Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z hraní Risen 2 - co o hře napověděla preview verze?
5.3.2012 | Ondřej Švára
52 příspěvků
-
pod tohle se podepisu
-
2 průměr? vždyť byla propracovaná do detailu...
A ano, bude a snad to bude i dobrá hra, jen pro hráče čekající další Gothic to nebude DreamComesTrue...( *13* *9* *9* ) -
Vždyť ve hře budou frakce - inkvizice, piráti a domorodci.
-
Pokud to bude mít stejně "chytlavej" příběh jako jednička, tak to nezachrání z propadlišť počítačových dějin i sebelepší hratelnost
-
Jednička Gothicu překvapovala propracovaností , dvojka byla průměr , trojka mne odvařila osobitou perspektivou náhledu na svět , hustotou vegetace a vyrážením zbraní z rukou ....
Bude tahle hra také tak odlišná od masové produkce typu Skyrim a TwoWorlds ? -
Zatím se mi moc nelíbí bojový systém. Proti prvním nepřátelům stačí jen mačkat co nejrychleji levé myšítko a pokud vás obklopí 2,3 tak trochu uběhnout sem tam. Proti lidským npc se zbraněmi je to trochu jiné avšak i zde chybí nějaký "ráz" (sekám do nepřítele a ten si bez problému začne nabíjet utok s tím, že moje další sekání mu nic nebrání utok dodělat, trefit mě a tím mě vyřadit na sekundu z boje). V Risen a Gothic2 se mi líbilo, že, přestože minimálně, musel člověk trochu vědět kdy to tlačítko zmáčknout, aby dostal celé, rychlé, kombo a ne jen pomalé utoky, což zpočátku mohlo dělat problémy. Neříkám, že bojový systém je úplně špatný, jen jsem očekával něco jiného.
Vybírání truhel a podobných nesmyslů mě taky docela rozzlobilo - hra vás hodí do zvláštního menu či co to je, kde váš hrdina dřepí před truhlou a vybírá ji a tak trochu to ubírá na atmosféře. To, že všechno jedlé jídlo doplňující zdraví teď zabírá jedno místo v inventáři a jmenuje se stejně mě taky docela mrzí. Jídlo nyní taktéž regeneruje hp postupně, nepřidá je naráz, a chybí animace jezení (jen se ozve zvuk a přiskočí vám regen hp).
Abych jen nenadával, musím říct že hra se po stránce grafické povedla dobře - ostrov v plném slunečním svitu je prostě nádherný a stylizace brnění (z toho co jsem viděl) a podobně je (jako vždy) na jedničku. Po stránce hudby se PB drži znovu velmi vysoko. Dabing hrdiny a lidí okolo (v ang verzi) je také dobrý. Celkově doufám že boj se s dalšími skilly (btw pokud jsem si všiml tak hrdina neleveluje, pouze získává "glory" (jiné označení pro xp), za které si poté vylepšuje staty, pokud je to špatně, prosím opravit).
To je asi tak vše, kdyby měl někdo dotazy napiště, možná budu vědět. -
Porad dokola opakuju,kdo nehral tak ani nemusí.. Jestli čekáte gothic či Risen tak je to něco možná mezi
Sice jsem hral jen novinarskou verzi,ale postrehnul jsem,že se neda se plavat .. Je to konzolova shi*
Skacete jak pos**
Pri skoku se neda zmenit smer
Desny omezeny pohyb - KE všemu ten pohyb je fakt hroznej
Sice novej inventar,ale podle me az moc zbytecne rozsahlej
Nevím co pirane delali,ale cekal jsem Gothic ne tohle .. sorry,ale az to vyjde snad .. bohuzel tomu moc neverim tyhle veci odstrani
A to jsem zapomnel,ze nemuzete vyskocit kam chcete ani na pitomej vozik
Snad to spravi pribeh U gothic 1,2,3 jsem mel jazyk na zemi u Risenu oci v monitoru ,ale u tohodle.. Zklamání ..Je to jen můj názor ,co jsem hrál a odehrál .. Nikomu to neberu,pokad ho to baví
Jo moc kvalitní názor to nění,ale není divu,když jsem to hrál hodinu a pak už mě to nebavilo -
klikání tá správný klávesy ve hře od piraní?Jakej zlejch časů jsem se dožil.. .
-
preco by mal pilovat cestinu, ked je zrejme zo Slovenska? ten komentar je pisany Slovensky, akurat s niekolkymi preklepmi.
-
Tak nevím, jestli je pan Švagr příliš přísný, nebo jiné weby příliš schovívavé... Podle záběru z hraní to nevypadá zle, ale PB by si už konečně mohli najmout někoho šikovnějšího na rozpohybování postav. To co předvádí při rozhovorech vypadá pomalu hůř než první Gothic. Postavy nejsou až tak ošklivé jako v Risenu jednotce, ale stále je hodně na čem pracovat. Už mi to přijde, že to snad je nějaký specifický PB styl...
-
kdybys radsi misto cumeni na diskusich piloval cestinu ;D
-
Zavítal sem nejdřív na diskuzi a přečetl pár komentů. Mám úplně strach si článek přečíst, asi počkán až na recenzi
-
ja porad doufam, ze tento odklon od zakladu her od pb, neni jen pro konzole a vetsi prodeje, ale spis snaha se odlisit od gothicu, ktery urcite nejake pokracovani mit bude
-
No pánové já bych nesejčkoval a radši bych počkal na finální verzi :-).
-
Tak to ještě nemusí být nutně špatně. Rozhodli se pro nový koncept a na to mají tvůrci právo. Teď jen, aby to fungovalo.
-
Ještě mě celkem dost nakrklo, že se ve dvojce už nebudeme přidávat k frakcím a rozhodovat se mezi nimi jako v jedničce nebo Gothicích. Tenhle způsob jsem upřimě na Gothic a Risen miloval a bral ho jako přednost té hry, kterou jsem nikde neviděl, bylo to velmi originální. Hru si člověk mohl zahrát minimálně 3x (3 frakce) a pokaždé uplně jinak s jinými armory, NPC, questy atd.. je to škoda, že ten koncept nezachovali, dodnes pamatuju na Starý Tábor, Nový Tábor a Tábor v Bažinách :)
-
Fakt jo? Tak to sorry, to jsem nevěděl a upřimě jsem to ani nepoznal. Myslim, že to bude tim, že všechny mechaniky byly zachovány, což teď u dvojky bohužel tvrdit nemůžeme. Každopádně ale celkem vývojářům věřim, tyhle němci to maj v hlavě snad v pořádku, né jako američaní a jejich herní produkce za posledních pár let..
-
vhuš! nelibé to předzvěsti.
-
risen 1 byl taky na konzole. To sis tehdá neříkal, že dopadne blbě?
-
Přihodím trošku do mlýna.
Nedá se plavat v moři, charakter je "teleportován" zpět na pevninu/palubu.
Pirátské křesadlovky střílí bez přebíjení s kadencí jedna rána za cca 3~4 sekundy, a to je flinta na začátku hry a charackter nemá příliš mnoho zkušenostních bodů.
Cokoliv lze bez problémů uběhat/ustřílet, snad kromě jaguárů.
Charakter Patty je vykreslen jako skalní feministka.