Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Třem dvouhodinovým levelům nebudu říkat datadisk, ani kdyby se recenzent stavěl na zadní a řičel jako kobyla.

    • 6 hodin u střílečky? Ti připadá málo? Dyť to je pomalu víc, než má průměrná FPS za plnou cenu na celou kampaň (což je dost smutný).

    • Murlock

      A co takhle půlka datadisku? Přece jen je to v názvu.

      • dworkin

        A co takhle DLC? Hele, jestli novinářům, kteří sami lezou na PR lopatu vydavatelů a snižují standardy, budeme přizvukovat, povede to k jediný věci: Budeme platit jak mourovatý za "datadisky", které jsou dneska DLC, a za DLC, které jsou dneska už v základní hře nebo jsou zadarmo. Potřebujeme ovšem novináře, kteří budou na straně nás spotřebitelů, a ne na straně vydavatelů. DLC, mikrotransakce, kam se podíváš, vidíš věci, které mohli herní novináři poctivou prací buďto zarazit nebo zkorigovat ve prospěch hráčů. Většina se na to vys*rala a nemálo z nich tyto věci poslušně obhajovalo, dokud si lidi nezvykli. Ze si kupujeme místo hry krajenej salám? Normální. Že je hra v den vydání rozbitá a má 15 GB day-one patch? Normální. Proč? Protože recenzenti neměli koule tyto praktiky ztrestat v době, kdy se s nima začínalo. 

        • Veskoslav

          A víš, že původně DLC byly digitální datadisky a rozšíření se přestaly takto nazývat? Takže 549 Kč ti za 6 hodin zábavy přijde hodně? Vážně? Tohle je obsah navíc, to, že ty to nechceš chápat, to je věc druhá. Nebo ty si hrál tohle rozšíření a můžeš porovnat s původní hrou? Hratelnost je krapet odlišná. Základní hru jsem kupoval za 1399 Kč. Mám v ní cca 30 hodin (18 SP, zbytek MP). 

          V současné době jsou DLC ty věci, které mají spíše kosmetický ráz, přidají 2-3 mapy. Není to něco, co ti vystačí na více jak jedno odpoledne...

          Nebo kdy je podle tebe datadisk a kdy DLC? Jaká je hranice? Cenová? Časová? Tohle DLC je delší jak polovina SP her z prostředí COD například. Víš, že novináři už když vyšel Frozen Throne a dal se stáhnout online jej nazývali DLC? Kdo bude tedy určovat hranici mezi DLC a datadiskem? Ty? Tak povídej. Seš přesně jak doktor Dr. Meredith „Rodney“ McKay. 

          • dworkin

            Já nechápu, proč na mě vůbec reaguješ. Napsal jsem ti několikrát, že s lidma, co se tady s brekem rozloučí, a potom přitáhnou zpátky jako zpráskaní psi, nebudu ztrácet čas.

            Pořád to platí a bude to platit. Seš tady odepsanej. Nevratně a navždycky. Dopisuj si s lidma, co tě vezmou na milost, ale mě z toho vynech.

            • uher

              Jako Veskoslav tady je pro smích snad každýmu o tom žádná. Hlavně doba kdy tu smrděl snad v úplně každé diskusi byla úplně na palici (kde na to bral čas nevím).

              Ale když si to tady nakousl. Co má být s tím jeho uplakaným útěkem? Často to tady lidi píší, ale mě to asi minulo a nevím o co jde.

              • dworkin

                Reakce na příspěvek:

                Nemohl se prostě rozhodnout přestat na server chodit, ale jeho demonstrativní odchod mu zmařil cenzor. Tak napsal srdceryvný příspěvek o tom, že se nemohl ani rozloučit a kdesi cosi.

                Ve stejnou dobu ohlásil odchod uživatel Ucho, který co napsal, to splnil, a už sem nepřišel.

                Mně jsou lidé, kteří nestojí za svým slovem, pudově nesympatičtí. Navíc Veskoslav svého času nevybíravě útočil na Jacka, při vědomí toho, že je slabší a může si to vůči němu dovolit. Někdy to byly dost ohavné tirády. Znám tenhle typ lidí, co se hrbí před silnějšími a kope do slabších, a tito lidé jsou mi ještě méně sympatičtí než ti prvně uvedení.

                To, jak píše dneska, je překvapivě pokorné. Třeba se i změnil, Bůh suď.

              • Veskoslav

                Reakce na příspěvek:

                Po excesu ze strany redakce a následně i cenzora jsem napsal, že se s Games loučím a nebudu zde již chodit. Nedodržel jsem slib a zbaběle se vrátil. Psali to i jiné a ti se už nevrátili viz Ucho.

            • Veskoslav

              Udělal jsem chybu. Tenkrát jsem byl naštvaný. Ale na to, jak několikrát si tady předhazoval, že si právník se chováš stejně jako děcko. Tedy to, co vytýkáš mě. 


              P:S: Přesto si ztratil čas, že si mi odpověděl a potvrdil si mi jenom to, že co právník, to ......

    • Veskoslav

      Takže 6 hodin zábavy není datadisk? A co to tedy je? 

      • radim.zaty

        Dieslová lokomotiva :)

      • DLC?

        • Veskoslav

          A víš, že spousta lidí a novinářů nerozlišuje DLC a datadisk? Protože je to defakto to samé. To, že se z DLC udělal mišmaš kosmetických sraček, odemknutelných původních částí hry atd. je věc druhá. DLC je výraz pro jakýkoliv typ digitálního, zábavního média distribuovaného online. A tento datadisk/DLC je pouze v online formě. 

  • Ristoro

    Je to naprostá pecka. Soundtrack je i bez Micka geniální, level design, zejména 2. mise, je fantastický, zase víme o něco více z příběhu a lore.

    Varuji před obtížností. Kdo hrál původní hru na nightmare a měl problémy, tak doporočuji stáhnout obtížnost o stupeň dolů nebo si před začátkem DLC pustit jednu z posledních 3 misí původní hry. Obtížnost je naprosto brutální, nebál bych se to nazvat Doom Eternal Dark Souls DLC. Každá malinká chyba nebo netrefení důležité rány do slabin nepřátel je potrestána velkým úbytkem brnění či zdraví.

    1. mise je čistý masakr. Hra na vás háže všechno hned od začátku, žádná rozcvička, cyber mancubus, arachnotroni a revenanti hned během prvních pár minut. Co přijde potom si můžete jen domyslet :). 2. mise je naprostá špica co se týče level designu, je to takový old school level, spíš než arény plné nepřátel vám hra háže klacky pod nohy v podobě enviromentálních pastí, chytře umístěných démonů atd... Prostě paráda. 3. mise už je zase klasika. DLC doporučuji všemi 10 pro milovníky Eternalu či rychlých FPS jako takových. Ty 3 mise jsou opravdu vyšperkované a liší se od základní hry. Je vidět, že to nebyl žádný rychlý cash grab ze strany iD. Těším se na druhou část.

    • uher

      A je tam konečně míň plošinovky? Protože jestli od Dooma něco fakt nečekám, tak je to hopsání po pltformách.

      • Vzdyt skakani je velice tolerantni a neni treba zadneho pixel huntingu. Dokonce i pad (coz vede k osudovym omylum pri hrani 2016) neni nijak penalisovan smrti.

        • uher

          Akorát to otravuje a vytrhává z akce. Doom to nepotřeboval tehdy, nepotřebuje to ani teď.

      • Spades

        Prvn mise +- podobne jak Eternal, druha to ma tak, ze mas vetsinou nic, jen na secrety a pak mas 2 obrovske jump puzzly. Treti zas takova klasika.


        Ale jakoze nevim co na tom lidem vadi, je to odpocinkova sekce mezi combatem. Urcite lepsi nez odpocivat jen tim ze drzim W.

      • Jack1947

        Mnozí by jistě nesouhlasili, já si při tom rval vlasy asi nejdříve dopařím jedničku přeci jenom mi tu užleží nedohraná na Steamu od roku 2016😛

  • Whoossain

    Je to naprostá zrada. Kudla do zad a podraz pro všechny ufňukánky a mamánky, kteří čekají přívětivé pohlazení, postupný upgrady a stupňování obtížnosti.


    Já za sebe můžu říct, že nadávám jak dlaždič (většinou i hůř), u jedný arény jsem strávil asi 6 hodin (hraju na Hurt Me Plenty - vim, nic moc) a hodněkrát jsem měl nutkání nejen zlomit klávesnici přes koleno, ale i odinstalovat celou hru a resetovat internet. Ale Doom má něco, co dokáže hned další večer znovu přitáhnout člověka zpátky a s myšlenkou "Dneska už ty bubáky konečně zmasakruju" ho donutí strávit několik hodin, v mém případě marného, boje s nejrůznější pekelnou verbeží.


    Nepleťte se, v FPS nejsem nováček a odehrál jsem kde co. Ale tady jde opravdu o setiny vteřin nebo každé jediné zaváhání či zásek (mnohokrát se mi stalo, že mě démoni doslova uzamkli v rohu a já ztratil cenný procenta zbroje a zdraví). Všechno se vám vrátí a máte co dělat nahnat jedinou chybu zpátky. Je třeba využívat všechny schopnosti a zbraně, co máte k dispozici. Flame Belch obnoví zbroj, dorážky přidají zdraví, motorovka přidá munici, granáty buď zmrazí vřavu nebo napáchají škodu explozí. Do toho skoky, hrazdy, úskoky...


    Toto DLC (nebo datadisk, chcete-li) je neskutečně komplexní, doplňuje dějovou linii celý franchise a, především, dokáže zabavit. Tedy pokud se vám líbil Doom 2016 a Doom Eternal...

    • Ja to taky prochazim vicemene na pohodu na Hurt me plenty, nejsem magor a druhy pruchod uz je prijemne hrani. Jak se to zazije, tak to jde. Dokonce i duo marauderu bych dal na prvni pokus, kdybych se nenechal zatlacit blbe do rohu. Napodruhe uz padli a s nimi i jejich pohunci. I predchozi nocni muru, jednu ze dvou finalnich aren v bazinach (tu s posedlym ohnivym knightem) jsem dal na prvni pokus, i kdyz teda na knighta jsem si vzal unmaker. I ten Nekravol a Urdak z puvodni hry uz si proletim jen tak pro radost. Jedine co jeste odolava je master Supergore nest.

  • Kosac

    Je to špatný. Soundtrack nezapamatovatelný. Obtížnost přestřelená. Krátké. Lore je k pláči.. 

    • Maxianimal

      Tak naštěstí tenhle názor je v absolutní menšině. Jo a ... git gud.

      • Neco je nazor, ale kratkost je objektivni fakt.

        • Maxianimal

          Vždyť je to DLC za 20 éček, co byste jako chtěli? Hru na 15 hodin? Probuďte se lidi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit