Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z hraní: Deus Ex Mankind Divided nabídne moře voleb a mluvenou češtinu

19.6.2015 11:59
Jakub Kovář 96 příspěvků

Předváděčka nového Deus Ex: Mankind Divided začínala ve vlaku směřujícím do Prahy, kde se měl Adam Jensen setkat se svou spojkou. Důvěrně známé město s bohatou historií sice na rozdíl od reality ve hře zdobí i futuristické stavby, nicméně jej bezpečně poznáte. A to především ve chvíli, kdy vystoupíte...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vzdyt tam zas pulka daberu mluvi rusky.
  • dabing opět nezklamal *1* *1*
  • Ten dabing je příšernej :D hrozně blbě provedená modulace hlasu a navíc používaná slova jsou až směšná na danou situaci :D
    • Sice se to tak běžně asi neříká ale na druhou stranu nevidim důvod, proč by to tak říct nemohl.. Nějakej rasistickej fízl nebude říkat: "Váš občanský průkaz, prosím" *1* Sice mohli spíš použít "doklady" ale ani papíry nejsou úplně mimo, navíc německy a anglicky je to podobný tak asi proto (papieren, papers), prostě takový mezinárodnější *15*
  • ta Žižkovská věz na Pražskym hradě je výborná, uplně vidim ten sto miliardovej tunel na zakázku na přesunutí vysílače přes půl Prahy + tučnej úplatek památkářům, aby dělali že to neviděj, teď by tomu mohli říkat Pražská věž, nebo ještě lépe Věž Václava Havla , no, je dobré vědět že i v budoucnosti bude vše při starém *1*
  • I Never Asked For This
  • Ten policajt zni jak Simir Gerchan :D asi stejnej herec daboval...
  • Jedno se jim fakt povedlo - Praha je tam stejně hnusná jako v reálu.
  • BadExHuman22
    Vypadá to nádherně. Už si jenom počkat. Bohdan Tůma má specifický hlas, ten se nedá splést.
    • Ten policajt na začátku je Jaromír Meduna
  • MrSanta
    Vypadá to velmi dobře. Jsem rád, že zapracovali na boji. Snad stealth způsob hraní nebude tak protěžován jako v DE:HR.
  • Ať se na mě nikdo nezlobí, ale na Deus Ex je názorně k vidění nesporná oprávněnost kritik herního průmyslu, nostalgiků vzhlížejících k dobám minulým... První díl měl hloubku alespoň v některých herních mechanikách (leveldesign, rpg elementy) - nové DEy nemají nic krom jeho jména a když slyším kecy jako "deep consequences", tak se válím smíchy po podlaze...
    • tak hlavně že se bavíš

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit