Přejít na výpis diskuzí
Dobývání sovětské základny ve videu z Blitzkrieg 3 není žádná legrace
6.1.2015 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
To je naprostá tragédie. Arkáda nejhrubšího zrna.
Tanky jezdí, jako kdyby měli o tisíc koní vice. Věží otáčí asi nějaký onan s neuvěřitelně silnou pravačkou. Tři Tigery zničí KV-85 na šest ran. Normálně by stačila pouze jedna. I když vezmu v potaz, že se může nějakou šílenou shodou okolností stát, že dělo ráže 88mm neprobije na sto metrů KV-85, tak ta rána má takovou kinetickou energii, že cokoliv v tanku má okamžitě otřes mozku a pěkně dlouhou dobu si nezajezdí + je velká šance, že to dojebe elektriku, ovládání věže, nebo převodovku, ergo tank neprosto nepoužitelnej.
To samé vojáci s tím Panzershreckem. Jedna rána a tank končí, to je daný.
Minomety tam pak trefují s přesností na centimetry. Kdo tu hru dělá? Copak nevidí do očí bijící nesmysly? Ať narovinu řeknou, že to bude arkáda a nebudeme se tu muset čertit.
Za mne je to naprostý BULLSHIT. -
-
Jo z těch tanků tam fakt udělali sporťáky. Ale zbytek bych hře nevyčítal přecijen tohle je RTS ne War Thunder je logické že tam nebude doknalý systém poškození. V RTS bývá většinou systém životů.
-
-
Men of War davno ukazal ze to jde i jinak...
-
-
nebo Theatre of War
-
-
-
to je ten nejlepší příspěvek, který jsem zde četl *15*
-
" Věží otáčí asi nějaký onan s neuvěřitelně silnou pravačkou."
Gratuluji, právě jsi dnes vyhrál internet *1*
http://goo.gl/nBnAI5
-
-
*15* super jak ze začátku to hraje úplně jak pán, zná celou mapu zpaměti a nedělá žádný chyby a pak na konci demonstruje obtížnost hry tím, že hraje jako di.ck. *15* "Oh, and everything is destroyed" *15* *15*
-
Ešte stále nič nemá na Men Of War a to je škoda....
-
Naopak bych rekl ze tohle video je jenom sranda. To prece nemuzou myslet vazne tohle. Ty tanky, sakra to je rychlost nejaku turbo ne, a otaceni veze to stejny. Jako parodie dobry
Zlaty COH 2 tam je zabava v multaku nekonecna. -
-
No zrovna CoH je taky taková parodie na 2.sv válku (ač zábavná pokud to člověk nebere vážně). Je ale fakt že i já doufám že si s Blitzkriegem 3 ještě trochu pohrajou. Zatím to vypadá spíš jako zklamání.
-
-
Tak je to furt hra, ja mam Western Front Armies a nestezuju si.Kdyz to srovnam s touhle ukazkou tak je COH 2 kral. Singl me uz ve strategiich nebavi, jenom multak
-
-
Ano ta rychlost je neadekvátní, celkově dobré, ale rychlost tanků by měla být nižší.
-
-
Zase ty super rychle se otáčející a mířící tanky likvidující jakýkoliv smysl protitankové pěchoty. Fascinuje mě, jak se chlubí historickými přesnostmi, jak hráči řeší tunu zanedbatelných detailů a nikdo se nepozastaví nad naprosto nereálnými, taktiku zabíjejícími souboji...
"Strategie" jako prase pro minulou dekádu... -
Sic ukázka multiplayeru, ale i tak osobně nadšení z B3 už tak nesdílím. V případě téhle značky jsem očekával hratelnostní a zajímavostní úroveň, ale zatím to vypadá jak kdyby to mělo být splácaný za každou cenu. Pro někoho to budou prkotiny, ale například chování těch jednotek je oproti předchozím - především sofistikovaně realismem nasáklém prvním díle - dost o ničem. Jak se daly do toho turbo pohybu ty Pzkpfw. IV, šel jsem do kolen. Nebo ta rovněž téměř všeho schopná pěchota. Taky ta absence vlastních dělostřeleckých a leteckých a vzdušných jednotek a namísto nich jen několik tlačítek, pomocí který na mapu prdnu zaměřovací křížek a ono to tam spadne smrdí příliš a ne moc lichotivě inspirací z jisté arkádové konkurence. Jako bych se spíše díval na C&C.
-
-
Tohle bylo uz i v puvodnim Sudden Striku a ve vsech dilech Blitzu.
Pokud jste nemel delostrelecke jednotky vlastni, tak ste meli podporu kterou jste privolavali off-map -
-
To není příliš pravda, zvlášťě u SS série a prvního Blitzkriegu. Tam si hráč dělostřeleckou podporu zajišťuje sám přímo od jednotek v poli, má-li nebo chce je mít k dispozici, případně mu je obstarává námořnictvo (Sudden strike). Jedině letectvo u obou titulů (u SS2 potom s možností navýšit přímo při dobytí letiště polními leteckými jednotkami) bylo řešeno "off map" systémem, ale stále se aktivně zapojovalo do bojů, včetně výsadků, takže výsadkáří se v okmažiku nesnesli odněkud ze shora. Mám dojem, že s "off map" dělostřelectvem přišel v nějaké míře sice druhý Blitzkrieg, ale celkově je tento systém pro RTT dost na h*vno. Vím, že s tím pracuje třeba i Company of heroes, ale osobně jsem tomu nikdy nepřišel na chuť a u her jako je SS nebo Blitz to považuju za velký mínus.
-
-
-
Vypadá to , že mlaďoši opět a stále nechápou o čem má být pořádná realtime strategie z druhé světové . Buď si zahrajeme skutečně na realitu , nebo skončíte jako Kane se svou sérií a žánrem .... a právem .
-
Rict, ze jsem hodne rozpacity, by bylo vrcholem taktu a diplomacie. Vzdyt je to akcni koridor s turbotanky?! Pritom Sudden Strike i prvni Blitzkriegy byly v ramci moznosti realisticke, rozvazne a pomale - v dobrem slova smyslu - tituly. Herdek to jsem se zase jednou zklamal nejakym preview, kez by to o budouci hre moc nevypovidalo...
-
Dobrý den.
Tu hru patří za psem hodit. Kde máte krytí, lstivost, moment překvapení.Zálohy žádné. Hrůza. Nikdy, podotýkám nikdy, by nestřílelo z bazuky pět vojáků v otevřeném terénu. Střelec z tankového kulometu by z nich udělal hrdiny dříve, než by zmáčkli spoušť. -
-
Jo to je fakt ale takhle to nejde brát přecijen real-time strategie nikdy moc na realitu nebyly. Máš tu jednotky které mají životy, trénují se v kasárnách během několika vteřin, dělník postaví během chvilky budovu bušením kladívka do jednoho místa..... a takhle by se dalo pokračovat do nekonečna
-
Mňa dostalo, ako vylákal nepriateľský tank a rozstrieľal ho troma svojimi tankmi, no a potom to tam okomentoval ako vrcholový takticko-strategický ťah *1*
-
Jo staré dobré Sudden Strike ....přemýšlet jste museli , časový press vám to slušně umělo navodit i zabírat nepřátelskou techniku jste mohli . Jo to je stále rozdíl mezi akčnějším Blitzkriegem a geniálně zastaralým ale naprosto sandboxovým (v rámci strategií) SS .
-
-
SS byl podobně stupidní v hratelnosti. Absolutně žádné krytí a nulová životnost pěchoty za všech okolností. Je to přeceňovaná hra, kde se posílaly masy na masy a doufalo se v úspěch. Prostě RTS minulosti...
-
-
Je videt ze o tom prd vite
-
-
Já tu hru tehdy hrával, takže nevím co dalšího bych o tom ještě měl vědět. Princip C&C a Duny je tady už dlouho. Mikrovací RTS, kde se pěchota nemůže krýt za individuální překážky a je likvidována tanky střílejícím jako sentry-gun jsou pro mě ztráta času. V tomhle MOW všechny konkurenty zanechává daleko za sebou. Není to totiž jen o strategii, ale i o opravdové taktice.
-
-
-
-
-
Jezdí tam se dvěma Tiger (P)? Vždyť ty tanky neexistovali... teda až na jeden prototyp, který se účastnil boje. Pak komentář, že to nepřátelské KV rozstřílí jeho "85mm" kanony, když ty Tigery měly 88mm děla... atd. To video je děsně amatérské *15*
-
-
No, vlastne jich bylo dokonceno celkem 5.
3 kusy pak byly prestaveny na Bergetigre (vyprostovaci vozidla) a jeden (cislo 150013) se ucastnil boju jako velitelske vozidlo u 653. praporu tezkych stihacu tanku.
Tento prapor byl jednim z dvou, ktere byly vybaveny stihaci tanku Ferdinand, ktere byly postaveny na podvozku Tigra (P), takze nebyl problem s udrzbou.
Jinak, tento prapor je znamy i jinymi unikatnimi vozidly...
Jeden Bergepanter treba vybavili vezi z tanku Pz. IV. Vozidlo pak slouzilo jako velitelsky tank. Hraci WoT ho znaji jako Pz. V/IV. Ve skutecnosti ale vez nebyla otocna.
Jiny Bergepanther vybavili vezickou se ctyrmi 20 mm protiletadlovymi kanony a slouzil jako protiletadove vozidlo u velitelske cety.
A stejnou vezickou vybavili i 4 koristne tanky T-34, ktere pak slouzily u protiletadlove cety.
Ale ano, stejne je to s temi Tigry (P) blbost a vubec nechapu proc je tam musi cpat. Jako kdyby nestacil klasicky Tiger... *7* -
-
A to, že je jinak ta hra po všech stránkách nerealistická a stupidní ti nevadí, že se zabýváš tím nejvíce nepodstatným z nepodstatných?
-
-
*neexistovaly, fujky hrubka *1*
-