Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra sama o sobě není špatná, je to klasické akční RPG ale není ničím výjimečné. Naopak mě štve, že z toho dělají MMORPG, o které NESTOJÍM. Mám rád coop s přáteli, ale nesnáším, když na mapě světa potkávám jiné hráče, kazí to dojem ze hry.


    Takže suma sumárum, zatím nevidím jediný důvod, proč přejít z Wolcenu nebo Last Epoch na Diablo 4 a platit jim za to 60 eur. 

  • twicer

    Hledají hůl, aby mohli psa být. 

    Pokud tohle patří ktomu nejzásadnějšímu co stojí za pohanění, tak je to vlastně dobrá zpráva.

  • Je to BETA a spíše test serveru. Kdoví ze kdy je to build hry :)
    Uvidíme jaká bude finální hra.

  • bodmrazu

    Za me dobry. Ja jsem nemusel cekat ve frontach na pripojeni. Hudba uzasna a dela dobrou atmosferu. Grafika na max moc pekna, jen mam takovy pocit jako kdyby tam byla porad nejaka mlha, ale v nastavenich jsem vse vyzkousel. Na singl dobry ale dulezite bude vyzkouset end-game koopearaci. Uvidime uz brzy.

  • Diablo IV nicim neprekvapilo. V podstate sme dostali to, co hraci najviac chceli. 

    MP prvky sa dali ocakavat, kedze Immortals to uz naznacilo a Blizzard ma uz vsetky hry so silnym online pripojenim. Zaroven ide o "genialny" sposob ako sa nebat piratskych kopii.

    Zaroven si treba uvedomit, ze Diablo musi oslovit mladych hracov, ktori tvoria majoritny podiel na trhu a taki chcu vidiet inych hracov v hre, porovnavat si brnenia, staty, buildy. Hraci odchovany na Diable 1 a 2 su dnes 30 - 40 rocny ludia s rodinami.

    Ja som rad, ze sa z Diabla nestala F2P chobotina plna mikrostransakcii a prvkov prekvapenia mimo kozmetickych prvkov.

    Inovacie som velke necakal, ruku na srdce, hack & slash zaner je uz vazne vydojeny. Posunut to moze len dobry pribeh a znovu hratelnost.

  • Dívám se, že jsi druhý, kdo tady má komentář o atributech, a vůbec se nechytám - hrál jsem všechna Diabla od I, ale proč přesně považuješ atributy za zásadní? Myslel jsem, že stejně existuje u každé postavy jeden, maximálně dva způsoby jak je klikat (DII), ne?

  • TheSuffering

    V podstatě se ztotožňuji s výrokem jednoho youtubera, který to označil jako Diablo 3.5. Dočkali se ti, kteří chtěli temnější nádech hry, ale zde veškerá evoluce končí. Hrálo se to dobře, koupil jsem to a už se na to s klukama těšíme, ale vážně si kladu otázku, co Blizzard dělal posledních 10 let. Zatímco renderované intro je hodně luxusní, in-game videa mají tak nízké textury, že by se za ně styděl asi i Minecraft.

    Body do základních statů se opět nerozdělují, vše jde z equipu popř. levelu, body jdou pouze do skillů, otázkou je, jak s tímto systémem bude fungovat následný paragon level. Hrál jsem pouze barbara, oproti trojce v podstatě až na drobné výjimky
    žádné změny tzn. stejné skilly (frenzy, hota, berserk, rend, whirlwind, ground stomp, leap,
    earthquake, defenzivní iron skin, war cry atd.), jen místo runy měníte
    jejich funkci naklikáním bodů do dvou větví.

    Dungeony vypadaly, že jsou napevno dané, tedy žádný náhodně generovaný komplex. Ale nevyzkoušel jsem, co vlastně dělá tlačítko "reset dungeons", tak to s tím třeba souvisí. Trošku otravné opakující se úkoly v dungeonech - postav dvě kostky na podstavce, znič tři totemy a následně zabij bose. Nepřátelé jsou klasika, vše co jste potkali v předchozích dílech, je i tady včetně treasure goblinů. MMO aspekty mi až tak nevadí, tedy pokud vše bude rozumným způsobem instancováno a hlavní město nebude lagovat po vzoru všech MMO her.

    Pro každý region jsou nějaké "collectibles", buduje se reputace v dané oblasti, za což jsou potom odměny. Eventy jsou v podstatě klasika z předchozích dílů (Jar of Souls, Cursed shrine atd.) + world bosové a nepřátelské pevnosti jsou zajímavým zpestřením.

  • uher

    Tak na to kašlu. Doufal jsem, že když Blizzard po trojce pochopil, že Diablo vůbec nepochopil (čím ostřejší meč u sebe hráč měl, tím silnější vázu házel...), tak že si i uvědomí, že spousta hráčů nestojí o nějaký online prvek a už vůbec ne o potkávání ostatních hráčů. Když už je pryč ten infantilní grafický styl, tak jsem doufal, že s tím půjde i ruku v ruce návrat atmosféry a ne, že si zalezu do díry/kobky/čehokoli kde budu sám, ale u východu budou hned stepovat ostatní hráči...

    Jdou tam aspoň konečně přidělovat ručně atributy, nebo je to zase automatizované až na kost?

    Doufám, že i ty naznačované mikrotransakce jsou jen nějaký relikt bety a ve finální verzi hry, za kterou budou lidé platit plnou cenu vůbec nebudou.

  • Thanquol

    ještě takovej pohled na ty "klíče ve městě", byli prostě random hrdinové a ten quest si jedeš defakto sám, či s partou sidekicků. Ale možná to už je vyšší *roleplay* . 

  • Thanquol

    to Diablo to bude hrozně mrzet, ale víš co znamená zkrátka MMO?

  • J.V.Stalin

    Hm, takže to čeho jsem se bál nejvíc (tlačení MMO hovadin) se potvrdilo. Díky nekupuju...

  • Thanquol

    platím si internet. je mi to jedno. 

    pokud ta druha otázka byla real, tak osobně blizzard. 

  • skaven

    "vlastně nic co se questu, nebo bejakejch dveří týče není MP" ...okrem nutnosti byt online cely cas, presne ako to bolo v D3, si nuteny byt online. ved preco nie, aj pri 99% offline hrani. tiktok ci blizzard?

  • Thanquol

    tak jako mohli by krvi nakrmit dva vandraky namísto jednoho. případně particku čtyřech privandrovalcu. 

  • Thanquol

    Věřím že v coopu (což jsem neměl štěstí zkusit) to bude elementárně zohledneny. v úvodu ve videu by mohli místo jednoho osamocenyho vandraka  na koní jet čtyři. etc. cutsceny defakto jsou  in engine věci, pokud se tam zobrazuje postava. tohle jsou 1 vs multi, tedy dve varianty linearnho textu/speeche, kde by se nelisila snad ani čtvrtka. 

  • Thanquol

    Byla to hodně sólo rubanice. 

    Pakliže se nedruzis stylem hele pojď do party, tak ten kontakt byl minimální ve stylu hele snazší loot box. (nektery ty "miniboss" eventy byly docela/lehce těžký splnit ten úkol)

    Jinak ve směs si jedeš svůj příběh, svoje sklepy, dungeony, větší dungeony. v podstatě je to o tom zabíjet démony a člověka za chvíli táhne chuť zase na jinou mixku prostředí a příšer. 

    vlastně nic co se questu, nebo bejakejch dveří týče není MP a pokud se dodrží instancovani nastavené v Betě, tak je to zhruba jak potkat člověka na těžším treku. 

  • Derp_1337

    Jo, přesně. Taky bych si především dal nějakou solo rubanici. A v případě, že mám chuť, tak bych se i družil.

    Problém je v tom, když vývojáři mají jiný názor a budou nám něco nutit. (Proč nám něco nutí? Protože do MP her se mnohem úspěšněji dají udělat mikrotransakce).

    Doufejme, že to instancování bude rozumně udělané.

  • nightborne

    Ne, hele, tady bych zrovna řekl, že ten beta zážitek mohl docela v pohodě reprezentovat ten reálnej - ta hra instancuje lidi k sobě, tzn. pohlídá si, kolik se jich kde potká. Nepustí do jednoho eventu sto lidí, udělá dvacet instancí po pěti, třeba. Teda aspoň doufám, proboha =D.

    Horší je, že mně zkrátka tak nějak vadí potkat... kohokoliv. Jasně, neříkám, že bych si to pak nestřihl i v partě, ale rád bych měl možnost se družit, když na to mám náladu já, ne hra =).

    Ale jasně, pláču na špatným hrobě, vim =D.

  • Derp_1337

    Jo, taky jsem moc nemusel ty multiplayerové prvky v přechozím Diablu. Bohužel současný trend je takový, že MP prvky se budou cpát všude.

    Marketingové oddělení nám samozřejmě řekne, že tam ty MP prvky jsou z toho důvodu, aby ten svět byl "lepší, zajímavější, bla bla". Ale v reálu je to tam jenom z toho důvodu, že do MP her se mnohem uspěšněji dají integrovat mikrotransakce. 🤮

  • Derp_1337

    "Spíš ve mě občasné náhodné setkání s hráčem umocnilo pocit že jsem osamělý  poutník ve světě."

    Jo, tak to ale byla uzavřená beta. Se dá pochopit, že člověk jenom sem tam na někoho narazil.

    Aby pak při plnohotném vydání nebyl ten svět tak přelidněný, že hráč úplně všude okolo uvidí aspoň dalších 20 "vyvolených". 😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit