Přejít na výpis diskuzí
Doom se vrací s motorovou pilou, BFG, brokovnicí a rychlým multiplayerem
15.6.2015 | Adam Homola
185 příspěvků
-
...no veď ako inak, si predsa PC borec...
-
??? ....dufam ze si aspon manualne zrucny
-
jo, to byl zrovna technomag carmack, pokud ho teda zamerne nehalis pod rousku anonymniho tajemstvi *5*
-
Niekto povedal: Pribeh v hre, je ako pribeh v porne, môže tam byť ale nie je dôležity... *1*
Nie, ja by som pribeh chcel, ale obavam sa, že nebude, iba OVERKILL...škoda.
Cely tento "navrat ku koreňom" sa mi zda skôr -navrat na stromi-...zase sa vyhovelo par hlasnym krikluňom, pre ktorych to aj tak nebude dosť AKČNE... -
On z vás má srandu, vy mu to rádi žerete lol. *4*
-
Jak je psáno, návrat ke kořenům. Za mě palec nahoru.
Některé výtky fakt nechápu. Že to hraje na gamepadu? No a, to je na efekt prezentace, aby vypadal pohled plynulejší, cukavý pohyb myši se na to fakt nehodí. Kolo s výběrem zbraně taky beztak nebude nucené na PC. Horor to pravda není, někomu se prostě líbila víc příběhovější trojka, někdo radši přímočařejší klasiku. Taky jsem si rád četl PDA ve trojce, tady by to ale asi příliš zpomalovalo tempo.
Akorát by mě teda zajímalo, to nebude mít hra žádný příběh? -
I když se na to kouknu z tohohle úhlu pohledu, pak je to smutné, že tu nebyl žádný wow moment, který by nebyl založen na nostalgii. Bohužel, na kvalitě hry tohle nijak nepřidává... Spíš to jen dokazuje, že tahle hra prostě žije jen z minulosti.
-
Mě to spíš dost připomíná DooM 3, kde jen přidali víc světla, odebrali příběh a horrorovou atmosféru (jakžtakž to, co bylo na D3 to lepší). I počtem (a chovánim) nepřátel mi to pripomíná právě Doom 3 (nikoli tu krvavou řež, o které jsme četli), ale v těch momentech, kdy už sem měl pokrk jednotvárnýho designu, okatých skriptů kdy se před Vás/Za vás teleportoval imp. Zkrátka zatim mi to přijde, že vzali spíš to horší z Doom 3 :/
Ale tak třeba ještě překvapí, určitě maji nějaké eso v rukávech -
Grafika pěkná, zbraně fajn, dorážení nepřátel je tu jen na efekt ale budiž, ale co mě štve je kam se sakra poděly velký hordy nepřátel a vzájemný přestřelky mezi nepřáteli? Já myslel, že to má bejt návrat ke kořenům. *16* Tohle mi spíš hratelností připomíná Rage v kulisách Dooma než nástupce Dooma II.
-
Celkem zklamání. Čekal sem jatka a rychlou akci v originálním duchu, jak autoři proklamovali a místo toho vidím opět další wannabe horror jako Doom 3, jen v lepší grafice, svítící p*čovinky vypadávající z potvor jak v nějakém Mariu, zpomalování času při weapon switchi a pár potvor na obrazovce (njn., zastaralý hw by to nezvládl). Škoda. Vypadá to na další oběť konzolidace... *7*
-
Tak kdyby se to nejmenovalo Doom, tak to zvednutí motorovky sotva bude tak zvýrazněný, protože v žádné jiné hře by ten moment nebyl tak ikonický a naplěný významem. Otázka kontextu :o)
-
tak konzoli nejde pohyb do strany?
-
https://www.youtube.com/watch?v=e6Vy1YiMgBE
-
Je tu vela nazorov čo DOOM je, a čo DOOM nie je, aky by mal byť a aky by byť nemal *1*
Ja napišem, čo je DOOM pre mňa.
DOOM je prva 3D strielačka, ktora stala za to, vela študii ho chceli napodobniť, marne.Bola to akcia, adrenalin, temnota, atmosfera, peklo, špičkova grafika, a kto sa pameta, ked vyšiel D3, kolky museli kupovať nove kompy, alebo aspoň RAMku, aby im to šlo, a komu to šlo plynulo 800x600 tak bol VELKY FRAJER.
Nehovoriac o tom, ako ta hra vizerala a vizera aj dnes, po grafickej a dizajnovej stranke v porovnani s hrami vtedy, aj tymi sučastnymi. Celkove spracovanie tej hry je, a bolo na velmi vysokej urovni, vela prepracovanych detailov na každom kroku, vytvaralo neskutočnu atmosferu, od začiatku hry, do konca.
Strach, odpor a adrenalin sa navzajom miešali a hnali nas ďalej, do novej miestnosti, do novej lokacie...velmi rad sa k nemu vraciam.
DOOM je legenda, legenda, ktora sa po rokoch vracia... niekomu vadi to, niekomu toto, ale tato hra je spracovanim niekde inde ako ostatne hry, niekde ďalej...a pevne verim, čomu nasvečuje aj videjko, že tieto očakavania NESKLAME. -
Ach tie trapne situacie ked potrebujete starfnut do strany aby ste ciel dostali na musku *15* *15* *15*
-
DOOM byl pro mě takový mix horroru a nehorroru. Některé levly byly celkem horrorové, jiné nic moc. Jak moc se člověk vžije do prostředí kolem, tolik víc by se měl bát/tolik víc by si měl připadat jako bůh. Určitě za mě dobře že z toho není Dead Space.
-
ten engine vypada hodne dobre. taky se mi libi, ze tam zase nasroubuji trick jumpy. pac na tohle v dnesni dobe kazdy prdi a pak se nema clovek divit, ze dnesni vydavane hry maji zazitek podobny jako pouziti klystyru.
-
Reakce na post dole, ať se nemusí scrollovat: uvidíme...je ještě cca rok do vydání a i přes todle video nikde není psáno, že to nebude tak jak popisuješ, ostatně si myslím, že to tak i být může (trojka k tomu měla blízko), spíš bych to tady viděl tak, že je vzhledem k prezentaci na E3 prostě vybrali našlápnutější video
-
Takovou inovaci bych rozhodně nechtěl, ostatně to inovace ale nutně neznamená, že se musí hra posoubat k "realizmu". Osobně si myslim, že když jsou autoři šikovný, tak dokážou vytvořit atmosferický gore horror, kde se i strídá tempo (nějaké atmosferické pasáže plné strachu střídané částmi, kde jen hekticky kosíte nepřátele) a to vše obalené do nějakého příběhu.
Co mě trochu znervozňuje je i to, že aspoň prozatím mě dost zklamaly i zbraně. Pokud má Doom tedy být jen o kosení, tak to bude pro mě dost zásadní problém :/ Uvidíme, jestli se vydali správnou cestou -
Je to určitě pointa na zamyšlení...ostatně nemůžu říct, že by mě tehdá D3 nějak nebavil nebo urážel...to vůbec né, ale podle mě to zase tak Doom úplně nebyl, inovace jsou rozhodně OK ale nechci se dožít času, kdy v zájmu inovace budu hrát Dooma a budu počítat náboje v zásobníku abych nedej bože měl možnost zabít impa co na mě číhá za rohem