Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak u čeho, u FPS určitě, u 3rd person není gamepad špatnej, dá se využívat analogovýho pohybu, což se dá sice na myši řešit kolečkem (smutné, že je to většinou nenapadne), ale není to tak pohodlný.
  • Je to Ubisoft, bude to hit, mozna ho pak vyzdimaji, ale ted to bude zajimave.
  • modovat to nepůjde, je to přece jen ubisoft *3*
  • protoze je to mor, prave proto, ze na nej ovladani optimalizujou, tak to ma vliv jak na samotnej design her, tak na ostatni typy ovladani
  • oVer9000
    Ach ne, ach ne. Co jsem to provedl. Jak jsem mohl byt tak hloupy, necitlivy a hloupy. Ted uz to konecne dava vsechno smysl. Ta hruza!
  • Jack1947
    To není k smíchu ale k pláči gamepad jim znásilnil celou rodinu *9* *13* proto je to pro ně mor to ti nikdy nedošlo ? ty necitlivý hnupe *7*
  • oVer9000
    A ono je hrozně náročný koupit za pár stovek xbox ovladač a hrát s něm hry, se kterejma to bude ještě větši zážitek... Nikdo nikoho nenutí bejt konzolovej hráč... nebo hrát s ovladačem střílečky, proboha jen to ne... jen prostě, někdy nechápu proč na jedno ovládací zařízení navíc lidi koukaj jako na mor a radši budou pořád bojovat za tu klávesnici a myš, i když pro to některý hry prostě úplně ideální nejsou.
  • Je to ubisoft, bude to shit, ale škoda, koncept parádní, takový lepší chivalry.... 3 druhy útoku...stát proti sobě a plácat....ach jo.
  • Zelda byla vždycky spíš taková arkáda/adventura, ale tohle vypadá příjemně.
  • Vypadá to strašně. Hráč naběhne k NPC. Udělá se okolo NPC kruh a začne boj. Mezitím vše okolo si jede extra a hráč řeší jen ten souboj a ještě reaguje na nějaké nápovědy *15*

    Něco jako ta hra z říma od Cryteku. Rubačka.
  • Magister_Peditum
    Od tebe to sedí. *15*
  • Tady to funguje skvele, ale Vavra and his boys budou odkladat a odkladat.
  • obavam sa ze nie, je to preca len ubisoft... ale mod by tomu pomohol ako vzdy
  • MickeyMutant
    Fakt nevím, jak to bude ve finále vypadat, ale představuju si, že bude stačit minimální pohyb myší doleva - postava přejde do levého gardu a ten levý gard už drží i bez dalších pohybů myší. Myš směrem nahoru - blokování útoku seshora a hrozba útokem seshora atp.
  • to ano, ale prave tu mys budes muset furt zvedat a centrovat abys neskoncil vedle podlozky a behem toho nebudes moct zadavat smer kryti atd. a ten smer kryti budes muset porad jet v tom smeru mysi? takze kdyz budes chtit kryt jednu stranu nekolik vterin tak budes muset jet tou mysi nekolik vterin tim smerem?
  • Hlavně nebreč. Stejně by si Battlefield 1 apod. nikdy nehrál, protože jen sedíš u diskuzí 24 hodin denně a hatuješ vše co jde, tak kde by si ještě na hry bral čas... *1*
  • MickeyMutant
    Nemělo by. Při fixovaném protivníkovi WASD pohyb postavy a myš doleva, doprava, nahoru - pozice zbraně.
  • bohuzel se obavam, ze to bude optimalizovany na 2 analogy. na KB+M to bude podle me dost krkolomny.
  • MickeyMutant
    Jen jako možnost. Když už si dali práci s mocapem, co vypadá tak dobře, tak nechci čumět na šipky, ale přímo na animovanou herní postavu.
  • Nemudruj Vávro, neni to prostě pro tak "hárdkór" pařany.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit