Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • robi my presne to iste spusti dve reklamy tri a nic prestane pracovat neprisiel si nahodou no to co s tym niektori usi že catalysk a.i. treba vypať
  • Zdravím , chtěl jsem se zeptat , či někdo neměl problémy se spuštěním...objednal jsem si DS3 (na pc) limited edition , vše jsem pečlivě nainstaloval , zaregistroval , aktualizoval a při spustění mi naběhnou jen reklamy,potom naběhne kurzor,ale menu už ne. Najednou mi windows(7) nahlásí,že DS3 přestalo správně pracovat a konec....

    Problém jsem diskutoval na JRC v technical support i na CENEGA support,skusil vše co mi poradili a nic nezabírá....vážně jsem s tim v koncích... počítač mam co se týče požadavků v pohodě...a hru mi jako reklamaci,asi neuznají
  • Dohral jsem demo a jsem zklamany. Menu je naproste silenstvi, vyvoj postavy a pridelovani a nasledne pouzivani skillu me nijak nezaujalo. Ovladani postavy je nejake divne, asi delane pro gamepad a chybi mi moznost odzoomovat na vetsi vzdalenost. Nepratele nic moc, navic mi prisli moc rychli, takze ranged utoky jsem skoro nepouzil a bossy jsem mel problem rozeznat. Rozhovory moc ukecane a nezajimave. V podstate se rychle dostavil stejny pocit nezajmu o dalsi hrani, jako u Sacred.

    Autodetectem mi hra nastavila nejake prumerne detaily, tak jsem to rucne vsechno nastavil na maximum a ikdyz jsem mel na pozadi spuste jeste dalsi programy, tak hra jela naprosto plynule, takze nevim co za smysl takovy detect ma. Jinak graficky je hra v pohode.
  • Podle toho co si popsal, mám spíš pocit, že si hrál Mortal Kombat *1* Každopádně přišel jsem, nainstaloval jsem, spustil jsem, zahrál jsem, zahodil jsem a vracím se zpět ke dvojce a rozhodně to není díky tomu, že se mi nelíbí systém soubojů. Tenhle paskvil už nechci ani vidět a zrušil jsem objednávku.
  • Musim rict ze je to hodne povedena hra. Zatim me to bavi vice nez dragon age II.
  • Dohráno. Recenze zde: http://5hp.blogspot.com/2011/06/dungeon-siege-3-v-recenzi.html
  • Včera jsem pustil demo a odehrál nějakou dobu ... Interface je jasne zaměřený na konzole/gamepad - tak jsem si připojil gamepad k PC, ať se netrápím. Celkově mi hra zpracováním, ovládáním a equipováním atd. strašně připomíná hack n slash Baldur's Gate pro Nintendo GameCube.
    Hraje se to celkem dobře. Ale hra mě nějak nedokázala vtáhnout. Neměl jsem nutkání pokračovat a prozkoumávat.
  • Se vší kritikou po dohrání dema v článku bohužel musím souhlasit. Sbírání je "pakárna" a equipovaní ještě větší. A to nemluvím o tom, že když jsme viděl poprvé equipovací menu musel jsem 3 minuty přemýšlet co s tím. Kde je to co mám na sobě a ukazatel srovnání statů věci equipnuté a zájmové mě také občas mate. Proč proboha někdo vymýšlí nový systém když máme spoustu použitelných, hratelných a skvělých ze stovky jiných her. Hledat originalitu se v některých směrech fakt nevyplácí.
  • Dungeon siege 3 demo jsem hral pres 8 hodin na xboxu a je to uzasne komplexni hra pod povrchem. Recenzent vubec nepochopil jak se ta hra vlastne hraje. Nejdulezitejsivlastnost je block. Pokud hrac blockuje tak utok kryje na 100%, ale prijde o procento focusu, ktere je prime k tomu o kolik zivotu by prisel.
    Priklad: hrac 200 zivotu, 100 focus point. nepritel zautoci za 50 damage. 50dam - lock_value => 30damage / 200 zivotu => 15% => hrac blokuje utok, ale prijde o 15 focus_points. Dulezite je ze normalni utoky generuji focus pointy rychlosti 3 moje utoky 60-90 new focus points. Ve vysledku to znamena, ze hrac musi aktivne provadet utoky a bloky. Kdo neblokuje ten umira. Dale z bloku je mozno provest uskoceni nebo serii uskoceni (behem uskoceni nelze hrace zasahnout!!). Dale je potreba jsi uvedomit, ze hrac s velkym block_value muze prakticky normalni nepratele blokovat jak dlouho chce. pokud utoky nepratel jsou srovnatelne s block_value.
    Dale prehled zakladnich utoku: normalni utoky nestoji nic, generuji focus, offensive abilities stoji focus generuji power globes, defensive abilities a empovered attack(abilities) stoji power globes.
    Zakladni chyba je kdyz hrac misto bloku pouziva beh smerem vzad. (do tech zad pak dostane par strel a umira a ma pocit ze hra nestoji za nic). Takze blok a z bloku ukoceni vzad. (do tech zad pak nedostane nic a zije, maximalne prijde o par focus pointu).
    Zaverem lze rici, ze hrac musi aktivne kombinovat 3 druhy utoku, bloky, uskoky a 2 ruzne systemy
    zdroju (focus points pro abilities a blok, a power globes pro defense abilities a super silne verze utoku) a to 2x prodva ruzne postoje (mec a stit, a obourucni mec) a to je zabava, protoze kdyz vite co delate, nemusite prijit ani o jeden bod do zivotu (proto tam zadne lahvicky nejsou !!!). Je to akcni hra co se tyce boje, zalezi na tom co aktivne hrac dela, rozhodne se hra neodehraje sama pomoci RPG statistik.
  • troška do mlyna
    DS1 tú som hral bola pekná , bolo to fajn ale ku koncu ma už hra doslova otravovala ked som zabíjal dookola stále tie isté série potvor ale na tú dobu super vec
    DS2 tak tá bola pre mna 100x lepšia ako DS1 ale bola o dosť rýchlejšia aj rozsiahlejšia mám dojem tá sa mi páčila veľmi aj príbehovo
    DS3 ako vždy si počkám na recenzie lebo už som kúpil mačku vo vreci asi 2x a tomu sa chcem vyhnúť takže ja to robím asi tak že už im seriem na reklamy, videá a podobné kraviny ktorými ma chcú distribútori oblbnúť /naposledy DA2/ a podla toho sa zariadim a ak bude hra aspon tak dobrá ako boli prvé dve časti kúpa bude na spadnutie

    ak to porovnávate všetko z diablom tak nemôžete deliť diablo na diablovinu a ostatné hry na akčné RPG lebo diablo je akčné RPG a všetky podobné hry sú akčné RPG, a mna najviac štve že tak neozačili aj DA2 pretože to nieje čisté RPG ako tvrdia ale tiež akčné RPG (niekto hovorí dokonca o akčnej adventure)

    titan quest po diable to bola jedna z najkvalitnejších hier a bola veľmi pekná
  • smejki
    hmmm. na DS3 dělá evidentně ta slabší půlka Obsidianu *9*
  • Neni az tak uplne pravda... teda hry se svetelnou pistoli nehraju, ale v prvnim DS nebyl problem na nizkem levlu spatne odbocit a vlezt mezi potvory o tricet levlu vyssi... nektere casti byly opravdu uplny tunel, ale byly tam i obrovske plane (poust) obrovske vetvene dungy a cely svet propleteny, ze linka questu te opravdu vedla vicemene tunelove, ale kdyz jsi z ni odbocil na rozcesti jinam, dosels uplne jinam kde jsi jeste nemel co delat atd... na ukrutne vysokych potvorach se krasne expily skilly a staty, ktere clovek zapomel na nizkem levlu a pak je potreboval treba na obleceni ultimatniho brneni nebo zbrane... :-)
    Hravali jsme to v kavarne v osmi lidech cele noci kdyz to byla novinka... paradni parba... :-)
  • diablo killer
  • Musím s tebou bohužel souhlasit. Jedničku jsem přehrál asi 2x a z grafiky jsem se tehdá málem pos*** - pro mou RivuTNT2 to byl grafický olymp. Ze systému expení jsem byl taky nadšen (škoda, že se podobný systém používá jen výjmečně). 2ka byla sice pořád fajn, ale pár nevychytaných věcí mě tam štvalo.... O 3ce mám zatím pochybnosti.... bez vyzkoušení (dema) do toho určitě nepudu...
    P.S: Jednička byla taky tunel jak CoD s pár odbočkama.
  • Promiň, ale tohle je pěkná demence. Vždyť Diablo není nic víc než akční hack&slash RPG. Stejně jako DS. že jsou v obou hrách rozdíly je jasné. Ale obě patřej do stejný škatulky.
  • No ja nevim, ale vicemene vsechno to co jsi popsal prvni DS melo... takze nevim v cem ti nesedi do skatulky Diablovka... :-)
  • Okrem uz spominaneho TQ ma napada len Torchlight(ktovie preco :) ). Mozno by som si na nejake este spomenul ale do diablo schemy my zrovna vela nezapada. Mne islo hlavne to jadro, ktore robi Diabla takym vynimocnym (chyba otvoreny svet, N obtiaznosti, na zaklade ktorych sa menia aj vlastnosti predmetov, unikatne predmety (a hlavne tony predmetov cez seriove, rare atd.... proste LOOT) zavisle od levelu postavy a miesta/monstra/casu vyskytu, tabulkovy system ziskavanie XP, Farming, pritomnost potionov, co-op muliplayer, bossovia, minibossovia, prisery s generovanymi vlastnostami ale aj vopred urcenymi, atd...). Chapem, ze to moze posobit ako skatulkovanie ale podla mna tieto veci robili Diabla presne takym akym je, a preco sme ho hravali cele dni stale dokola. Take DS je vyborne RPG ale tieto veci mu proste chybaju, dlzka hry je sice vacsia ale skor na jedno dohranie, nie na neustale opakovanie aktov kvoli XP alebo loot-u.
  • DS1 bylo super, ackoliv dost jiny, stravil jsem u nej hooodne hodin, a vubec mi nesralo tenkrat ze jsem na to nemel PC a hral jsem s 8fps, a to co normalnimu cloveku trvalo 2 hodiny, ja ubehl za dva dny... byla to super gamesa, dvojka me ale na druhou stranu nebavila vubec...

    Trojku si urcite zahraju rad, protoze mam rad NOX/Diablovky(NOX je srdcovka) TQ taky nebylo spatny, ale neudrzelo me tak dlouho...
  • To si myslim, ze uz skatulkujes moc... pak mi rekni nejakou podle tebe fakt diablovku? :-)
  • Dungeon Siege 1 (2) nie je diablovka (aj ked je to bezpochyby vyborne RPG), je to "len" akcne hack&slash RPG. Ako som hore pisal, diablovky charakterizuje nieco ine ako len hack&slash bojovy system (dokonca DS1 mal aj pomalsie tempo, nebolo to take rychle ako D2). Sacred sice sa na diablovku podoba viac nez DS ale jeho obrovska rozloha, nizka obtiaznost a nie prave najlepsi bojovy system ho trosku zhadzuju (aspon v mojich ociach).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit