Přejít na výpis diskuzí
Doom se vrací s motorovou pilou, BFG, brokovnicí a rychlým multiplayerem
15.6.2015 | Adam Homola
185 příspěvků
-
Jak je psáno, návrat ke kořenům. Za mě palec nahoru.
Některé výtky fakt nechápu. Že to hraje na gamepadu? No a, to je na efekt prezentace, aby vypadal pohled plynulejší, cukavý pohyb myši se na to fakt nehodí. Kolo s výběrem zbraně taky beztak nebude nucené na PC. Horor to pravda není, někomu se prostě líbila víc příběhovější trojka, někdo radši přímočařejší klasiku. Taky jsem si rád četl PDA ve trojce, tady by to ale asi příliš zpomalovalo tempo.
Akorát by mě teda zajímalo, to nebude mít hra žádný příběh? -
-
Niekto povedal: Pribeh v hre, je ako pribeh v porne, môže tam byť ale nie je dôležity... *1*
Nie, ja by som pribeh chcel, ale obavam sa, že nebude, iba OVERKILL...škoda.
Cely tento "navrat ku koreňom" sa mi zda skôr -navrat na stromi-...zase sa vyhovelo par hlasnym krikluňom, pre ktorych to aj tak nebude dosť AKČNE... -
-
jo, to byl zrovna technomag carmack, pokud ho teda zamerne nehalis pod rousku anonymniho tajemstvi *5*
-
-
-
Grafika pěkná, zbraně fajn, dorážení nepřátel je tu jen na efekt ale budiž, ale co mě štve je kam se sakra poděly velký hordy nepřátel a vzájemný přestřelky mezi nepřáteli? Já myslel, že to má bejt návrat ke kořenům. *16* Tohle mi spíš hratelností připomíná Rage v kulisách Dooma než nástupce Dooma II.
-
-
Mě to spíš dost připomíná DooM 3, kde jen přidali víc světla, odebrali příběh a horrorovou atmosféru (jakžtakž to, co bylo na D3 to lepší). I počtem (a chovánim) nepřátel mi to pripomíná právě Doom 3 (nikoli tu krvavou řež, o které jsme četli), ale v těch momentech, kdy už sem měl pokrk jednotvárnýho designu, okatých skriptů kdy se před Vás/Za vás teleportoval imp. Zkrátka zatim mi to přijde, že vzali spíš to horší z Doom 3 :/
Ale tak třeba ještě překvapí, určitě maji nějaké eso v rukávech
-
-
Celkem zklamání. Čekal sem jatka a rychlou akci v originálním duchu, jak autoři proklamovali a místo toho vidím opět další wannabe horror jako Doom 3, jen v lepší grafice, svítící p*čovinky vypadávající z potvor jak v nějakém Mariu, zpomalování času při weapon switchi a pár potvor na obrazovce (njn., zastaralý hw by to nezvládl). Škoda. Vypadá to na další oběť konzolidace... *7*
-
Je tu vela nazorov čo DOOM je, a čo DOOM nie je, aky by mal byť a aky by byť nemal *1*
Ja napišem, čo je DOOM pre mňa.
DOOM je prva 3D strielačka, ktora stala za to, vela študii ho chceli napodobniť, marne.Bola to akcia, adrenalin, temnota, atmosfera, peklo, špičkova grafika, a kto sa pameta, ked vyšiel D3, kolky museli kupovať nove kompy, alebo aspoň RAMku, aby im to šlo, a komu to šlo plynulo 800x600 tak bol VELKY FRAJER.
Nehovoriac o tom, ako ta hra vizerala a vizera aj dnes, po grafickej a dizajnovej stranke v porovnani s hrami vtedy, aj tymi sučastnymi. Celkove spracovanie tej hry je, a bolo na velmi vysokej urovni, vela prepracovanych detailov na každom kroku, vytvaralo neskutočnu atmosferu, od začiatku hry, do konca.
Strach, odpor a adrenalin sa navzajom miešali a hnali nas ďalej, do novej miestnosti, do novej lokacie...velmi rad sa k nemu vraciam.
DOOM je legenda, legenda, ktora sa po rokoch vracia... niekomu vadi to, niekomu toto, ale tato hra je spracovanim niekde inde ako ostatne hry, niekde ďalej...a pevne verim, čomu nasvečuje aj videjko, že tieto očakavania NESKLAME. -
-
https://www.youtube.com/watch?v=e6Vy1YiMgBE
-
-
Ach tie trapne situacie ked potrebujete starfnut do strany aby ste ciel dostali na musku *15* *15* *15*
-
-
tak konzoli nejde pohyb do strany?
-
-
??? ....dufam ze si aspon manualne zrucny
-
-
-
Nechci říct, že to bude špatná hra, ale kdyby se to nejmenovalo DOOM, tak sotva při prezentaci někdo zvolá hlasité "oooooh" a "wooow" jen při zvednutí motorovky. To jsem v tomto stolení viděl několikrát, ale jelikož to nebyl Doom, nikoho to ze židle nezvedlo. Osobně by mi nevadilo, kdyby se Doom spíš někam posouval. Po Doom 3 je tohle asi spíš krok zpět (co se týše SP), zatímco bych spíš chtěl, aby vzal z D3 to, co bylo fajn a napravil to, co nefungovalo. Ale tak asi je tohle to, co většina chce.
-
-
Tak kdyby se to nejmenovalo Doom, tak to zvednutí motorovky sotva bude tak zvýrazněný, protože v žádné jiné hře by ten moment nebyl tak ikonický a naplěný významem. Otázka kontextu :o)
-
-
I když se na to kouknu z tohohle úhlu pohledu, pak je to smutné, že tu nebyl žádný wow moment, který by nebyl založen na nostalgii. Bohužel, na kvalitě hry tohle nijak nepřidává... Spíš to jen dokazuje, že tahle hra prostě žije jen z minulosti.
-
-
Reakce na post dole, ať se nemusí scrollovat: uvidíme...je ještě cca rok do vydání a i přes todle video nikde není psáno, že to nebude tak jak popisuješ, ostatně si myslím, že to tak i být může (trojka k tomu měla blízko), spíš bych to tady viděl tak, že je vzhledem k prezentaci na E3 prostě vybrali našlápnutější video
-
-
Já se těšim na bezhlavou řezničinu...hororový prvky (?), až budu chtít hrát horor, zahraju si nějakej horor, né FPS (a dooma k tomu), až budu chtít další patetickej příběhěh jak jeden americký blbeček na steroidech zachraňuje USA před rusákama (ops, démonama), k tomu sbalí Klingonskou princeznu a buou mít kupu dětí a ještě se to bude tvářit strašně vážně a originálně, nebudu chtít hrát Dooma... u Dooma chci příběh kdy jinej americkej blbeček na steroidech jde, a kosí monstra protože...tam prostě jsou a chci je kosit brutálně .)))
WTF?! Zdá se mi to, nebo tam není autoheal !!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT: Podle mě prostě Doom není o tom abyste se báli pekla, ale aby se peklo bálo vás *5* -
-
Není tam autoheal. Díky bohu. Zlaté lékárničky.
-
-
Jj, krom hledání klíčů to má přesně ten "oldscholl feel", který nějakou dobu postrádám - ta hratelnost je přes svou přežitost stále dostatečně robustní a, božíčku, já se fakt nemůžu dočkat. Prostě mě ty trailery totálně nadchly...
-
Zatim Bethesda dostává plusy...snad si to nezmrvěj tim,... že zmrvěj Fallout...
-
-
-
Motorovka pěkná, zbytek zbraní nic moc. Grafika nového id Tech vypadá dost dobře, ale mám pár výhrad k pohybům, hl. postava mi přijde už jako moc velký drsnák, který dokáže každého odkopnout, urvat ruku, hlavu, etc. Je to už podobné Bulletstormu. Takového rambáka bych z postavy nedělal, pokud hra má působit hororově a lidé se u ní mají trochu bát(nebo spíš trochu víc) aslepoň já když hraju za nějakého většího typana, tak z už prinicpu nemám o sebe takový strach, protože vím, že mě zaskočí jen nějaký bos. Zatímco když vyšel D3 tak jsem se bál projít do druhého levelu po pár minutách od spuštění. Pohyby v D3 byly dostačující. Jen jsem zvědav jak se vytáhnou s příběhem, level designem a typy monster, které v D3 byly skutečně vizuálně zajímavé. Takže radím, aby se co se týče vymožeností nových technologií drželi při zemi a volali po těchto funkcích jen ve vhodných situacích, jinak se z jejich "majoritní" značky stane podobný zvrat jako z tehdy peckového F.E.A.R.
-
-
No...podle videa to vypadá, že to poslední co máš u nového Dooma pociťovat je strach...
-
Já mám pocit, že tenhle Doom prostě nemá být horor. Ale pokud jde o monstra, mrkni na těch šest nových obrázků v galerii. Jsem docela příjemně překvapen.
-
-
Pokud nemá být D4 horor, tak mě už ted přestal zajímat :) Já mam Doom spojený se strachem. Obrázky jsou pěkné, akorát inovace monster je na úrovni upgradů z D3.
-
-
proč by měl být D4 horor, když dva ze tří dílů jím rozhodně nebyly a ve své době měly větší ohlas než D3 v té své...
-
-
Otázkou je, jestli byl skutečn ten problém to, že to byl horor nebo spíš to, že hratelnost byla monotóní a prostředí později nudný a opakující se (čimž se vytratil i ten horror). Tenhle doom rozhodně moh navázat na 3ku, jen se vyhnout neduhům, co D3 napáchal. Osobně si myslim, že už obecně prostředí a tématika (základna na marsu, peklo) je spíš vhodná na horror.
-
-
DOOM byl pro mě takový mix horroru a nehorroru. Některé levly byly celkem horrorové, jiné nic moc. Jak moc se člověk vžije do prostředí kolem, tolik víc by se měl bát/tolik víc by si měl připadat jako bůh. Určitě za mě dobře že z toho není Dead Space.
-
Takovou inovaci bych rozhodně nechtěl, ostatně to inovace ale nutně neznamená, že se musí hra posoubat k "realizmu". Osobně si myslim, že když jsou autoři šikovný, tak dokážou vytvořit atmosferický gore horror, kde se i strídá tempo (nějaké atmosferické pasáže plné strachu střídané částmi, kde jen hekticky kosíte nepřátele) a to vše obalené do nějakého příběhu.
Co mě trochu znervozňuje je i to, že aspoň prozatím mě dost zklamaly i zbraně. Pokud má Doom tedy být jen o kosení, tak to bude pro mě dost zásadní problém :/ Uvidíme, jestli se vydali správnou cestou -
Je to určitě pointa na zamyšlení...ostatně nemůžu říct, že by mě tehdá D3 nějak nebavil nebo urážel...to vůbec né, ale podle mě to zase tak Doom úplně nebyl, inovace jsou rozhodně OK ale nechci se dožít času, kdy v zájmu inovace budu hrát Dooma a budu počítat náboje v zásobníku abych nedej bože měl možnost zabít impa co na mě číhá za rohem
-
-
-
-
-
-
škoda že chtějí navázat na jedničku a dvojku. Trojka byla dle mého lepší (hororová sci-fi atmosféra démonů z pekla na opuštěné stanici na Marsu). Doufejme že alespoň to trapné hledání barevných klíčků vynechají
-
-
...na druhé straně můj vkus na hry je otřesný, takže mě neberte moc vážně.
-
-
Tak to bylo hodne smutny. Videl jsem tech videi dost a pokud nemaji nejaka esa v rukavu, tak to bude tezkej pru*er. A kdyz se podivate do diskuzi za hranicemi, tak prevlada vetsinou ten negativni pohled. Myslite, ze Valve zcistajasna predstavi Half Life 3?:))
-
-
na druhou stranu možná prekvapí, wolfenstein taky vypadal zezačátku jako špatná hra, a nakonec byl z toho hezkej prumer
-
-
Problem je v tom, ze to vypada jen na slusnou strilecku, ale ne jako rana z nebes, coz u znacky, jako je DOOM, zadelava na velky problem.
-
-
Záleží na tom co od toho očekáváš. Já čekám starou dobrou bezhlavou a hlavně krvavou řežbu. A jak to tak vypadá, tak to také dostanu.
-
-
-