Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • readyxx

    vypada to docela hezky ale jeste chvilku zustanu u brutal doom /

    ZDaemon

  • victor

    Připadá snad někomu ,že předchozí DOOM prostě nebyl ten starý dobrý DOOM a že se reskin (obzvlášť impů) jen ukrutně nezadařil ?

    Já si vždycky rád užiju původního Dooma ,  2 i tu 64 .Ale Doom 2016 byl krokem do prázdna a ani ty hloupé arény na mne neměly ten efekt jak si autoři asi mysleli :/  Hra kterou jsem si koupil , zahrál a nemám nejmenší chuť dohrávat .

    • Ano, Doom 2016 byl jiná hra. Ale byla to naprosto super hra. Myslím, že 1:1 remake do nové grafiky to snad ani nikdy být neměl?

      • Je to reboot a povedlo se to náramně, takhle by měl vypadat každý návrat staré značky.

        • Přesně. Zachovalo si to, co bylo na těch starých zábavné (divoká rychlá akce a kosení jednoho démona za druhým), ale odprezentovalo to v moderním kabátku, který nebrzdily nějaké staré mechaniky, které by lidé ocenili jen z nostalgie.

          Ani nevím jestli krom Dooma a Bulletstormu vyšla za poslední dvě generace takto vymazlená pure fun fps, která si nehraje na něco jiného a nebrzdí hratelnost různými kravinami.

          • Zkusil bych v tomhle případě zabrousit do indie vod. Já si třeba dost užívam Project Warlock.

  • Row

    Jestli si neco pamatuju z posledniho Dooma (krom arenoviteho leveldesignu), tak je to to, ze jsem tam lital jak hadr na holi sem a tam vcetne vyuziti ruznych jump padu a splhani na rimsy jako snad v zadny jiny FPS. Tak mi prijde trochu zvlastni ten udiv nad tim.

  • Murlock

    Úzkých chodbiček kde se dalo spadnout do lávy/kyseliny a dalších situacích kde si Romero z nás dělal své dě*ky bylo ale v původním Doomu požehnaně takže vše v pořádku. 

    • Maxianimal

      Přesně, nechápu, čemu se novináři tak diví, tohle všechno bylo i v Doomovi 2016, možná v menší míře, ale skákání, chytání a padání tam bylo víc než dost.


  • dworkin

    Doom 2016 měl dokonale zpracovaný pohyb myši. Takhle přesná myš byla jako zjevení, protože jinak jsem prakticky všechny ostatní FPS hry musel upravovat (v konfigurácích, v nastavení nVidia), aby se přes input lag vůbec daly hrát (třeba Deus Ex: Mankind Divided byl za trest i po všech možných úpravách, ale hrál jsem ho pravda hned po vydání). Doom ne, ten jel hned po spuštění jako z praku a hned mi připomněl Half-Life a jiné staré hry, kde člověk vůbec neřešil myš, protože zkrátka dělala, co měla. 

    Čili doufám, že v tomhle ohledu dostaneme stejný zážitek, a už se na to těším. Taky doufám ve stejně dobrý soundtrack, jako v předchozím dílu. Ty chorály poslouchám dodneška.

    • ja_nic_nevim

      Doom byl moc fajn, až na ten gamedesign aren. Mě na vyšší obtížnost prostě přestal bavit a raději jsem šel hrát Metro. 

      V roce 2020 bych si přál vidět u fps funkční fyziku a znicitelne prostředí (FEAR, Red faction), deformovatelnost nepřátel (Soldier of Fortune) a trochu té AI (kde jsou doby SWAT 3)... a kdyby k tomu šla atmosféra, jako u Maxe Payna (2), vůbec bych se nezlobil. 

      • Tak minimálně ta deformace nepřátel v novém doomovi má být, ne?

      • Zcela překvapive žádná taková hra není a ještě chvíli nebude, dnešek můžeš ztrávit zamyšlením proč.

        • Lukyz

          @twicer: Ty se zase zkus zamyslet nad češtinou  😉

          • Panebože panebože on napsal ztrávit, hned mu to jdu nandat protože na nic jiného nemám.

      • Veskoslav

        Jasně. Všechno to, co jsi vyjmenoval, tak Doom nemá mít. Tak nevím, proč by to Doom měl mít. AI i Dooma? Vážně? Deformovatelnost máš, ustřeluješ části těl u větších monster. Zničitelné prostředí? Na co? 


        Pro tebe fakt Doom není, když tam chceš tyhle kraviny.


        • ja_nic_nevim

          AI u Dooma... ono stačí, IMP nemusí stát na místě, když se k tobě přibližují nepřátele, mohli by hledat ukryty a máš tu posedle vojaky.... 

          Když strelim raketometem do zdi, tak tam chci vidět kráter. Podobný efekt bych čekal u nepřítele po zasahu brokovnici... 

          atmosféru měl doom 2016 dobrou, vůči ní bez výhrad. 

          • Spades

            AI u Dooma je hodně propracované a právě tak, aby vždy byly mimo kryt. Je na to celá předn´áška.

            Udělat chytré AI není problém. Udělat aby vypadalo chytře, ale vlastně bylo blbé je to těžké.

            Ad zničitelnost prostředí, tady to zase někdo vidí jak hurvínek válku. Modely ve hrách jsou jako papírové skládačky, nemají vnitřek. Jak tak chceš udělat tu díru asi?

            Voxely nejdou udělat tak jemně aby to vypadalo dobře.

            Úplná destrukce (roztříštení) vypadá na velkých objektech hnusně.

            Částečná destrukce alá Red Faction sice jde udělat, ale udělat na to model ti zabere tolik času, že bys Dooma dělal 3x tak dlouho, nemluvě o tom, že musíš vyřešit všechny problémy kolem. Co když se prostřílíš z levelu? Jak se bude chovat AI? Jak to bude s multiplayerem?

            Všechno toto samozřejmě jde udělat, ale nese to s sebou značné problémy, nedostatky, nedomyšlenosti apod. Výkon vůbec není ten největší problém.

          • Hele to s tim znicitelnym prostredim by bylo super videt a ono to na zazitku opravdu prida, ale na druhou stranu DOOM je taktez hra, u ktere si tech 200 fps uziji nejvic. Kdyby tedy simulace fyziky a ai zpusobila moc velke naroky na procesor, kde to maximum dosazitelnych fps by se pohybovalo pod stovkou, mozna bych uplne nebyl pro jeji implementaci.

            • ja_nic_nevim

              Hry se nikam neposouvaji kvůli slabemu HW konzoli a multiplatformite titulu. Je smutné, že hráči dnes nemají prakticky žádné nároky.  Není rok 1998, ani 2009...

              • harbinger1945

                Reakce na příspěvek:

                Hele ta fyzika..a primárně destrukce prostředí vyžaduje systémový prostředky v takový míře že to konzole prostě neutáhnou(viz control na konzolích), kde je asi nejlepší destrukce prostředí co jsem za posledních 5 let viděl.

                Doom eternal je asi moje nejočekávanější hra roku..konečně mám pc takže to snad bude pařba roku :) 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit