Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ber tu hru jako DnD 5th edition pro PC. Jen doufám, že to nebude příliš papírové, protože ty hry většinou ztrácejí (ano, skutečně, PnP RPG prostě do virtuální hry v D20 principech prostě nefungují).
  • Dont feed trolls.

    PC = Windows (jinak ano, mělo by to být spíš dle OS nikoliv dle nějaké pseudo řeči a kombinování Personal Computer a OS).
  • celoush
    Já vím, pár jeskyň jsem si kdysi s Aurora Toolsetem sám vyrobil. Ale byl to prostě robustní nástroj. Tohle vypadá mnohem přístupněji, i když omezeněji. Asi si to své fandy najde, ale nějakou revoluci neočekávám. Hraní s dobrým GM vlastní kampaně je něco, co mi přijde strašně super představa, ale na druhou stranu tam je tolik ale, především co se týče přístupu hráčů/kamarádů, že mi vychází klasický tabletop pen&paper přístup těžko dosažitelný či nahraditelný.
  • jo, ale v NWN bylo přesně tohle, mohl jsi tam běhat s viditelnym nebo neviditelnym DM, umisťovat do mapy v realtimu předměty, nábytek, potvory, kusy krajiny i nové části mapy a to jak v editoru tak v kampani, mohl jsi tam dávat NPC a mluvit za ně, hrát za potvory co jsi tam dal, spouštět nějaký skripty. Ne že bych se na nový Sword Coast netěšil, jen to co představují nejsou zrovna novinky
  • > Sword Coast Legends vyjde pro PC, MAC a Linux už 29. září

    A pro Windows to bude taky?
  • celoush
    Když dva dělají totéž, není to totéž... *5*
  • celoush
    Kubo, v případě Sword Coast Legends bych spíše než o "oblíbeném světa Dungeons & Dragons" psal o "oblíbeném světě Forgotten Realms"... a pravidlech D&D *3*
  • no nevim, přijde mi, že všechny funkce co autor popisuje, mohl dělat už DM v Neverwinter Nights, o žádné novinky se tedy nejedná, ale snad to bude mít aspoň lepší grafiku
  • Mám to stejně *1* . Kámoši o mě tvrdí že jsem sportovní barbar.
  • Asi tak. Na krutý DM jsem zatím nenarazil, ale moje první připojení k probíhající hře vypadalo tak že fajtr a čmoudelník leželi na zemi, roguna prováděla ninja looting. Zvedl jsem fajtra a než jsem zvedl kouzelníka tak fajtr s minimem lajfů přeběhl o dvě místnosti dál do chumlu potvor kde se zase natáhnul - válečník jak vyšitej. Tak to teda ne.
  • Jo ty CD byla krutá rána. No a to jsem třeba našel i palcát co léčil za 60% způsobenýho zranění.
    To mě teda do D&D moc nezapadá. Je to fakt posun k bohapustýmu hack&slash (někdo tohle ale vyhledává). Jo a základní útok vypadá tak že máte několik cantripů a ty spamujete (funguje to automaticky). S clerikem teda bud na blízko švihnu zbraní s bonusovým radiant damage, nebo na dalku ohněm nebo zase radiant dmg. Přijde mě to divný když na prvním levelu místo aby prostě došel a bezvěrce po kebuli tak stojí v povzdálí a střílí ohníčky (mimochodem DC15 na DEX a nezvyšuje se, takže podle mě nejakou mrchu na vysokým levelu nemůže trefit).
  • Se stačí domluvit s kamarádama a nehrát to s cizákama, to bude asi základ pokud chceš hrát nějak rozumně.
  • Tak sportovní hry jsou kapitola sama o sobě, prakticky sport jako takový je kapitola sama o sobě. Furt někdo běhá sem a tam za míčem/pukem,já nevím čím. Sport mě zajímá jen tehdy, pokud si na něj vsadím. A i potom si jenom projdu výsledky. *1*
  • ja sa asi uspokojim s BG2, skombinoval som tam par dobrych modov, ta hra nikdy neomrzi :)
  • Zrovna tady jsem čekal, že to bude bez cooldownů a víc podle pravidel D&D. Ale stejně si to v hledáčku ještě nechám, protože to je styl hry, který mi na trhu velmi chybí a papírově jsem to nehrál už spoustu let *13*
  • To máš zase výhodu že když vyjde hra a už ti to připadá jako slabej vývar tak ji nemusíš hrát.
    Horší je když by sis zahrál ale není co (co neznáš).
    Přijít s něčím novým? Jednak to jde v dnešní době dost těžko a druhak je to věc žánru.
    To bys mohl napsat o FPS a sportovních hrách taky.
  • Moc tomu neverim, i kdyz bych rad, ale prostredi vypada celkem genericky a tech "mindrakovcu" bude na tuty prevaha, takze multiplayer me mine a single moc vabne nevypada, neco jako horsi original sin.
  • rpg s cooldownami, shame on you Bioware, ze si take nieco prinieslo, zparchantenie group-based rpg hier
  • Papírová verze je samozřejmě nejlepší. Hrajeme jednu hru už přes 15 let.
  • Ale není to špatná hra a jsem rád že jsem si ji pořídil. Dost to ale ubírá z možnosti udělat zajímavej příběh a zaměřuje se dost na akci. Co je vcelku fajn (jak pro koho) je Dungeon crawl - Nastavíte kolik pater má mít dungeon, jak velký bude patro, jaký potvory tam budou, jak těžký to bude, co tam chcete za questy (sbírat veci, zabijet mrchy, zabit bosse nebo všechny veci dohromady) a ono vám to vygeneruje dung. Hack&slash.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit