Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    To by si tedy nabehli, KOPIROVAT VLASTNI hry... *7*
  • Magister_Peditum
    Hlavně, že tam zase bude milion možností, jak sbalit homosexuálního kamaráda... Na to BioWare užije. *15*
  • Myslíte si, že ještě někdy narazíme na morrigan?
    • http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/electronic-arts2013/dragonageinquisition/morrigan/daionlinescreen_morrigan_610_W.jpg

      tak nějak to vypadá že bude....
      • Tak nějak vypadá, že se na ní věk a gravitace podepsaly :D
  • To zas bude půl rok plný keců o propracovanosti, dokonalosti, návratům ke kořenům, poctivé práci na všechny platformy, plnohodnotného příběhu, závratných rozhodnutí, nečekaných konců bez otazníků etc. etc. etc. Už to tu bylo s DA:O (které sice bylo dobré), DA2 nebo RomeII, pořád ten stejný Hype furt dokola....ale ani jedna z těch her to nesplnila (některé ani v jedné z věcí kterou slíbili), ani ten poslední Mass Effect....Jediná série která mě nikdy nezklamala je Assassins Creed - buď Ubi neumí vyvolat přílišná očekávání, nebo jsem si je nikdy nedělal, protože jsem od AC vždy dostal co jsem chtěl....Takže po dlouhé době hra tohoto formátu u které rozhodně nekupuji v den vydání, pěkně si počkám na nezávislé recenze....
    • U mě Ac moc nezabodoval.
      Zatím co jsem slyšel, vylepšili námořní bitvy.
      Co jsem od toho čekal je, že ty nb (navy battle) dají do mp.
      i vylepšení grafiky se povedlo.
      To by mě zajímalo jestli někdo málem brečel když zabily Černovouse a.k.a. Edwarda Teache
      (pro něho jak neočekávané-je to jenom teorie *4* ).
      Jinak sterotypní mp s jinými postavami a možná schopnostmi.
      Opravdu jsem čekal pecku ale to by pak bylo studio supermanů, vyšlo to přeci jenom ve stejném roce jak 3 a už po vydání 4 oznámili 5.
      • Co se týče posledního dílu - řekli mi že dostanu do ruky hru kde budou lepší nám. bitvy než v AC3 a že to bude hlavní náplň....V AC3 mě to bavilo....Dostal jsem to co jsem chtěl....u Černovouse jsem nebrečel, myslel jsem že umře už dřív (s částečným ohledem na historii), ale i tak to zamrzelo - já spíš upustil slzu u Mary....Ale dost mě překvapil konec, musím uznat, že to na mě opravdu zapůsobilo....Ale tak to je prostě věc vkusu....mě už jenom přestává bavit poslouchat ty stejné kecy pořád dokola a i když ta hra potom není špatná - tak se lidi diví proč někteří vytváří takovej hate - je to proto, že neodstáváme do ruky produkt který nám byl presentován úplně jinak....jenomže tak nějak většina hráčů jen dělá tupé ovce - další rok - další díl - další peníze - bez řeší - bez protestů....
    • Aby nešlo k nedorozumění - neříkám tím že je AC série lepší než ME, to ani omylem....než o srovnávání jednotlivých her mi šlo hlavně o to jak vývojáři potažmo vydavatelé vypouštějí za kecy....a my jim to furt žerem - někdy až do dna....
  • PR marketing ma nezaújma, BG a Skyrim mi dali možnosť ísť po tutoriále kam chcem, to nedokázalo ani DA1, to čo robia z DA3 už ma desí teraz a to som videl iba obrázky.
  • Obecne mi chybi vic fantasy her se soubojovym systemem, jako byl v prvnim DA. Skupina dobrodruhu, moznost pauzovat a davat prikazy... U jednicky se mi ale moc nelibil pribeh :(
  • Jedno je však již teď jisté - v outru proletí Flemeth a dle hráčových rozhodnutí spálí nepřatele zeleným, červeným nebo modrým plamenem.
    • tyhle kecy o různobarevných koncích začínají být docela otravné, člověk už by se pomalu mohl vsadit, že pod každým článkem o bioware hře najde několik podobných rádobyvtipných komentů *7*
      • Náhodou, mně to vtipný přišlo. *4*
      • Tak to se omlouvám, tohle je první diskuse, kterou čtu po dlouhé době. Nicméně pro BW existuje jednoduchý recept, jak se podobné nálepky zbavit - udělat po letech zase jednou propracované RPG s dobrým a neklišovitým příběhem.
        • hatevat zato ze se nekdo snazi udelat hru s ruznymi konci mi prijde jako blbost..udělat po letech zase jednou propracované RPG s dobrým a neklišovitým příběhem - je uplne jednoduche,dari se to skoro kazdemu a tech her vychazi mraky :) Bioware udelalo vyborne kampane v SW:TOR
          • Her s dobrym a neklisovitym pribehem vychazi mraky? Asi ziju v jinem svete. A RPG se to netyka uz vubec. Cest vyjimkam.
          • No dari se to tem na ktere netlaci kravataci. Treba red project a jeho zaklinac. Sice je to uz takoy dost dokomercna ale porad je to kus dobre prace a vyborne se hra hraje. Pokud bych mel jeste neco pridat nebyl spatny fallout new vegas. Stara atmosfera na me dychala na kazdem rohu. Ono to jde kdyz se chce, jenze oni chcou hlavne odbivovat kolacovy grafy zisku, kazdemu produktu musis dat urcitou peci pokud chces aby byl suprovej a oni proste vetsinou nedavaji. Hlavne kdyz to sype. Mrkni treba na battlefield 4 ten nastolil novy standart ve vydavani beta her *15*
    • Hlavně budeš celou hru shánět armádu, která ovlivní mezi kolika barevnými plameny si budeš moct na konci vybrat
  • Co presne znamena
    "... se dočká největší pozornosti herní svět. Má být větší, detailnější a propracovanější."
    Větší, detailnější a propracovanější nez co ? Pokud to co je DAO2, tak potes panbuh, to snad ani nejde podskocit, tak nizko nastavenou latku.
    • Napadlo mě přesně totéž. Pokud myslel DAO1, tak by to špatné nemuselo být.
    • A jeste pouzivat srovnani s radem Jedi me trochu desi
  • maros.goc
    Na akú hru narážal ?
    • Mass Effect 3
  • Keyz
    Nedělám si moc velké naděje o věrohodnosti a nejasnosti voleb. Sice to bylo dobře uděláno v Zaklínači ale série DA to měla většinou dáno zcela jasně jako ME. Tedy jedno dobrý a druhý špatný + obojí značně přehrávané postavy ve hře.

    Jestli tam budou nějaké body anebo karma tak je jasném,že to bude špatně. Abych něco mohl říci budu bude předtím říci 20x dobré věci... Hloupost.

    Bohužel boj vypadá na víc akční 2. Tedy snad to bude dobrá rubačka když nic jiného.
    • Pokud jsi nekdy zkousel v ME ruzne volby dialogu, urctite jsi zjistil ze at uz jsi klikl na cokoliv, tak u 70% dialogu nasledovala stejne vzdy uplne shodna odpoved/reakce,ktera bzla napsana tak ''neutralne'', ze se proste hodila jak k dobre tak ke spatne volbe.
      • Tento neduh byl nejvíc znát v posledním díle....ale to, že musím nasbírat "karmu" abych mohl zvolit paragon nebo renegade odpověď mě vždy přišlo docela divné (snad pouze s výjimkou opravdu "důležitých" rozhodnutích u kterých bylo patrné, že postava musí být badass aby si dovolila přemluvit protivníka k ustřelení hlavy)....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit