Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja tohle proste nepochopim...
    Prvni dil byl vyborna hra, s velkym a volnym svetem (volny ala diablo), s paradne vyresenym expenim jednotlivych typu zbrane a vybornym systemem magie (stejne jako zbrane - co pouzivas to se zlepsuje), zadne povolani a obrosvksa svoboda udelat si z postavy co chcete, a obrovske mnozstvi nadherne generovaneho lootu...
    Druhy dil uz byla jen slusna tunelova mlaticka, s predskriptovanym lootem a zachovanymi nekterymi zbytky dobrych veci z jednicky...
    Trojka uz bude koukam uplna kravina...

    PROBOHA PROC?! *10*
    • Musím s tebou bohužel souhlasit. Jedničku jsem přehrál asi 2x a z grafiky jsem se tehdá málem pos*** - pro mou RivuTNT2 to byl grafický olymp. Ze systému expení jsem byl taky nadšen (škoda, že se podobný systém používá jen výjmečně). 2ka byla sice pořád fajn, ale pár nevychytaných věcí mě tam štvalo.... O 3ce mám zatím pochybnosti.... bez vyzkoušení (dema) do toho určitě nepudu...
      P.S: Jednička byla taky tunel jak CoD s pár odbočkama.
      • Neni az tak uplne pravda... teda hry se svetelnou pistoli nehraju, ale v prvnim DS nebyl problem na nizkem levlu spatne odbocit a vlezt mezi potvory o tricet levlu vyssi... nektere casti byly opravdu uplny tunel, ale byly tam i obrovske plane (poust) obrovske vetvene dungy a cely svet propleteny, ze linka questu te opravdu vedla vicemene tunelove, ale kdyz jsi z ni odbocil na rozcesti jinam, dosels uplne jinam kde jsi jeste nemel co delat atd... na ukrutne vysokych potvorach se krasne expily skilly a staty, ktere clovek zapomel na nizkem levlu a pak je potreboval treba na obleceni ultimatniho brneni nebo zbrane... :-)
        Hravali jsme to v kavarne v osmi lidech cele noci kdyz to byla novinka... paradni parba... :-)
  • Dungeon siege 3 demo jsem hral pres 8 hodin na xboxu a je to uzasne komplexni hra pod povrchem. Recenzent vubec nepochopil jak se ta hra vlastne hraje. Nejdulezitejsivlastnost je block. Pokud hrac blockuje tak utok kryje na 100%, ale prijde o procento focusu, ktere je prime k tomu o kolik zivotu by prisel.
    Priklad: hrac 200 zivotu, 100 focus point. nepritel zautoci za 50 damage. 50dam - lock_value => 30damage / 200 zivotu => 15% => hrac blokuje utok, ale prijde o 15 focus_points. Dulezite je ze normalni utoky generuji focus pointy rychlosti 3 moje utoky 60-90 new focus points. Ve vysledku to znamena, ze hrac musi aktivne provadet utoky a bloky. Kdo neblokuje ten umira. Dale z bloku je mozno provest uskoceni nebo serii uskoceni (behem uskoceni nelze hrace zasahnout!!). Dale je potreba jsi uvedomit, ze hrac s velkym block_value muze prakticky normalni nepratele blokovat jak dlouho chce. pokud utoky nepratel jsou srovnatelne s block_value.
    Dale prehled zakladnich utoku: normalni utoky nestoji nic, generuji focus, offensive abilities stoji focus generuji power globes, defensive abilities a empovered attack(abilities) stoji power globes.
    Zakladni chyba je kdyz hrac misto bloku pouziva beh smerem vzad. (do tech zad pak dostane par strel a umira a ma pocit ze hra nestoji za nic). Takze blok a z bloku ukoceni vzad. (do tech zad pak nedostane nic a zije, maximalne prijde o par focus pointu).
    Zaverem lze rici, ze hrac musi aktivne kombinovat 3 druhy utoku, bloky, uskoky a 2 ruzne systemy
    zdroju (focus points pro abilities a blok, a power globes pro defense abilities a super silne verze utoku) a to 2x prodva ruzne postoje (mec a stit, a obourucni mec) a to je zabava, protoze kdyz vite co delate, nemusite prijit ani o jeden bod do zivotu (proto tam zadne lahvicky nejsou !!!). Je to akcni hra co se tyce boje, zalezi na tom co aktivne hrac dela, rozhodne se hra neodehraje sama pomoci RPG statistik.
    • Podle toho co si popsal, mám spíš pocit, že si hrál Mortal Kombat *1* Každopádně přišel jsem, nainstaloval jsem, spustil jsem, zahrál jsem, zahodil jsem a vracím se zpět ke dvojce a rozhodně to není díky tomu, že se mi nelíbí systém soubojů. Tenhle paskvil už nechci ani vidět a zrušil jsem objednávku.
  • xixixao
    No, nejděsivější jsou ty orby (zajímavá schoda mezi Diablem a DS)... Kterýho blbce v Blizzardu tohle napadlo, to by mě vážně zajímalo :D
  • Nic z toho mě nepřekvapuje, nad touhle hrou jsem zlomil hůl poté, co jsem zjistil, že nebudu ovládat grupu ve hře. Když přidám tu očividnou snahu konkurovat Diablu a nemoc Nextgen, je mně hned jasné, že DS3 skončí jako druhý Supreme Commander.
    • Tak tohle bych nerekl lepe... ano vidim v tom stejne zabiti dobre hry jako byl Supreme... za to udelali tam bych ty autory vykastroval... nic mensiho si nezaslouzi...
    • Stad to nebude až takový EPIC FAIL jako SC2. :)
  • Panebože, to zase jednou jeden chytrák (=Blizzard ) vymyslel systém orbů a teď se všichni můžou po...t aby to zkopírovali. Celkově tady ten systém současných diablovek je dost tristní. Když si vemete Diablo 1,2 ... původní Dungeon Siege atd, možná i ten blbý Titan Quest, tak to byly hry ne vždy bezchybné, ale minimálně "své" a každá měla jedinečnou atmosféru a styl.
    Momentálně, když se kouknu na Trailery k Torchlightu, Diablu3, DS3... Vše mi to příjde strašně podobné. Skoro bych řekl, že to je jak s koncernovými auty, kdy mají auta jednoho koncernu/různých značek stejný motor, podvozek, etc... a liší se jen kapotou ( mírně ) a interiérem :(
    Nelíbí se mi kam to směřuje
    • Já se divim co mají všichni proti Titan Questu. To je hra, která mě osobně od doby D2 držela jako jediná.
      • Pravda, pravda...Titan Quest dozrál datadiskem Immortal Throne stejne tak jako kdysi Diablo dozralo datadiskem LOD...DS3 si určitě zahraju, ale pouze bokem...do příchodu D3 pojedu Titana :-)
      • A to prave preto, lebo Titan Quest je jedina hra, ktora zostala verna scheme, ktora robila Diabla Diablom (ziadne somariny, proste cista hack&slash, tony predmetov, setove veci, unikatne veci, 3 obtiaznosti, jednoduchy system levelovania, unikatne skilly). Osobne si myslim, ze kazdemu RPG, ktore je "len o sekani" sa hned priradi titulok "diablo klon", co vo vela pripadoch je dost vedla. Jediny poctivy klon je prave TQ (a buduci Grim Dawn). Ostatne su len ackne RPG, nie diablo klony.
        • Nejlepsi diablovka byla asi Dungeon Siege jednicka a pak Sacred.. pak mozna TQ z nedostatku dalsich kandidatu...
          • Dungeon Siege 1 (2) nie je diablovka (aj ked je to bezpochyby vyborne RPG), je to "len" akcne hack&slash RPG. Ako som hore pisal, diablovky charakterizuje nieco ine ako len hack&slash bojovy system (dokonca DS1 mal aj pomalsie tempo, nebolo to take rychle ako D2). Sacred sice sa na diablovku podoba viac nez DS ale jeho obrovska rozloha, nizka obtiaznost a nie prave najlepsi bojovy system ho trosku zhadzuju (aspon v mojich ociach).
            • Promiň, ale tohle je pěkná demence. Vždyť Diablo není nic víc než akční hack&slash RPG. Stejně jako DS. že jsou v obou hrách rozdíly je jasné. Ale obě patřej do stejný škatulky.
            • No ja nevim, ale vicemene vsechno to co jsi popsal prvni DS melo... takze nevim v cem ti nesedi do skatulky Diablovka... :-)
            • Okrem uz spominaneho TQ ma napada len Torchlight(ktovie preco :) ). Mozno by som si na nejake este spomenul ale do diablo schemy my zrovna vela nezapada. Mne islo hlavne to jadro, ktore robi Diabla takym vynimocnym (chyba otvoreny svet, N obtiaznosti, na zaklade ktorych sa menia aj vlastnosti predmetov, unikatne predmety (a hlavne tony predmetov cez seriove, rare atd.... proste LOOT) zavisle od levelu postavy a miesta/monstra/casu vyskytu, tabulkovy system ziskavanie XP, Farming, pritomnost potionov, co-op muliplayer, bossovia, minibossovia, prisery s generovanymi vlastnostami ale aj vopred urcenymi, atd...). Chapem, ze to moze posobit ako skatulkovanie ale podla mna tieto veci robili Diabla presne takym akym je, a preco sme ho hravali cele dni stale dokola. Take DS je vyborne RPG ale tieto veci mu proste chybaju, dlzka hry je sice vacsia ale skor na jedno dohranie, nie na neustale opakovanie aktov kvoli XP alebo loot-u.
            • To si myslim, ze uz skatulkujes moc... pak mi rekni nejakou podle tebe fakt diablovku? :-)
  • vzpominka na stare doby hratelnych dem vychazejicich pred uvedenim plne hry je skvela... ds3 mi ji po dlouhe dobe pripomene ..to byli doby
    • jo to byly, a demoverze mely pod 200 mega, clovek se tesil az vyjdou na nejakym gamestaru nebo necem, aby si je moh zahrat*4* ...a nebyl tam jeden level, kolikrat to demo clovek hral i par hodin treba, dneska se na par hodin delaji plne hry *1*
      ..jinak na DS3 urcite rada jeste prijde, bude okurkova sezona :)
  • DS1 bylo super, ackoliv dost jiny, stravil jsem u nej hooodne hodin, a vubec mi nesralo tenkrat ze jsem na to nemel PC a hral jsem s 8fps, a to co normalnimu cloveku trvalo 2 hodiny, ja ubehl za dva dny... byla to super gamesa, dvojka me ale na druhou stranu nebavila vubec...

    Trojku si urcite zahraju rad, protoze mam rad NOX/Diablovky(NOX je srdcovka) TQ taky nebylo spatny, ale neudrzelo me tak dlouho...
  • Dohral jsem demo a jsem zklamany. Menu je naproste silenstvi, vyvoj postavy a pridelovani a nasledne pouzivani skillu me nijak nezaujalo. Ovladani postavy je nejake divne, asi delane pro gamepad a chybi mi moznost odzoomovat na vetsi vzdalenost. Nepratele nic moc, navic mi prisli moc rychli, takze ranged utoky jsem skoro nepouzil a bossy jsem mel problem rozeznat. Rozhovory moc ukecane a nezajimave. V podstate se rychle dostavil stejny pocit nezajmu o dalsi hrani, jako u Sacred.

    Autodetectem mi hra nastavila nejake prumerne detaily, tak jsem to rucne vsechno nastavil na maximum a ikdyz jsem mel na pozadi spuste jeste dalsi programy, tak hra jela naprosto plynule, takze nevim co za smysl takovy detect ma. Jinak graficky je hra v pohode.
  • troška do mlyna
    DS1 tú som hral bola pekná , bolo to fajn ale ku koncu ma už hra doslova otravovala ked som zabíjal dookola stále tie isté série potvor ale na tú dobu super vec
    DS2 tak tá bola pre mna 100x lepšia ako DS1 ale bola o dosť rýchlejšia aj rozsiahlejšia mám dojem tá sa mi páčila veľmi aj príbehovo
    DS3 ako vždy si počkám na recenzie lebo už som kúpil mačku vo vreci asi 2x a tomu sa chcem vyhnúť takže ja to robím asi tak že už im seriem na reklamy, videá a podobné kraviny ktorými ma chcú distribútori oblbnúť /naposledy DA2/ a podla toho sa zariadim a ak bude hra aspon tak dobrá ako boli prvé dve časti kúpa bude na spadnutie

    ak to porovnávate všetko z diablom tak nemôžete deliť diablo na diablovinu a ostatné hry na akčné RPG lebo diablo je akčné RPG a všetky podobné hry sú akčné RPG, a mna najviac štve že tak neozačili aj DA2 pretože to nieje čisté RPG ako tvrdia ale tiež akčné RPG (niekto hovorí dokonca o akčnej adventure)

    titan quest po diable to bola jedna z najkvalitnejších hier a bola veľmi pekná
  • diablo killer

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit