Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z Gamescomu: V Dark Envoy můžete navždy umřít klidně po 20 hodinách hraní

5.9.2019 11:08
Václav Pecháček 8 příspěvků

Hry s permanentní smrtí už dávno nejsou nic nevídaného. Žánr roguelike se rozšířil napříč všemi možnými herními styly od stříleček až po tahové strategie. Většinou se s ním ovšem vážou jasně daná pravidla, mezi něž patří například to, že jeden průchod hrou nesmí trvat příliš dlouho – koho by bavilo...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • madPav3L

    Tower of Time jsem od nich hrál a bavilo mě to, ale jestli tady nebudou nějaké systémy, aby se předešlo náhodným smrtím nebo aby postavy umřeli až když to hráč opravdu hoooodně několikrát pokazí, tak to dostane takový hejt, že se z toho pos*rou... 20 hodin je opravdu moc.

    Kdybych to vzal z mého pohledu a umřel bych třeba po 10 hodinách, tak by mě to pravděpodobně tak naštvalo, že bych to už nepustil a v tom případě bych si takovou hru v prvé řadě ani nekoupil.

    • meister_kosa

      Moje slova. Mene odolne povahy by nakonec mohli chtit po vyvojari proplatit zniceny HW, vybaveni bytu a naklady na lecbu :)

  • meister_kosa

    To zni jako velka zabava... s tema roguelike to uz prehanej. Po hodine max. zas tak moc nevadi umrit ale po 20?

    • Jack1947

      To by mě ohromně pobavilo😐

    • PCMR

      Já v Diablu 3 na hardcore umřel asi po 100 hodinách hraní. V lagu.😂

      • to trochu rozveď 😂

        Co sousedi? co barák? nespadnul? nějaký mrtvý? nebo alespoň proražený dveře? 😂

    • Maxianimal

      No a to si představ, že někdo dohrál i takovýho Zaklínače v permadeath modu :o

      • meister_kosa

        Nebo Dark Souls bez jedinyho zasahu.  Akorat tam je to otazka volby hrace jestli permadeath ano nebo ne. Tady ovsem takova moznost neni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit