Doom Eternal je brutálnější, rychlejší a… skákačka?
-
Postupny rozpad demonu je super, nicmene strelbou jen do nohy se mu ta noha neustreli. I kdyz k cemu by to bylo...
-
Zkusil bych v tomhle případě zabrousit do indie vod. Já si třeba dost užívam Project Warlock.
-
vypada to docela hezky ale jeste chvilku zustanu u brutal doom /
ZDaemon -
Přesně. Zachovalo si to, co bylo na těch starých zábavné (divoká rychlá akce a kosení jednoho démona za druhým), ale odprezentovalo to v moderním kabátku, který nebrzdily nějaké staré mechaniky, které by lidé ocenili jen z nostalgie.
Ani nevím jestli krom Dooma a Bulletstormu vyšla za poslední dvě generace takto vymazlená pure fun fps, která si nehraje na něco jiného a nebrzdí hratelnost různými kravinami.
-
Je to reboot a povedlo se to náramně, takhle by měl vypadat každý návrat staré značky.
-
Ano, Doom 2016 byl jiná hra. Ale byla to naprosto super hra. Myslím, že 1:1 remake do nové grafiky to snad ani nikdy být neměl?
-
Panebože panebože on napsal ztrávit, hned mu to jdu nandat protože na nic jiného nemám.
-
Připadá snad někomu ,že předchozí DOOM prostě nebyl ten starý dobrý DOOM a že se reskin (obzvlášť impů) jen ukrutně nezadařil ?
Já si vždycky rád užiju původního Dooma , 2 i tu 64 .Ale Doom 2016 byl krokem do prázdna a ani ty hloupé arény na mne neměly ten efekt jak si autoři asi mysleli :/ Hra kterou jsem si koupil , zahrál a nemám nejmenší chuť dohrávat .
-
Jestli si neco pamatuju z posledniho Dooma (krom arenoviteho leveldesignu), tak je to to, ze jsem tam lital jak hadr na holi sem a tam vcetne vyuziti ruznych jump padu a splhani na rimsy jako snad v zadny jiny FPS. Tak mi prijde trochu zvlastni ten udiv nad tim.
-
@twicer: Ty se zase zkus zamyslet nad češtinou 😉
-
Přesně, nechápu, čemu se novináři tak diví, tohle všechno bylo i v Doomovi 2016, možná v menší míře, ale skákání, chytání a padání tam bylo víc než dost.
-
Úzkých chodbiček kde se dalo spadnout do lávy/kyseliny a dalších situacích kde si Romero z nás dělal své dě*ky bylo ale v původním Doomu požehnaně takže vše v pořádku.
-
Doom 2016 měl dokonale zpracovaný pohyb myši. Takhle přesná myš byla jako zjevení, protože jinak jsem prakticky všechny ostatní FPS hry musel upravovat (v konfigurácích, v nastavení nVidia), aby se přes input lag vůbec daly hrát (třeba Deus Ex: Mankind Divided byl za trest i po všech možných úpravách, ale hrál jsem ho pravda hned po vydání). Doom ne, ten jel hned po spuštění jako z praku a hned mi připomněl Half-Life a jiné staré hry, kde člověk vůbec neřešil myš, protože zkrátka dělala, co měla.
Čili doufám, že v tomhle ohledu dostaneme stejný zážitek, a už se na to těším. Taky doufám ve stejně dobrý soundtrack, jako v předchozím dílu. Ty chorály poslouchám dodneška.