Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hrál jsem TOEE, BG 1&2,IWD....mraky dalších isometrických gamesek. A ShadowRun sem hnedka vyzkoušel a musím říct, že mě osobně nezklamal. Příběh a grafické zpracování je moc líbivé. Dabing mě vůbec nechybí, ba naopak překážel by. Hratelnost, souboje se mě moc líbili, možná to mohlo bejt jen trochu těžší (jel sem člověka čistě na blízko, žádné střelné zbraně a hrou sem se doslova prošel jako nůž máslem) Toto není rozhodně hra pro novou generaci hráčů co vyrostla na CODu... spíše hra opravdu jen pro úzký kruh hráčů.
  • Tak nám hezky pověz kolikati Kickstarterům jsi nasypal penízky.
  • Zayl
    Hardcore? Tohle? Pravidla magie v 3.5e DnD jsou složitější než celá tahle implementace shadowrunu. Není to angry birds, to máš pravdu... Ale zas bych to nepřeháněl.

    A toho textu tam je trošička. Rozhodně velmi málo v rámci běžného RPG bez nutnosti mít všechno s VO. A to taky proto, že tam je snad krom dvou optional misí naprosto nulová volba.

    Na druhou stranu to nebylo jako ochutnávka špatné a jestli na tom kluci ještě do ledna zapracují, budu jen rád.
  • Promiň, ale nerozumím řeči tvého kmenu *9*
  • Když jsem hrál Shadowrun s lidma, tak tam bylo krásné to, že se dalo dělat plno věcí různými způsoby a svět se měnil podle potřeby a podle chovámí hráčů. Pokud by někdo chtěl udělat fungující svět, tak si nejsem jistý jestli to ten engine vůbec umožňuje. Pokud ano, tak by to byla práce na hodně dlouho a pro lidi kteří mají hodně nápadů. To co zatím vyšlo, je hodně chudé a lineární. V podstatě nešlo ani nikoho naštvat nebo něco udělat špatně. Ve světě Shadowrunu by špatné rozhodnutí mělo přinést rychlý konec celé akce, případně velké ztráty v teamu.
  • Tak nám hezky pověz kolikati Kickstarterům jsi nasypal penízky.
  • Viktor_H
    Hrál jsi TOEE? Nikdy jsem žádnou hru "nerushoval" a TOEE obsahu na výrazně víc než 10 hodin opravdu nemá... Vždyť ta hra se skládá ze dvou vesnic, jedné ruiny a dungeonu, který působí ke konci čím dál tím více prázdně (vlivem docházejících financí).

    Dnes není před deseti lety, market narostl a změnil se (štafetu také přebrali konzole). Mimochodem, až na zmiňované BG nebyly tržby těch ostatních (Fallout, Arcanum, Planescape) nijak slavné ani před těmi 10-15 lety. Nejprůkaznější argument más ostatně v podobě současnosti - nástupci tebou zmíněných her museli být realizovány přes Kickstarter...
  • Promin ale ses uplne mimo
  • Delka hry u RPG je samo dulezita, to ze někdo rushne hru za 9 hodin nevypovida o nicem.TOEE ma obsah na mnohem dyl, dhadowrun ne. Delka rpg je dulezita, protože cim je hra delší tim vic se clovek szije s postavami,prostredim, pribehem, mechanikou hry (myslim ze tohle jsou jedny z nejpodstatnějších věci u rpg) a holt za 10 hodin hry to je jak obcasna navsteva bordelu, je to fajn ale vzasade nic z toho.
    Nemyslim ze když vysla BG nebo Fallout to byla okrajova zalezitost, hralo to tenkrat spousta hracu o kterých by se dnes reklo ze jsou cassual. Ale jasne vyklad slova hardcore muze byt zavadejici a každý v tom muze videt krapet něco jiného, takze jasno mame a resit uz to nemusíme:)
  • ja to dal na stredni za tech 10, pak na hard tak za 6 (pulka hry je cteni)
  • Viktor_H
    TOEE jsem projel za 9 hodin a to je všeobecně uznávané jako jedno z nejtaktičtějších party-based RPGéček s nejvěrněji převedenými pravidly DnD. Takže délku bych zas tolik neřešil.

    Tradičně nejsou hry častovány predikáty hardcore kvůli obtížnosti a stovkám hodin herního času. Takových máš spoustu i v AAA produkci. Zpravidla se tak nazývají na základě své přístupnosti. Komplexní systémy jako DnD, přehršel nenamluveného textu alá PT a absence cutscén jsou faktory, které z titulu dělají v podstatě okrajovou záležitost pro jádro RPG fanoušků. Alespoň já pojem hardcore takto vnímám. A teď, když máme jasno, není snad už co řešit.
  • Diskuzni příspěvky jsou vždy tak trochu vytrzene z kontextu, takze rozhodne delku hry nepovazuju za jedine meritko hardcore hry, ovšem u rpg je delka hry pomerne dulezity faktor.
  • Thorar
    Pokud to hrál jako já, tedy před patchem a zaměřil ses na brokovnice(netušil jsem že to bude tak OP), tak souboje byly rychlovka, protože tam přehnali ten jeden skill. Já to s poctivým čtením všech dialogů, s pár vedlejšíma q a s jednou smrtí dohrál za +- 10 hodin. Nijak to s HC nesouvisí, jen podotýkam, že to prostě šlo.
  • Hmm, ja mam nahrano cca 13 hodin a jeste nejsem u konce ... 10 hodin asi bude na nejakou lehci obtiznost ... BTW stanovovat delku hry jako jedine meritko "Hardcore" hry mi prijde dost kratkozrake.
  • Hardcore rpg co jde dohrat za 8-10 hodin? Když teda ten editor není dulezity a hra obstoji i bez nej? Jo jasne hra ma spoustu skillu, povolani a tak, ale na 10 hodin hrani? Kdepak ta hra stoji a pada na tom co do ni hraci udelaji, pripadne kolik DLC autori vychrli. To ze hra nemá dabing bych spis videl v nedostatku penez nez v zamereni na hardcore. Z mojeho pohledu, tahle hra mohla byt super, ale není. Znam lidi co yvrustali na starejch izo rpg a tuhle hru zavrhli jako podivnost co se moc nepovedla.
  • Viktor_H
    pip: "A je otázka jestli je spravne tvrdit ze to je dobra hra jen pro to ze si ji hraci muzou dodělat/vylepsit sami" - Ukázkový Straw Man z tvé strany, nikdy jsem neřekl, že SR je kvalitní hra kvůli editoru... Kvalitní je i bez něj. Důvodů, proč lze hru nazývat hardcore. je více; hra používá komplexní RPG "tabulkový" systém, který stojí na deskové hře (stejně jako DnD), hra nemá voiceover, místo toho nabízí kvanta textu a je izometrická, čímž odkazuje k RPGéčkům z přelomu tisíciletí. Icewind Dale je také lineární a nikdo kvůli tomu jeho status nezpochybňuje.

    IMHO si moddeři TES a SR vůbec nemusí lézt do zelí, ty hry jsou diametrálně odlišné. Staří hracovníci, co dělali módy v toolsetu pro NWN a NWN2 vědí, o čem mluvím. Editor pro SR je mnohem vhodnější pro čistě příběhové módy...

    maser: Těžce casual publikum přeceňuješ. Podívej se na množství textu a komplexitu herních mechanik pro tabletové hry...

    EDIT: patřilo dolu
  • Prolhana kampan na kickstarteru byla opravdu cilena na hardcore hrace (pametniky). Produkt uz je ale vytvoren pro casual tablet/mobile publikum.
  • A jakým jiným dojmem než poloamatérským to má působit? Uvědom si jak fungují takovéto Kickstartery. Přijde týpek nebo dva, co kdysi dávno udělali nějakou hru, naslibují na Kickstarteru hory doly a nostalgici, hipsteři a horčíci se můžou upledgeovat. Jenže od doby, kdy týpci dělali hry uplynulo milion let, podmínky se změnily a nic není jako dřív. A pak si dej dohromady toto, plus fakt že mají tým posbíranej bůhvíkde, a že nemají nad sebou žádnýho publishera, co by je držel na uzdě. To se pak ty hory doly splňují špatně. A proto nedávám peníze slibotechnám na Kickstarteru. Pak nemusím být zklamanej a divit se, že to působí "poloamatérsky".

    *** Horčík je typ hráče, co nesnáší dnešní herní průmysl a je fanouškem všeho, co je jiný.
  • Abych to upresnil tak jsem cekal ze to bude v ty bojovy casti mnohem vic jako takovej Jagged Alliance v budoucnosti. Kdyz jsem hral Shadowrun na papire tak mi boj prisel opravdu hodne promakanej...
  • Nesmysl, TES mají vždy obsahu dostatek, az zbytecne moc. Moderi delaji hru hezci a opravuji bugy a rozbite mechanismy. Pribehovych modu do TES je minimum, nepotrebuje to.
    Smysl editoru ve Shadowrunu a TES je uplne odlisny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit