Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak tuhle kravinu považují konzolisté za nejlepší hru posledních let? Díky bohu, že jsem si místo konzole pořídil pořádný stoj, kde jde hrát opravdové hry. Tahle je opravdu děsivě špatná!

    Bojový systém je odporně neovladatelný, neustále se vše (včetně vaší postavy) zasekává (má to asi být schválně zastavené, ale rozhodně to tak nevypadá). K tomu absolutní absence jakéhokoliv řešení problému jinak, než ručně a krvavě...

    Tohle je fakt supr hra, opravdu. Vyhodil jsem za to prachy ve výprodeji, ale alespoň jsem se vyléčil z toho, že by nějaká hra z konzole mohla na PC stát za to. Je to očividně pro jiné lidi než jsem já.
  • Johnny
    Tak zprvu sem byl nadšen, ale opojení zanedlouho opadlo... Respawny nepřátel, Stále stereotypní souboje s "bossy" (proč po těch debilech mam pořád šplhat?!), Naprosto únavné a hrozně otravné chození po svých (80% hry jen zbytečně chodím, a uplně zbytečně bojuju s respawnujícíma se volama. Grafické spracování dostačující ale žádná hitparáda... jinak inventář, zpusob oblékání postav, a vše okolo toho je super, ale to tu hru nezachrání.... pro mě zklamání po par letech těšení se.... za mě tak 65% za dobrej pokus
  • Snad zatím nejlepší hra, kterou jsem si mohl pořídit na X360. Kam se sere Skyrim... =-)
  • musíš uznat, že vzhledem k rozsahu celé hry..
    příběhu.. zmíněných bestií a bossů
    a nemluvě o postgame která přináší klíčovou změnu a zápletku skvěle zpracovaného příběhu.
    A neuvěřitelnému rozsahu mapy, motion blur a ten pocit velikosti všech hradeb etc.
    Je grafické zpracování hry velice obstojné..
    Neměl by jsi zapomínat na to, že herní konzole fungují na velice jednoduchém principu.. a je téměř neuvěřitelné, že se daří vytvářet tak epické hry jako skyrim či zrovna Dragon's Dogma.
    myslím že se můžu opovážit říct, že ve znalosti her jsem celkem zběhlý, pracuji pro 2K
    samozřejmě na mém názoru nezáleží o nic více než na tom vašem.
  • Koupil jsem ten Arisen a po 5 dnech hraní musím říct, tahle hra mě dostala.. Když srovnám myš + Skyrim nebo DD + gamepad...tak najednou mě i po 5 dnech baví souboje, útočný i krycí systém, crafting, nový lektvary, zajímavej loot, grafika skvělá, lucerna, a navíc obsah misí je oproti Skyrimu prostě super.. A fast-travel tam je, ale nejde zneužívat a musí se jít holt i vystrašenej v noci po cestičkách a modlit se, a o tom ta hra je.. I (bývalý) zatvrzelý PCčkář uznává, toto je po zásluze RPG roku 2012.
  • To treba v Dark Souls taky, to neni vubec na zavadu. Navic pozdeji pro tebe nepredstavuji zadny vazny problem, staci jeden dest sipu, a vsichni skreti v dohledu jsou mrtvi.
  • Da se to hrat i bez online pripojene konzole? Nebo je online tak duelzita soucast, ze to bez toho nejede? Dik.
  • pro mě je největší chybou absence mountů a nějakýho pořánýho fast travelu.. jasně chápu že je to hodně velká featurka hry, ty výpravy do divočiny.. ale mě to prostě.. já nevim baví i nebaví zároveň :D
  • Milí konzolisté koukejte kupovat, abychom my PCčkáři mohly stahovat :-)
  • Po odechranych 15h rikam asi toto: ta hra ma spoustu much, ktere mi vadi - nic moc grafika (jsem zmlsany sceneriemi ze Syrimu), neustale cestovani sem a tam s respawnujicima priserama, apod., ale to co podle me hru vynasi do vysin jsou skutecne epicke souboje. NEco takoveho jsem jeste nezazil. Prakticky kazda vyprava do divociny je zazitek a souboje s bosy me tu na rozdil od vsech jinych her neskutecne bavi. Kam se v tomhle ohledu hrabe Skyrim nebo Diablo.
  • Co mě na této jinak skvělé hře opravdu vadí je respawn nepřátel, je neskutečně prudící potvory a předměty se obejvují úplně stejně, tak že pokud musíte přecházet mezi dvěma místy tak neustále děláte to samé dokola.
  • vypada to skvele. skoda, ze to neni na pc :/
  • Podívej se na na toto video: http://www.youtube.com/watch?v=bGlgpncvNps&list=UUsgv2QHkT2ljEixyulzOnUQ&index=1&feature=plcp . Část o fast travelu je od 4:15 (doporučuju ale celou recenzi, obzvlášť začátek, Angry Joe má super recenze :) ). Z té ukázky mi vyplývá, že Dragon´s Dogma by FT opravdu potřebovalo, protože "cesta je cíl" zde očividně neplatí (stejní nepřátelé, na stejných místech, kde se objevují stále dokola).
  • Mno já třeba nepoužíval fast travel ani ve skyrimu,red dead redemption, .. vlastně zbytečny vypisovat,protože jsem to nepoužíval nikde:), takže mi tohle příjde jako docela dobrá vlastnost. Když je openworld hra dobře navržená, tak tam je cesta cíl;)... a clověk si pak rozmyslí jestli jít už zpátky nebo jestli se vrhnout do boje po kterým se by se musel vracet. Pokud tě tam teda questy nehoněj jak čamrdu semtam, i když těch vedlejších bych tam čekal hodně, takže se určite pude dát dajít způsob jak je na sebe navázat bez backtrackingu, ale DD jsem nehrál tudiž tak usuzuju jen z toho jak to vždycky fungovalo jinde. Tyhle "procházky" u mě byli vždycky rozhodujícím faktorem jestli u nějaký hry strávim čas nebo ne, protože u nich nejvíc užiju svět daný hry.
  • Mno tomu řikám pěkná práce:)...já mám zatím jen rangera na 35., ale spis nez o neprokonatelnym nepriteli je to o case. Každopádně jsem zatím moc humanitu neřešil. Zrovna v DS se přes ty výzvy rád dostávám sám. Coop mi chybí spíš u skyrimu a dragons dogma nebo stalkerovi, kde bych s kamošema bloumal po světě a pak využival při bojích taktiku skupiny. Trochu jako v MMO, ale tam mě zas moc nelákaj ty světy a system soubojů(nejbliz asi LOTRO a AOC). Na tohle byla nejlepši hra poslední doby Borderlands, ale ve fantasy , a nejen tam, žadná alternativa neexistuje.
  • Tak jsem si přečetl zdejší recenzi i tu na Eurogameru a asi půjdu hru vrátit do krámu s tím, že mi v obalu od Dragons Dogma dali něco jiného. Nechápejte mě špatně, ta hra je dobrá, na poměry konzolové RPG scény dokonce výborná, ale nad těmi chvalozpěvy nevycházím z úžasu.

    Předně je to extrémně amatérský feeling, který hra hned po zapnutí vzbuzuje. U AAA her se často kritizuje zjednodušování a zpřístupnění masám. Souhlasím, ale zpřístupnění by zrovna DD extrémně prospělo. Hned od počátku na vás hra chrlí tipy a rady takovou rychlostí, že je ani nestačíte číst. Nikde v těch ódách se taky nedočtete, že akční kamera, která má zdůraznit významné události boje zpravidla zabírá něco úplně jiného a už u tutoriálové mise s chimérou mi zůstala čumět na opodál rostoucí keřík - tzn. zhruba 10 vteřin vůbec nevíte, co se děje.

    Jména jsou též dosti stupidní a hodí se tak někam do RPG rogue-like začátků let osmdesátých (Arisen, pawn). Všude se navíc promo ohání, jak přirozeně hra působí, ale to, že při výběru pawnů vás přenese do jakési dimenze, kde se postavy vznášejí ve vzduchoprázdnu a je to jen jakýsi matrix-hub, to se taky nikde nedočtete. Arisen je taky pěkný kolík a zatímco zpočátku neumí ani vzít meč do ruky, tak po probuzení se už ohání dýkami a vystřeluje tři šípy naráz jako Legolas v nejlepší formě. Svět taky není nic moc veliký a má "originální" názvy lokací typu Abandoned Beach nebo Capital.

    Nechci nikoho od hry odrazovat, to rozhodně ne. Jen bych za sebe dal tak sedmičku a ostatním poradil, aby si s koupí počkali spíš na pár patchů a poloviční cenu.
  • jedine ze by nie
  • Doufám že nebude pc verze.
  • irdzi
    Sosám demo a jsem zvědavej:) Trošku mi vadí, že je to skupinovka, ale třeba to bude super a změním názor...
  • a sven z Capcomu US psal na fóru že PC verzi máme requestovat na FB hry

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit