Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z hraní: Mirror's Edge Catalyst potěší stylem i hratelností

17.6.2015 21:01
Miloš Bohoněk 19 příspěvků

Dobrá zpráva! Mirror’s Edge Catalyst se skvěle ovládá. Když jsem potřeboval přeskočit zábradlí, Faith ho přeskočila. Když jsem potřeboval běžet po zdi, Faith běžela po zdi. Když jsem se potřeboval v letu zachytit za okap, Faith se zachytila. Z otevřeného světa města City of Glass jsem během E3 viděl...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nesnasim, kdyz se na zemi vali kvery, ktere nejdou sebrat *10*
  • Jsem rád, že na začátek videa alespoň napsali in-engine video. Člověk alespoň ví, na čem je resp. Na čem není
  • omg, coto zase je jakej gamepad první ME bylo na klavesnici a mys a todle ma bejt na gamepad, to se te svet fakt uz zblaznilm nechte gamepad konzolim a PC nehte klavesnici a mys, uz vidim ze to zas nepujde na PC bez gamepadu ovládat a cely pohyb bude sparenej protože to bude primarne vyvijene na konzole, fakt uz se nedivim, proc jsem poslední SP hru hral/dohral Portal2, protože za poslední roky nevysla na PC hra, která by nemal bud spareny pohyb a ovladani podrizene konzolim/gamepadu nebo menu a UI v tom tez duchu, ja nechci zady rotujici menicka a podyobny kraviny, ja chci proste na věci klikat nebo si je nabinduju na klavesnici....
    • C-BEAM
      chápu, že tě to štve, gamepad skutečně dost negativně zasáhl svět PC her, především akčních her ale zrovna ME se hraje na gamepadu dobře, někteří lidé s ním dosáhli v speedrunech časy které 99% lidí s myší a klávesnicí nikdy nedosáhnou. Samozřejmě lépe se hrál s myší ale v gamepadu tu fakt nevidím problém.
      • jako ja nikomu gamepad neberu at si to kazdej hraje na cem chce, ale me stve to ze je nakonec vse optimalizovane jen na ten gamepad a konzole a PC potřeby jsou jen nutne zlo, které nikdo neresi a přitom vim ze to jde udelat dobře oběma smery viz Gear of Wars, který jsem na PC hral a bylo to uplne v pohode, ale od te doby nevysla multiplatformni hra, která by se na PC dala hrat tak jako by byla vyvijena jen pro PC
        uplne mam v zive pameti posledního WOLFa na kterem jsem vyrustal a muselo to jit po 30minutach z disku, protože to zase mělo ten sparenej pohyb, který na cisty FPS pro PC není, ja to presne nedokazu popsat, ale když si zahrajes Quaka a pak nejakou FPS z poslenich let tak to prasti do oci, ze ten pohyb nemas 100% pod kontrolou a to uz vůbec nemluvim otom ze avatri na konzolich neumi couvat *1*
        • C-BEAM
          já ti přesně rozumím a také mi to vadí, jen píšu, že u Mirrors edge to fakt problém není a na PC se mi hrál výborně, s ME2 to podle mě nebude jinak.
  • To je hrozný když vidím zkratku ME tak to beru spíš jako Mass Effect
    • Pár měsíců a zkratku ME dostane hra která si ji zaslouží nejvíc (Andromeda)...
  • C-BEAM
    ano, gunplay v ME nebyl dotažen ale skvělé na ME bylo, že s narůstajícím skillem se snižovala nutnost sáhnout na zbraň až je nakonec skoro vůbec nepoužíváte ... a to je prostě super. Osobně bych ale možnost použít zbraň z ME2 nevyhazoval.
  • Jazz
    Gameplay video, dík...
    • Keyz
      Co tam chceš vidět? Prostě běžíš a kde je červená tam skočíš.
    • Zrzzek
      z E3 nevim, nevim...
  • Nevěřím jim. První ME bylo jen lehoučce nadstavené techdemo - téměř žádný obsah, opravdu nevěřím, že se dokáží zásadněji poučit...

    Pro fanboye : Zkuste laskavě porovnat množství obsahu se současníkem ME, Dead Space...
    • C-BEAM
      ten kdo v Mirrors Edge hledal příběhovou filmohru musel být zásadně zklamán, ale ten kdo chtěl HRÁT zklamán být nemohl, protože se to hraje fantasticky.
    • Dead Space měl bohužel jen obsah masa a krve, pod kterým se skrývalo dechberoucí klišé. Rozhodně bych neviděl Me jako bezobsažnou hru, jen se tam vyprávělo jinak než bylo u jeho současníků běžné...
  • Nádherna hra... jedna zmála ktorú kúpim od EA...
    Jediná vec ktoru režisér traileru pokašlal: a to že nevyužil tu zvučku počas nejakého krásneho slnečného momentu kde hrdinka vyjde na vrchol a skočí z nejakej výšky alebo preskočí niečo tak ako pred rokom v TEASRi traileri.
    Proste ked niečo legendarne vytvoríte tak to treba využivať lebo to buduje značku. Typicky ARCHETYPE
    zatiaľ Držim palce a teším sa
  • Menorri
    Neví někdo jestli bude soundtrack ve hře opět od Solar Fields?
    • Loneck
      Jsem se chtěl zeptat přesně na to samé. Solar je hustý.
    • Musí byť inak zničia značku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit