Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spades

    Podle me ani tak nejde o minmaxovani.

    Sam min maxer nejsem, ale proste kdyz me hra nelimituje v necem, tak nevidim duvod to nepouzivat.

    Doom 2016 mel hodne slabou zakladni brokovnici, plasmu i machinegun, takze to bylo cele o rotacaku, raketometu a SSG.

    Nerikam ze me to nebavilo, ale kdyz me hra donuti ty zbrane vic kombit, tak se mi to libi.

    Viz SSG / Balista / SSG kombo na Maraudera.

  • Je mi to jasné. Já mám asi jiné smýšlení, pokud někdo běhá se dvěmi nejsilnějšími zbraněmi celou hru, tak si kazí zážitek jen sám sobě, za tohle pokleslé myšlení "min-max only" hra jako taková nemůže.

    Celé to akorát vyústí vto, že další díl ovlivněný tímto přístupem je pro mě podstatně horším zážitkem.

  • Spades

    Bohuzel pro tebe to tak presne tvurce zamyslel, protoze dle nej a dle vetsiny hracu moderniho Dooma je to zabavnejsi forma gameplaye nez pouzivat pouze 1-2 OP zbrane na kazdou situaci.


    V Doom 2016 se hralo na to, ze nekupujes upgrady (cili mas mene munice) a to hodne lidi povazovalo za zabavnejsi nez puvodni hra.

  • dworkin

    Sentinel Armor.

  • Však si vždycky místo toho můžeš zahrát nějakou cover střílečku s autohealem. Alternativ je fůra.

  • Problém je, že v jedničce jsem si dané mechaniky takřka nevšiml a zapadala to daného tempa, u eternal jsem byl poměrně často nucen poskakovat dokola kolem nejprostšího démona jen abych se na chvíli doplnil a podobně poskakoval zas o kousek dál. Takle si doom slayera úplně nepředstavuji .:)

  • Co je armor pro sralbotky? Nějak si nevybavuju nic hodný toho jména. Pokud nepočítam cheaty.

  • Chlape, lore a stupidní příběh je v Doomu od devadesátejch let a kašlat na oboje můžeš úplně stejně, jako vždycky. Cutscény se daj přeskočit a je jich kolik? 45 minut? To ještě neni tak hrozný. Z toho, jak na to někteří jedinci v době vydání píčovali by měl člověk pocit, že z Eternalu udělali interaktivní film.

    Jinak ta "hrozná mechanika" byla už v Doomu 2016. I když, uznávam, zdaleka nebyla tak zásadní, jako v Eternalu. A mně třeba vyhovovala, protože díky obecnýmu nedostatku munice se nedaj všechny situace vyřešit klasickou strategií zahrnující ránu dvojhlavňovkou do ksichtu.

  • Thyrmael

    Těšil jsem se, že po Doom 2016 to už nebude ten systém arén, ale mapa jako v klasických Doom hrách, kde je třeba se prostřílet na konec. Prostě oddechovka, která se dá zahrát i co-op. Místo toho tam přidali hrozný příběh a ještě horší lore.

    Nejvíc mě ale odradil systém, že munici, lékárničky a armor si musíte během boje doplňovat řezáním základních příšerek. To je hrozná mechanika.

  • A stejně je to lepší příběh než TLoU 2 😱.

  • TIRsk

    Dockame sa klasickeho Deathmatch,u Teamdeatmatchu... ?

  • dworkin

    To ale bylo jen zpestření pro toho, kdo o to měl zájem. Jinak byl přístup k příběhu nejlíp zobrazený ve scéně, kde NPC blekota cosi o tom, že je potřeba zachránit svět... a Doomguy vytrhne ten monitor ze stěny a zničí ho. 

  • Whoossain

    Pokd jedničkou myslíš Doom 2016, tak i tam byla hromada informací týkajících se lore. Složky popisující výpravy do pekla, UAC, Dr. Hydena atd. 

  • dworkin

    Dohrál jsem na Ultra Violence a měl jsem pocit, že je to úplně jiná Ultra Violence než v prvním dílu. Přituhlo! Obtížnost jsem nechal a nepoužil ani ten armor pro sralbotky, ale docela rád jsem to ihned po dohrání s úlevou smazal. 

    Co se týče DLC, příběh mi byl úplně jedno už v základní hře, v prvním dílu si dělali srandu z toho, že příběh nikoho nezajímá, a teď najednou budujou lore jak vztekli... Dooma hraju kvůli řežbě a hudbě a v DLC už bude zřejmě jen ta řežba. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit