Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako zarytý fanda série doufám, že to dopadne dobře *4*
  • Hlavně udělat spoustu cutscén, nesympatické společníky a dvoumetrové skoky s ještě většíma zbraněma.... Snad všichni dobře víme, že tvůrčí schopnosti Bioware mají sestupný charakter.
  • VergiliusGrey
    Mám takový pocit, že lidi z BW chtěli říct: ano stále ještě žijeme a DA3 čekejte na konci 2014. Jinak ten trailer byl úplně o ničem.
  • Celý trailer mi přišel jako poměrně tuctová fantasy slepenina, zaujalo mě to až v 1:17, kdy jsem zjistil, že se vrací Morrigan, z čehož mám velkou radost a pak úplný konec, kdy se ukázalo, že to vyjde až na konci 2014 - takže by to ani nemusela být rychlokvaška jako dvojka! Takže za mě poslední půlminuta traileru znamená poměrně slušné vyhlídky ;)
    • assarcze
      Já mám jen strach, že na konci v té písečné bouři to byl Hawk - pro mě naprosto nesympatická a nudná postava.
    • Nejdříve jsem myslel, že je to Morrigan, když jsem si trailer ale pustil několikrát znovu, dospívám spíše k názoru, že by to mohla být třeba její dcera...koneckonců Morrigan mi připomíná jen tak napůl. :-D
      • Spíš bych řekl, že to je "Morrigan - Frostbyte 3 edition" :)
  • No po dvojce jsem s DA skončil - odpad
    • souhlasím, mám to bohužel stejně
  • A to jsem si myslel, že ve dvojce úplně pohřbili původní lore. Ale koukám, jde to zprasit ještě víc. Proč tomu dávají vizuál WoW Cataclysm vážně nechápu. Asi aby to bylo dost "epic"...
  • Souhlasím se všemi, že Dragon Age 2 byla blbost ale i tak jí nelze upřít pár věcí, ve kterých byla lepší než jednička tak, třeba lepší animace bojů, více skillů a roztřídění v rámci class, udělení poškození až opravdu po zásahu. Tím je to tak všechno v ostatních aspektech nesahala jedničce ani po paty. Takže bych byl radši kdyby skloubily to nejlepší z 1 a 2, a příběh spíš podobný 1 než dvojce ve které byl silná nuda.
    • assarcze
      Animace soubojů byly ve dvojce naprosto nereálný a nebyly plynulý. Zkoušel si někdy máchat reálnou zbraní tak, jak to ukázali ve hře? Buď by ti rychle ruka odpadla únavou nebo by tě o ni připravil soupeř. Co se skillů týče, myslím, že vyšly zhruba na stejný počet.
      • Já neříkal že byly reálné, ale bylo to takové živější, pro oči lepší. Naprosto souhlasím, že v reálu by to nešlo ale prostě se mi souboje ve dvojce líbily více než v jedničce, ve které byly takové plytké reálnější ale pomalejší, nezajímavé. A co se týče skilltree rozhodně se mi více líbil ten ve dvojce, kde šlo si tu svojí postavu trojšičku více přizpůsobit, možná že to byla jen hra na oko, nevim jestli skilly vycházely na stejný počet ale měl jsem z toho takový volnější pocit v profilaci postavy.
        • assarcze
          Jako, aby si mě nepochopil špatně, nepočítal sem je, ale přišlo mi, že aktivních skillů je tak nějak stejně.
    • Já se dvojky trochu zastanu, jen co se týče příběhu. Ten mi totiž přirostl k srdci víc než heroická jednička. Byl to takový spíš triler, kde když Hawk něco vybojoval nebo získal tak za to dost slušně zaplatil. Hlavně co se rodiny týče. Bohužel hra jako taková byla poněkud ořezaná, pokud to tak mohu napsat, stálé opakování stejných místností a vůbec herních prostor apod. srandy. Vsázím na nádech k lepším zítřkům od Bioware právě pomocí třetího dílu.
      • Ale jo máš pravdu, když se na to podívám objektivně příběh nebyl tak hrozný ale všechno ostatní ho pohřbilo. A každému se líbí něco jiného za mě spíše ten děj z jedničky a ze dvojky byl neotřelý, zajímavý jiným stylem. Díky za konverzaci jen jsem chtěl zjistit jestli to ještě někdo dokáže objektivně posoudit
        • Ona samotná hratelnost a skilly taky vypadaly dobře a dalo se slušně kombinovat. Oba díly měly výborně namluvené a zábavné postavy. Kdyby vzali to nejlepší z obou dílů a hodili to do trojky a přidali další nápady, tak by to byla celkově vzato bomba. Ale zastávám názor: Počítej s horším, doufej v lepší, ikdyž jsem asi víc optimista. :)
  • Menší Spolier !!

    Som zvedavý jak oživia Moriggan ked som ju v jednotke zabil .... *1*
    • MrSanta
      To budou geny. Flemeth taky nějaké to zabití nerozházelo *1*
    • zabit si ju v jednotke nemohol, akurat tak v tom recyklovanom dlc, kde pouzili vsetko zo zakladnej hry a aj napriek tomu to nebolo kompatibilne s vacsinou itemov, co som mal zo zakladnej hry. S pribehom ako takym to nemalo spolocne nic, len sef EA potreboval nove Ferrari. *1*

      Inak, co sa tyka hry, vyzera to opat na recyklovanu zapletku so zachranou sveta, uz my vypadol nazov tych zlych z jednotky, lebo som to hral velmi davno, ked to vyslo, temni ci ako sa volali, predpokladam, ze nejakym sposobom budu ovladat par ludi a vyvolaju obciansku vojnu, proste absolutne cliche *6* Radsej Witchera 3, toto je pre deti , sorry. *5*
      • Pre informaciu dalo sa ju zabiť....v tom dlc jasne ked si si ho stiahol tak si nemal, ( vyšiel opravny patch ) na to DLC a na konci sa spravil SAVE, ktorý som následne použil do DA2,
  • Inquisition poběží na Frostbite enginu (jako ostatně většina her na nový konzole) a to video byla in-engine cutscéna ze hry. Takhle to bude vypadat.
    • Presne tak. Jako Alesi, cekal bych, ze jako herni redaktor poznas rozdil mezi CGI filmeckem od Blur a jinych firem a in-game enginem frostbite 3. Neni to zas tak slozite. Nerikam, ze to jsou zabery ze hry renderovane v realnem case, ale v enginu to bezi.
  • Nevím nevím, ale moc tomu nevěřím. Dragon Age mi stále přijde jako laciné RPG oproti ostatním velikánům. Jednička byla super, protože připomínala staré dobré časy her jako Baldur's Gate, ale s dvojkou už šla celá série do kytek. Z uvolněného teaseru je navíc vidět ta samá lacinost, tak uvidíme až z dalších detailů, které se určitě brzy objeví *7*
    • Radioaktivni_surikata
      Jakýpak kytky zas. Ty hry si byly po herní stránce podobný jak vejce vejci. Jedinej designovej průšvih byl respawn nepřátel ve dvojce, kterej byl na palici, jinak se to hrálo jako odlazená jednička (správně se narozdíl od jedničky počítaly zásahy). Jestli bych DA2 něco vytknul, tak je to cena. Bylo to šitý horkou jehlou už aby to bylo a recyklace lokací byla tristní, stejně tak se nemuseli bát víc povyprávět o hlavních postavách (ne, že by o nich bylo málo informací, ale po jedničce jsem byl přeci jen namlsanej). Zas zlepšili dialogy, což mě velmi potěšilo. Neměli to nazvat dvojkou a říct si za to plnou cenu, jinak tý hře podle mě dost lídí hodně křivdí a mluvit o jedničce jako o oldschool hře a o dvojce jako paskvilu je totální nesmysl.
      • Tam byla normální topdown kamera a chozeni mysi? Staroprameny rozhodně působily víc jako hra na kola. Něco jak NWN. Dvojka mi přišla spíš jako Dungeon Siege 3 (u kterého se momentálně dost bavím).
        • Radioaktivni_surikata
          Chození myší zůstalo, ale stejně jako v DA:O jsem ho využíval jen v bojích. Topdown kamera rovněž zůstala, pouze tentokrát nešlo vyzoomovat stropem dungeonu, takže člověk musel víc posouvat a otáčet obrazovku. Zásadní rozdíl byl v tom, že pokud ti zůstala ještě poslední postava naživu, mohl jsi tak nějak chodit a pokud si nestál proti přesile, ale vyrovnanejm protivníkům, dokázal jsi to ještě uhrát na vítězství. Což v jedničce jaksi nešlo, protože tě sejmul šíp co prolít skrz zeď a zasáhnul tě v místě, kde už jsi dobrejch pár vteřin nestál...
        • Viktor_H
          Nic se nezměnilo, boj byl na kola, přestože plynul naprosto přirozeně. Jako Dungeon siege to mohlo působit maximálně tak do Normal obtížnosti, dál sis rozhodně nevystačil s klikáním. A ano, kamera šla oddálit. Jak říká Surikata, nic se v podstatě nezměnilo...
      • DA2 bol obycajny konzolovy tupy hack and slash s minimom obsahu a ubohym pribehom, sice to bolo obycajne cliche ako v americkych filmoch, kde sa "utecenec" zapletie nahodne do niecoho velkeho, ale mimoriadne slabo a nezazivne podany, keby som za tu hru nezaplatil, tak to ani nedohram. DA1, aj ked opat velke cliche, ale zaujimave dialogy, vela k citaniu, nauceniu sa, uvazovaniu atd..Kym DA2 bol typicky Mass Effect 2, z dobreho rpg sa urobila nasilu rubacka, dialogy co najakcnejsie a najkratsie, aby clovek nahodou vela necital, nedozvedel sa nahodou o postave nieco viac.
        • Radioaktivni_surikata
          Jaký Hack'n'slash, jaká rubačka? Jestli měly konzole nějakou speciální verzi alá God of War, tak to vás sice lituju, ale dovol mi tě upozornit, že princip soubojů zůstal na PC netknutej. Naopak dialogy v původní hře poněkud vázly, protože z těch cárů vět co měl člověk na výběr občas nešlo pořádně poznat, jak asi vyzní celá část dialogu (což se člověk stejně nedozvěděl, protože postava byla němá) a člověk si musel na základě reakcí domejšlet, cože to vlastně vyžblept. Na PC jsem dostal hru sice o něco chudší obsahem, zato s lepší hratelností, dialogy a dabovanou hlavní postavou (fakt mi vadí němí avataři), takže se na trojku těším. Pokud nezešílej, tak by to mělo dobře dopadnout, času na to narozdíl od dvojky maj celkem dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit