Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nic jineho nez odpoved na posledni battlefield
  • "letos se Call of Duty vrací po dlouhé době k tématu druhé světové, a navíc v historicky věrné podobě bez jakýchkoli excesů ve formě steampunkové alternativní historie či hord nemrtvých"

    To je nějakej vtip? Černoch v německý uniformě kričíčí při zteči"za Adolfa Hitlera" krytej sniperem ženskou není pro autora článku "historický exces"? Tak to by se měl probrat, černoch v armádě třetí říše je podobný historický exces jako kdyby to byl žid...ale to nikoho nenapadne udělat vojáka wehrmachtu - žida...protože je to debilita, stejně jako je debilita i černoch
  • Vypdá to hezky, ale příjde mi to nějak namočený v medu celý ..slowmo
  • ...ne na LAN party nechodi pač maj doma internet :D ne tohle nikdy nepochopi...
  • a to značně dementně....
  • Tak téhle neprůstřelné argumentaci nelze oponovat. *7* *1*
  • jo, ty už články na games nečteš, ty je jen komentuješ
  • A bude ta hra špatná? Bude každou minutu padat? Bude stát 5000000000 Kč? A bude to chtít ENGTX 4000 Ti s 100 Giga ram?? No NEBUDE. .
    Evidentně na lan party nejezdíš, tak nevíš o čem to tady píši.
  • ja už prestal číst články na games dávno, i sledovat fight cluby a lets pleje
  • Ano,jenže v CoD by z té malé mapy zbyla placka a to už by tak zábavné nebylo.
    A v mapě v BF1 záleží,jestli tam jsou,jaký jsou tam vozidla a granáty sice něco zničíš,ale i tak.
  • To ale není vůbec pravda. Čtu to tady po několikátý a možná netušeně srovnáváte BF1 "conquest large" a COD "TDM"... jenže když si dáš "TDM" v BF1, tak tam máš taky malý prostory v něm budovy apod.
    Nevidím v dnešní době důvod, aby sis nemohl zničit zeď a udělat si "vlastní cestu". Možná už jsem rozmlsanej BF a taky se už asi k COD nevrátím, ale nezničitelnost prostředí hru dost omezuje. "Naučíš se u COD mapu a buď půjdeš doleva nebo doprava... u BF můžeš jít i rovně."
  • Souhlasím se vším,jen ne s tím Battlefieldem.
    Jediné věci,co mají ty serie společné,že jsou to střílečky a převážně multiplayerové.
    BF má otevřenější mapy a zničitelné prostředí,mezitím CoD je v uzavřenejch prostorách,tak tam bohužel zničitelný prostředí být nemůže.
  • nechápu proč to delají. to by je ruzne organizace pak kritizovali a negativní reklama by ovlivnila prodeje nebo čím to je?
  • Pete.palis
    Miluju....Klasický uhlazený pohyby postavy v traileru, který budou ve skutečnosti roboticky trhaný...
  • Tyjo. Na jednu řádu sestřelí chlapa z padáku. Hmmm
  • CRYPT
    Nemuzu si pomoci, ale recenzent je nejakej COD fanboy asi. Protoze to co napsal ve svem clanku je nejenom usmevne, ale az poburujici
    "Jenže letos se Call of Duty vrací po dlouhé době k tématu druhé světové, a navíc v historicky věrné podobě bez jakýchkoli excesů ve formě steampunkové alternativní historie či hord nemrtvých."
    "WWII se chová především jako hra, která si nemusí nezbytně hrát na maximální historickou přesnost. Nechybí tak například oblíbené kill streaky a jiné arkádové prvky, které hru odlišují od realističtější konkurence"
    - Autor si zjevne protireci a jinak netreba komentovat, ten kdo sleduje toto nove super historicky presne COD se musi smat. Hlavne absence Hakovych Krizu a Nemeckych cernych prislusnic Wehrmachtu. Btw ale hordy nemrtvych zde budou taky v zombie modu
    "Série se vrací ke kořenům, sbírá to, co fungovalo dříve, a po dlouhé době ukazuje, proč šlo jistou dobu o největší videoherní značku vůbec! Tedy, naznačila to beta s ochutnávkou povedeného multiplayeru, která by mohla přesvědčit i hráče, co nad sérií již dávno zlomili hůl."
    - Opravdu? To znamena dedikovane servery, dobra optimalizace i na pc (Remaster MW byl neskutecnej ulet), modifikovatelny config, vyklaneni do stran atd... ? Jedine s cim bych souhlasil, ano serie se vraci ke korenum, hlavne ke korenum sveho s*itskeho enginu, ktery byl za zenitem uz v dobach COD5 a dal. Pro me COD4 tedy byla jako graficke zjeveni, ale recyklat, je hold recyklat
    "Tvůrcům je třeba přiznat, že se v případě Call of Duty: WWII nenechali unést a zůstali nohama pevně na zemi. Akce je epická, ale třeba na rozdíl od Battlefieldu neustupuje herní stránce – Call of Duty: WWII se nesnaží být v multipalyeru hollywoodským trhákem."
    - Zajimalo by mne, jak se pozna Hollywoodsky trhak v BF1 mp. Podle toho, ze je vice interaktivni prostredi, ze po granatech atd zustavaji v zemi diry? Ze lze dokonce propojit v MP matchi pomoci vybuchu i voda a udelat si koryto u vody? Ze dokonce i zbrane maji sve specialni animace jako vybrazdnujici se zasobniky, kulku po kulce, ze zustavaji slapoty ve snehu a spousta dalsich vymozenosti, o kterych se COD WW muze jen zdat?
    Dale jsem to necetl, protoze je to uplne zbytecne
    Btw - toto vse je jen muj nazor, nazor, ktery jsem si nemohl odpusti vyjadrit, protoze clovek, ktery psal tento clanek je bud uplne vedle a nebo je zaprodanec Activisionu
  • Ale zase o co více energie věnovali tvorbě "černých nacistek," o to méně se věnovali technické stránce hry. Proti Battlefield 1 je to chudý příbuzný.
  • No zkus insurgenci pak mě napadá RO, Rising Storm Veitnam, R6. Co se týče Battlefieldu nevím co jsi hrál za díl já jsem podobnej problém nikdy neměl, už jen proto, že z jedné strany na konec druhý nevidíš. To, že je CoD vymakaná série mě docela pobavilo, když to od MW nestálo za nic, alespoň pro mě. Nejhorší je pro mě počet hráčů, kolik je teď hráčů na mapě 12? To se prostě hrám kde je 32 nebo 64 lidí nedá rovnat.
  • Paulcz
    Doufám že v singlu bude rabi Löw s Golemem v barvách Třetí říše :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit