Dojmy z Gamescomu: V Dark Envoy můžete navždy umřít klidně po 20 hodinách hraní
-
Tower of Time jsem od nich hrál a bavilo mě to, ale jestli tady nebudou nějaké systémy, aby se předešlo náhodným smrtím nebo aby postavy umřeli až když to hráč opravdu hoooodně několikrát pokazí, tak to dostane takový hejt, že se z toho pos*rou... 20 hodin je opravdu moc.
Kdybych to vzal z mého pohledu a umřel bych třeba po 10 hodinách, tak by mě to pravděpodobně tak naštvalo, že bych to už nepustil a v tom případě bych si takovou hru v prvé řadě ani nekoupil.
-
-
Moje slova. Mene odolne povahy by nakonec mohli chtit po vyvojari proplatit zniceny HW, vybaveni bytu a naklady na lecbu :)
-
-
To zni jako velka zabava... s tema roguelike to uz prehanej. Po hodine max. zas tak moc nevadi umrit ale po 20?
-
-
To by mě ohromně pobavilo😐
-
Já v Diablu 3 na hardcore umřel asi po 100 hodinách hraní. V lagu.😂
-
-
to trochu rozveď 😂
Co sousedi? co barák? nespadnul? nějaký mrtvý? nebo alespoň proražený dveře? 😂
-
-
No a to si představ, že někdo dohrál i takovýho Zaklínače v permadeath modu :o
-
-
Nebo Dark Souls bez jedinyho zasahu. Akorat tam je to otazka volby hrace jestli permadeath ano nebo ne. Tady ovsem takova moznost neni.
-
-