Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj všem, chtěla bych se zeptat, co to znamená když mi to hlásí že mám max. zkušenostnich bodů, nemůžu jiné přijímat..
    Moc Vám děkuji
  • Jako hru bych ohodnotil tak 9/10,ale těžce mi štvou bugy v multiplayeru...,vždy ,když si chci zahrát s bráchou se to po nějaký chvilce kousne a vyhodí nás to. :(
  • Tak jsem včera po vydání zapařil Heroes VII a první dojmy - dost zklamání. Jsem skalní fanoušek celé série, hrál jsem všechny díly - dokonce i H4, které byla dle mého názoru totální propadák. Ale zpět k H7, když to srovnám s H5 a H6. Podle mě dost odfláknuté, nedodělané, mapa trochu zmatečná, i když to je jedna z mála změn oproti H6, pohyb hrdiny po mapě celkem průšvih, ale největší zklamání je jednoznačně souboj, špatná interakce, pohyby jednotek rozhodně lepší v H5 a H6, často jsou zde nepřirozené. Podle mě i horší grafika, špatné detaily a obrovský nedostatek zoomu, přiblížení je absolutně nedostatečné, jednotky jsou vidět z vrchu a často nejsou vůbec znát detaily a tím pádem na mě jednotky působí často až nedodělaně. Např. srovnání Lamasu a Ghost z H6 a H7, jednoznačně lepší, propracovanější a detailnější v H6, také díky lepšímu zoomu a tím pádem možnosti detailního přiblížení. Oproti artworkům, které jsou krásně ztvárněné jsou jednotky slabým odrazem. Určitě dále postrádám více unikátních schopností samotných jednotek a další detaily. Asi to nemá takový vliv na hru samotnou, ale určitě to kazí celkový dojem. Budu hrát dál a uvidím, zda půjde pouze o zvyk, ale kultovní H3 vede a u mě osobně drží první místo H5, ke které se zřejmě vrátím.
  • jen dotaz, petka je tak težka?
  • Sérii HoM&M hraju už asi od svých 5-ti let. Jediný díl, co mi neprošel rukama je jednička. Každý hráč této série, počínaje jedničkou či dvojkou nikdy nezapomene co znamenají čísla 32167 :D Pro mě trojka stále vládne. Správné zasazení příběhu, generátor map, samotné mapy a další. Jak se řeklo čtyřka byl opravdu propad. Snažil jsem se projet pár kampaní, ale co si budeme povídat. Pětku se mi nedávno konečně podařilo dohrát bez pomoci cheatů, krásný děj, zkrátka vychutnal jsem si každou minutu hry a teď mám v ruce šestku... Docela mě zamrzel propad v pohledu ve městě, složitý systém schopností. Některé příšerky mě svým vzhledem až zklamaly. Za těch pár let hraní mi teď přišlo, jakoby k těm městům vůbec neseděli. Avšak doufám, že jakmile budu mít výkonnější PC a dostane se mi do ruky M&MH VII, naplní mé touhy co se týče pokračování této úžasné série :)
  • Hrajituto sérii od 1 dílu.To že se hra stále rozrůstá je velice fajné.Jenže...5,6 jsou si velice podobné a vypadá to jako kdyby autorům docházeli síly....Můj názor je,že autoři moli klidně zůstat u 6 dílu a stále vydávát datadisky s novýma příšerkama a možnostma a dál rozvíjet příběh.Jinak jim s 9 dojde dech a už si nezahraje ani skalní fanda a nejenom pro stále více náročnější hru pro vaše PC či notebok
  • Patřím k těm novějším hráčům M&M H... Začal jsem s V. i všemi jejími datadisky, natšený hrál King's Bounty, trochu zklamaný projel VI., takže nemám co mluvit o dílech I.- IV., ale myslím, že pojem "vrátit se ke kořenům H" chápu a musím uznat, že to je to, co tato série potřebuje jako sůl! *4* VI. byl krok do neznáma, vesměs ho starší hráči odsoudili a noví obdivovali a právě návrat ke kořenům by měl komunitu M&M H uspokojit celkově. *14* Pokud se povede a jak sleduji https://mmh7.ubi.com/en/blog myslím, že povede, máme tu buď krásné zakončení skvělé série nebo možná průlomovou hru, která by této sérii mohla dovolit oslovit novou generaci hráčů! *3*
  • Heroes IV byly super inovace, která se moc nesetkala s pochopením. Naprosto skvělý prvek ve hře byly karavany, resp. možnost přemístění jednotek po mapce bez hrdiny. Taky některá nová kouzla, která nepřítele dost otravovala i po mapě (mire). To nebylo jak v 6-ce, honit idiota po mapě kolem pár stromů a nedohnat ho.
    Jo a taky tam byla jedna hrdinova vlastnost (grandmaster - stealth), díky které získal ty nejlepší artefakty bez boje a bez silné armády (obešel silné potvory sám).
    Propojit Heroes 3 a 4 včetně kouzel a bonusů, hodit to do 2D - HD roucha, pěkný barvičky a je vymalované retro :-)
    A hodně single map, hodně map .....
  • Moje řeč.
  • To jsou ty vydavatelský kecy. No jo, tvrdé jádro hraje Skirmish, ale je vás málo hošíci víte. My musíme jít vpřed a lajnovat kampaně, aby si zahrála i "americká" mládež.
    Jestli v H7 bude zase 5 singl mapek a zbytek kampaně, ať si to rovnou strčí do míst, kam slunce nesvítí !!!
    Já jdu do té doby hrát Heroes III: Horn of the Abyss a budu si tam cvakat singl mapky do zblbnutí.
  • Doufám že udělají generátor map jak bylo zvykem v 3 i 5. Kampaň hraju ale skrimish je to nejlepší co můžeme ke hře dostat. Hraju s přítelkyní a vážně random mapy dost hrajeme.
  • Čtyřka byla taky fajn, ale ze všech dílů mě zasáhla nejméně. Grafika mi přišla trochu nepřehledná a celkově slabší. Města už neměla takovou atmosféru. Ale jinak se to hrálo slušně. Za mě však vede trojka a pětka, kterou hodně lidí nemuselo, ale mě přišla parádní.
  • Mne se nejvic libi druhy dil.
  • 4ka byla dobrá ale strašně jednoduchá. Stačilo jako první protivníkovi sundat hrdinu, armáda přišla o bonusy a bylo uděláno. To byla asi největší trhlina...
  • Trojka byla nej, protože nebyla přeplácaná, měla hodně dobře vyvážený systém a mega mapy. Grafika byla nádherná a hudba taky. Čím více se snaží vymazlit 3D, tím to vypadá absurdněji. Když chtějí jít ke kořenům, tak ať udělají kreslené 2D a přidají nové prvky. Např. nápad z 6ky s konvertováním hradů nebyl špatnej a pár dalších věcí z dalších dílů by se taky našlo.
  • Jo to teda potesil! nejlepsi fantasy FPS, nebo jedna z nej. HOMM je tolik ze vzstaci na dalsich 10 let
  • 3ka je urcite nejlepsi, pro me posledni dobry HOMM, ale moje srdcovka je dvojka.
  • I přes možnost že si vysloužím reakce v tónu o zmatenosti mé hlavy*3*, nejvíc se mi prostě líbil čvrtý díl.Vlatně ho hraju ještě ted i po třinácti letech.Pořád si dokážeme s kámošema v pátek sednout k jednomu PC a pařit až do rána. *5* Jen tu kolu s brambůrkama nahradilo pivo s klobásou a starosti z písemek debaty o výplatě. *1* Sorry, ted už si musím jít uklidit hračky. *2*
  • Předpoklad je to asi správný, ale trojce se nic nevyrovná. Ono je to podle mě i tím, jakou péči tehdy věnovali kampaním, singleplayeru a vůbec hře jako taková. Jednotlivé frakce nepůsobily příliš dětinsky, záplekty byly sice místy poměrně klišoidní, ale pořád lepší než Heroes V, a takhle by se dalo pokračovat. Osobně už vkládám naděje jenom v tvůrce Horn of the Abyss a jejich další nová města, která jsou v plánu :)
  • Proc proste nevydaj nejakou stinovou radu na "enginu" trojky? S par upravama v interface,pridany mesta,posolichanou kreslenou grafikou a novejma kampanema. Lidi by jim utrhali ruce. Mne proste to zobrazeni od 5ky vejs nevyhovuje a nikdy nebude. Proto to hrat nebudu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit