Přejít na výpis diskuzí

Dishonored 2 není revoluce, ale vylepšená jednička v novém prostředí

17.5.2016 17:39
Aleš Smutný 34 příspěvků

Kolegové z PC Gamer si zahráli Dishonored 2 a následně nabídli informace, které jsme se z rozsáhlého představení nedozvěděli. Už víme, že půjde hrát Corva nebo Emily, a na konto odlišných schopností obou postav z toho kouká pokaždé odlišný zážitek. Za oba dva můžete samozřejmě hrát Dishonored 2 buď...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A kdo chtěl revoluci? Jednička byla suprová, takže jsem rád, že je to přesně to co jsem očekával - vylepšenou jedničku.
  • Femto
    Drizzt má pravdu chlapec. Ta hra v základu není špatná, jen je to naprosto promarněný potenciál, který se snažil našroubovat všechny možné herní prvky ze všech známých sérii a skončilo to kočkopsem, přesto se na dvojku dost těším, jelikož Steampunk je naprosto nedostatkové zboží...
    • ne nema..ta hra skvelo vyuzila svoj potencial a herne prvky - hrat stealth alebo akcne, alebo nieco medzi, znovuhratelnost, skvele postavy a atmosfera...to ze ludia od toho cakali thief alebo deus ex je skor chyba ocakavani a vycitat hre ze nemozem vyvrazdit pol mest s hollywoodskym happy endom je zcestne...
  • TheGGG
    asi zase všechny zmasakruju, první Dis jsem hrál jako hack and slash / CoD a moc dobře se bavil, nějaký špatný konec mě netankuje...
    • zahrej si radši Jedi Knight 2, ať vidíš, jak má vypadat pořádná akční hra, a ne tyto konzolové ptákoviny typu Ass. creed nebo Dishonored. Tím netvrdím, že na konzole nemůžou být dobré hry, ale tyto to fakt nejsou
      http://games.tiscali.cz/recenze/jedi-knight-ii-jedi-outcast-recenze-50159
      • TheGGG
        super, hrál jsem před 10 lety... ale dnes není rok 2002-2003, nemáš tam něco míň retro? Protože já nejsem typ člověka co by jen brečel na diskuzi jak všechno stojí za h*vno a nic nehrál...
        • ty nejlepší FPS vycházely bohužel tak kolem roku 2000, dnes už je žánr v úpadku
          Jedi Knighti, System Shock 2, Deus Ex, Clive Barkers Undying, Day of Defeat, Return to Castle Wolfenstein, Operation Flashpoint, AvP2, Serious Sam: The Second Encounter, The Thing ....

          z těch nových jsem hrál Singularity (8/10), Wolfenstein New Order (8/10). Nejlepší je ale Dead Space - první díl 10/10, druhý díl 9/10, třetí díl 8/10. Jinak toho moc nevychází.
  • MidnighT91
    Systém kterej jsem nenáviděl. Člověk má superschopnosti ale nemůže je pustit ze řetězu protože pak hra skončí špatně...
    • no ono je to ak ostazovat sa ze v Hitmanovi nemozem vyzit bohaty arzenal a vystrielat level ked a zaroven dosiahnut Silent Assassin...t
    • Ale jo můžeš použít schopnosti je otázka jestli jsi ochotný nést následky. Někdo se raději otočí.
    • Naopak, to vyzývá k dalším průchodům s jinym stylem (a s maličko odlišnym koncem) :).
    • preto sa taketo hry hraju aspon dvakrat :) ja osobne vzdy idem podobne hry najprv poctivo na co najzatsej obtiaznosti cisto stealth, a potom sa, ako vravis ty, utrhnem z retaze :D
    • Yop, je to něco jako věčné dilema Supermana v DC komiksech
  • Já se těšííííííííííííím *1*
    • Já takýýýýý !!!! Strýček Skrblík nám to určité koupí, že jo, Kulíku? *1*
      • Tak to máte smůlu kluci právě jsem koupil všechny existující kopie a nechám si z nich postavit jachtu.
      • Táhněte chrápat, smradi!
        • Nebudte na ne tak prisna, potrebujou trochu dobrodruzstvi.
          • at to koupi kdokoliv, stejne se u vas dlouho neohrejou
      • Já si nejsem jistý kucíiii
  • Jednička byla naprosta pecka s úžasnou atmosférou a už se nemůžu dočkat dvojky. Yes!
  • Dishonored 1 mě nějak moc nebavilo. Příběh byl meh, ty mise byly hrozně repetitivní, jedna jako druhá. Nejnudnější byla non-lethal cesta - schovávání se, škrcení borců, uspávací šipky.
    Kvalit Deus Exu (ve kterém se to hodně inspiruje) to určitě nedosahovalo.
    7.5/10
    Dvojku asi hrát nebudu. To si radši počkám na nový Deus Ex, na ten se těším.
    • Nj, sou lidik teri to maj zas obracene, tak uz to proste je. Pro me bylo DesuEx vyhozeny prachy :(
    • Drizzte, máš pravdu, Dishonored byla v jádru špatně designovaná. Za vraždění trestala špatným koncem, ale 75% skillů a nástrojů v ní bylo o vraždění. Lidé to nechápou a myslí si, že Dishonored byla něco, jako Thief nebo Deus Ex, ale Dishonored byl paskvil, navíc s poměrně stupidním příběhem.

      Samozřejmě, pro masového hráče je etalonem kvality Ass Cred, a oproti němu je Dishonored superkomplexní hra - takže z toho to plyne.
    • Drizzte, co jsi to za kretína? To chodíš pod každou hru jenom proto, abys nám řekl, jak tě nebaví? Táhni už někam.
    • Tak to nehraj, byla to výborná hra a deus je neco jineho, kdyz uz, tak je tam podobizna thiefa a druhej dil taky nehraj,
      • Jack1947
        "Dvojku asi hrát nebudu. To si radši počkám na nový Deus Ex, na ten se těším."

        Neumíme číst he?
    • Kozy
      Děkuji, že jsi se s námi podělil.
      • prosím, rádo se stalo
    • Jack1947
      Dishonored bylo hlavně o tichém postupu a zabijení co nejmín protože pak když si vás všimly stráže šlo to celé do kelu, proto jsem tu hru hrál na několikrát než jsem přišel na to jak se to nejlépe hraje. Rozhodně supr hra.
      • Kozy
        To si nemyslím, podle mě to bylo spíš o co nejkreativnějším postupu i se zabíjením.
        • ta hra tě NUTILA hrát za pacifistu, protože když jsi zabil příliš lidí, tak jsi generoval hodně chaosu a dostal špatný konec. Pokud jsi chtěl dobrý konec, tak jsi musel hrát za pacifistu. Bohužel hrát za pacifistu dramaticky omezovalo tvé možnosti se v této hře vyžít, protože se to prakticky omezovalo na škrcení lidí zezadu. Špatné designové rozhodnutí.

          Takový první Deus Ex byl uplně jiný. Nejspíš každý člověk když tu hru hrál poprvé, tak zabíjel lidi (já jo). Teprve po povrním projetí ti došlo, že Unatco asi nejsou ti hodní, a tak jsi to hrál za pacifistu.
          • Jack1947
            Pokud si hrál tiše a zabíjel je, tak si beztak měl špatnej konec no ono jak se to vezme že.
      • taky jsem to hrál non-lethal a non-detection, a právě tento typ gameplaye byl nuda. Člověk se musel neustále plížit za strážeme a zezadu je škrtit. První dvě mise to bylo fajn, pak to začalo nudit. Bylo tam taky dost reloadování, protože jakmile tě stráže objevily, tak jsi reloadoval, aby sis nepokazil achievment.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit