Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Dohrál jsem na Ultra Violence a měl jsem pocit, že je to úplně jiná Ultra Violence než v prvním dílu. Přituhlo! Obtížnost jsem nechal a nepoužil ani ten armor pro sralbotky, ale docela rád jsem to ihned po dohrání s úlevou smazal. 

    Co se týče DLC, příběh mi byl úplně jedno už v základní hře, v prvním dílu si dělali srandu z toho, že příběh nikoho nezajímá, a teď najednou budujou lore jak vztekli... Dooma hraju kvůli řežbě a hudbě a v DLC už bude zřejmě jen ta řežba. 

    • Co je armor pro sralbotky? Nějak si nevybavuju nic hodný toho jména. Pokud nepočítam cheaty.

      • dworkin

        Sentinel Armor.

    • Thyrmael

      Těšil jsem se, že po Doom 2016 to už nebude ten systém arén, ale mapa jako v klasických Doom hrách, kde je třeba se prostřílet na konec. Prostě oddechovka, která se dá zahrát i co-op. Místo toho tam přidali hrozný příběh a ještě horší lore.

      Nejvíc mě ale odradil systém, že munici, lékárničky a armor si musíte během boje doplňovat řezáním základních příšerek. To je hrozná mechanika.

      • Však si vždycky místo toho můžeš zahrát nějakou cover střílečku s autohealem. Alternativ je fůra.

      • Chlape, lore a stupidní příběh je v Doomu od devadesátejch let a kašlat na oboje můžeš úplně stejně, jako vždycky. Cutscény se daj přeskočit a je jich kolik? 45 minut? To ještě neni tak hrozný. Z toho, jak na to někteří jedinci v době vydání píčovali by měl člověk pocit, že z Eternalu udělali interaktivní film.

        Jinak ta "hrozná mechanika" byla už v Doomu 2016. I když, uznávam, zdaleka nebyla tak zásadní, jako v Eternalu. A mně třeba vyhovovala, protože díky obecnýmu nedostatku munice se nedaj všechny situace vyřešit klasickou strategií zahrnující ránu dvojhlavňovkou do ksichtu.

        • twicer

          Problém je, že v jedničce jsem si dané mechaniky takřka nevšiml a zapadala to daného tempa, u eternal jsem byl poměrně často nucen poskakovat dokola kolem nejprostšího démona jen abych se na chvíli doplnil a podobně poskakoval zas o kousek dál. Takle si doom slayera úplně nepředstavuji .:)

          • Spades

            Bohuzel pro tebe to tak presne tvurce zamyslel, protoze dle nej a dle vetsiny hracu moderniho Dooma je to zabavnejsi forma gameplaye nez pouzivat pouze 1-2 OP zbrane na kazdou situaci.


            V Doom 2016 se hralo na to, ze nekupujes upgrady (cili mas mene munice) a to hodne lidi povazovalo za zabavnejsi nez puvodni hra.

            • twicer

              Je mi to jasné. Já mám asi jiné smýšlení, pokud někdo běhá se dvěmi nejsilnějšími zbraněmi celou hru, tak si kazí zážitek jen sám sobě, za tohle pokleslé myšlení "min-max only" hra jako taková nemůže.

              Celé to akorát vyústí vto, že další díl ovlivněný tímto přístupem je pro mě podstatně horším zážitkem.

              • Spades

                Reakce na příspěvek:

                Podle me ani tak nejde o minmaxovani.

                Sam min maxer nejsem, ale proste kdyz me hra nelimituje v necem, tak nevidim duvod to nepouzivat.

                Doom 2016 mel hodne slabou zakladni brokovnici, plasmu i machinegun, takze to bylo cele o rotacaku, raketometu a SSG.

                Nerikam ze me to nebavilo, ale kdyz me hra donuti ty zbrane vic kombit, tak se mi to libi.

                Viz SSG / Balista / SSG kombo na Maraudera.

    • Whoossain

      Pokd jedničkou myslíš Doom 2016, tak i tam byla hromada informací týkajících se lore. Složky popisující výpravy do pekla, UAC, Dr. Hydena atd. 

      • dworkin

        To ale bylo jen zpestření pro toho, kdo o to měl zájem. Jinak byl přístup k příběhu nejlíp zobrazený ve scéně, kde NPC blekota cosi o tom, že je potřeba zachránit svět... a Doomguy vytrhne ten monitor ze stěny a zničí ho. 

        • A stejně je to lepší příběh než TLoU 2 😱.

  • TIRsk

    Dockame sa klasickeho Deathmatch,u Teamdeatmatchu... ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit