky odolnost tanků měli vybalancovat s účinností těch sonickejch zbraní, takhle nestojí ani za investici. Přitom by měli být logicky lepší, díky výrobě z cizácké slitiny.***
        Přijde mi nesmyslné, že prvotní skafandry nemají dokonce ani krunýř a helmu z CS, přestože je u X-comu běžným materiálem. Mohli na začátku poskytnout pěknou iluzi, že máme nějakou šanci, aby se pak pěkně rozplynula ;-). Vzhledem k účinnosti cizáckejch zbraní by se takticky nic nezměnilo i zranitelnost výbušninami by zůstala stejná jak je.
        (Jestli se nepletu, větší odolnost proti tlakovejm vlnám byl jedinej přínos Aquaplast-skafandrů.)
        Tyhle všechny záležitosti, se stereotypní výzbrojí, jsou ale jen drobnosti, které jsem schopen překousnout. Co už ale ne, jsou ty cizácké báze s naprosto jednotvárnou posádkou, tím tu hru hodně ochudili.

        * Mě vadí ten přechod do ubíjejícího stereotypu v pozdější fázi hry.
        ** Vím, že ho můžu zeditovat, ale to je mi teď už na nic a není to ani moc důležité.
        *** Editor na ně sice můžu použít, ale jak dostat gaus-tank do hry, když ho vážně potřebuju, to netuším.
  • Tolik roku od vydani tehle skvele serie a nikdo nedokazal udelat obycejnou predelavku s modernim interface a solidni grafikou?
    btw nevi nekdo jak to vypada s Ufo Extraterrestrials 2? Xenonauts totiz nepovazuji za prilis zdarile,takze mi zbyva prave jen cekat na milionkrat odlozeny U:E2.
    • Co je na Xenonautech spatne?
      • Tezko ti dokazi vypsat co presne mi nesedi. Spise je to o pocitu ze hry. Mozna je to o tom co pisu vyse-cekam jen na predelavku hry v moderni grafice a s modernim interface a tahle hra po vsech tech letech vyvoje vypada skoro jako XCOM a letecke souboje jsou doslova o nicem,kdyz umre vojak tak vam to ani nenapise ktery.... Proc to tedy mam hrat,kdyz si muzu pustit original?
        Mozna ze v pozdejsich fazich hry me to odmeni necim navic,ale zatim jsem se nedokopal k tomu,abych u hry vydrzel dele nez cca 2 hodinky
  • Bezi to na tabletu? Tak to musim zkusit.
    • Nutno podotknout, ze ten androidi port je rozpracovany a ovladani je takove dost kostrbate. Ale da se to.
  • Sakra musím vydržet si to nenainstalovat.Jinak bude léto v háji :D
    • Já to nevydržel a strávil jsem u hry 6 hodin v kuse.... sakra. Jako za mlada :-)
      • Jojo, začátek. Výběr soldátů, porovnání statistik, přehrabání skladu a prodání blbinek, nákup avalanche raket, rozšíření skladu, jednu misi jen tak na oťukání vojáků a zjištění jak vypadaj, zadání prvního výzkumu emzácký technologie, přejmenování vojáků když už vím jak vypadaj, prodání mrtvoly emzáka, nasazení avalanche na intíka, dozásobení skyrangera municí, páč drsný hoši chodějí jenom s pistolema(a spotřeba je tedy enormní) a jenom mazánek má autocanon s explozivkama(nebo zápalnýma, jak je libo do menších prostor), mezitím ještě jeden sestřel talíře nad vodou no.... a X hodin je v čoudu. :D Chápu, to je hned.
  • filias
    A to by mi stačil jen patch na "protékání" statistik, kdy se mi najednou z pipláného borce stal úplný trotl protože po 255 nenásledovalo 256, ale 1
  • Tushan
    zrovna pařím xenonauty. tahle hra nic neodpouští *14*
  • Tohle by pravy fanda X-COMu nikdy neudelal. Vydat svoji free modifikaci v den vydani komercniho produktu na kterem jini fandove pracovali od nuly a nekolik let?!? S*inarna odporna jedna...
    • Ehm... tvurci Xenonauts a OpenXcom se navzajem podporuji... na oficialnim webu Xenonauts je o OpenXcomu zminka primo v prispevku o vydani hry. Pravy fandove si zahraji obe hry, a je jim uplne sumak, ze vysly ve stejny den.
    • Paulcz
      "Tohle by pravy fanda X-COMu nikdy neudelal. Vydat svoji komercni hru v den vydani free modifikace na ktere jini fandove pracovali od nuly a nekolik let?!? S*inarna odporna jedna..."
      • Nazdar kaaaaaamo! Sem rad, ze si se zastavil. Uz na nekolika mistech jsem ti nechaval prosbu, at prestanes zasvinovat neogaf svymi trapnymi vymazi o tom, kdy mas narozeniny, ze nechapes nejaky meme a jak strikas ze Zaklinace. Tak kdyby si od takoveho konani mohl upusiti. Diky
        • Paulcz
          Huh? To bude dobré, uvidíš :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit