Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Navíc se se to seká jako prase i na silných sestavách. Přitom to vypadá jako přebarvená pí*a (slova Karla Drdy)

    To je k*rva problém udělat skoro kopii DK? To snad není možné? Zde vymýšlí hovadiny a je z toho sra*ka (když to porovnáme s DK). War for the overlord, zase dělá badna amatérů, kteří ani nemají vlastní kanc a nějak se handrují přes skype. To v*le, co to jako je? *15*

    DK + KeeperFx je lepší hra. DK2 + nějaký mod je lepší hra. To je tak neuvěřitelné, jak tyhle staré hry jsou lepší a nikdo není schopen to ani pořádně okopírovat tak, jako ty velké firmy kopírují kde co.
    • Jo... temné prostředí prvního DK je k nezaplacení. Už v té době každá potvůrka levelovala!!!
      Krásná tma v kobkách, zvuky, ozvěny, křik boje! To se ani nedá popsat, jak je první DungeonKeeper naprosto perfektní Hra! Atmosféra se dá i dnes dokonce krájet. No a dvojka byla parodie na jedničku, tím to končilo.
      Teď sem tak-tak doufal, ale se nedočkal. Je to dobrá hra, ale pro cílový věk cca 10-13.
      • Tady každý vymýšlí světové věci a pak je z toho prostě nic extra. Jako tahle hra anebo Alfa verze War for the overlord za plnou cenu...

        To je teda pocta DK. To je hnus!... Proto ten Pohlreich pořád říká aby jídlo bylo jednoduché ale z kvalitních surovin. Žádná snaha o světovost když na to nemají...To byl DK. Jasný na pochopení ale kvalitní. Přesně jak jsi to popsal, ty zvuky a další drobnosti. Do toho ta elekrotická hudba....Vše bylo v dané době TOP. (asi to znova dohrají + mapy kterých na je keeperclanu tuna + vlatsní kampaně)

        A hlavně moje oblíbená věc. Když byl frmol na bojišti, tak brouci kteří se nedostali do boje skákali aby viděli co se dějě! Ku*va to bylo tak skvělý a přitom to nebyla složitá hra na pochopení. Takové hovadina ale jak to potěšilo. Nebylo ten tlustej démon.

        U těch nových dvou her máš samé pokusy o velké inovace, vše je barevné a ještě to jedna "firma" má zabugované a druhé to jede 30 FPS na silném PC. To je teda pokrok jako *12*
        • Tak to udělej ty ku*va místo toho aby jsi jen pořád brečel jako dětsko, našel jsi díru na trhu a očividně víš jak na to, tak dělej fakane.
  • Osobně si myslím že frustrace nad pomalostí hry je způsobená hlavně nepochopení upravených principů hry. Proč mít žold na jednom místě? V každém průchodu jde postavit malé cache kam zlato (ručně)roznést, tím se přidává větší důraz na přímé zásahy. Stejně tak je dobré mít celý dungeon centrovaný na zdroje ke kterým všechny jednotky potřebují.
    Osobně si nemyslím že by hra byla skvělá, ale velká část stížností autora je způsobena prostým nepochopením záměru autorů "jak se to má hrát" a křečovitě hrát DK2 místo Dungeons 2.
  • vonTossis
    Když podprůměrně vypadající hra pravidelně klesá pod 10fps i na nízké detaily (Phenom II X6 @ 3.6 GHz, 8GB RAM, 2x 6870), tak je něco setsakra špatně.
    • Na notebooku s i7 a Nvidíí na nejvyšší detaily jen s občasným ( jednou za 5-10 min ) zaškubnutím při velkém překopávání dungeonu.

      Nevšiml jsem si žádnýho problému..
  • Většinu her si už dneska kupuji, ale sem tam ocením, když se nějakej více "indie" kousek dá nejdříve stáhnout a otestovat (když už není možnost zahrát si demo). A dobře jsem udělal. Hru jsem nainstaloval, zeblil se rádoby vtipnou omalovánkou áka DK2 (což nechápu, proč všichni musí zrovna kopírovat, pardon, vylepšovat ten zelenobílej humus namísto geniálně temné jedničky), znudil se povinným REAL TIME začátkem a aniž by mě cokoliv táhlo dohrát první misi, tak hru zase rychle smazal včetně img filu. Tvůrci prostě střelili totálně vedle, jako už poněkolikátý a sem neskutečně rád, že jsem do toho nehodil těch 40 dolarů nebo kolik to stojí.
    • nightborne
      Tak tak, na to, jak to působí, jsou to docela těžký prachy.

      Takhle, jak už jsem psal, ona ta podzemní část funguje dobře, je příjemná, ale imrvére tě to tlačí do tý povrchový RTS, která je jednoduše otřesná.
  • Ach jo, kdy uz pochopi, ti co se snazi nahradit DK, ze nechceme zadny kraviny navic ale propracovanej managment dungeonu. V idealnim pripade doplnenej o multak kde pujde hrat hrdinove proti panovi jeskyne ( slibovano uz do DK1...). Tento pokus sem vydrzel hrat cca hodinu abych pochopil ze se opet nejedna o dustojnou nahradu. Tak snad priste. Btw skube se to na kompech kde beha v klidu GTA5 :D
  • nightborne
    Souhlasím bez výhrad. Brightingův hlas sám o sobě kvality nepopiratelně má, ale ten materiál, co musí číst, je spíš na cestu na záchod. Někdo nepochopil, že satira a parodie nestojí jenom na chrlení jednoho zkomoleného jména z Warcraftu přes druhé, mnohem víc to působí, že se tvůrcům prostě a jednoduše nechtělo vymýšlet nic vlastního a originálního.

    A do tý RTS části jsem se opřel ještě víc, taktika tam je veškerá žádná, celá hra se pak redukuje na neustále se opakující vzorec - postav armádu, hurá na povrch, klikni na nepřítele, čekej minutu, klikni na nepřítele pět metrů vedle, a takhle až do alelujá. To bylo fakt zábavný naposled ve Warcraftu jedna.
    • vidíš tak si prostě zopakuješ warcraft 1 Rts čas není uplná pitomost ale moc se jim nepovadla to uznávám, ale furt lepší když se pokouší reagovat na výtký fanoušku(viž Dungeons 1) než kdyby delali Call of duty Dungeons
      • nightborne
        On ten nápad zpracovat plenění nechutně pohádkově zelených lesů na povrchu, což DK jenom naznačoval na konci mise, sám o sobě vůbec není scestnej, jenom je prostě provedenej naprosto příšerně.

        Výplatní dny zdržují, to jo, ale já vždycky stavěl malý pokladničky rovnou ke všem zdrojům zlata, aby s tím impové nemuseli moc běhat, takže pak to tolik nezdržovalo. Obecně bych řek, že tak podzemní část funguje velice kvalitně, hrozná škoda, že to s sebou ta nadzemní strhává do hnoje. A vypravěč by měl opravdu alespoň čas od času zmlknout, člověk se první hodinku ještě shovívavě usmívá, ale když to musí poslouchat pořád dál a dál, má chuť ho vzít něčím po hlavě.
  • stoupeek
    Souhlasim s recenzí. První co mě vadilo bylo zmíněný vybírání/sbírání jednotek. Přes klik na ikonu jednu po jedný a ruční sbírání po mapě byl fakt opruz. Banální útoky/vlny hrdinskejch poskoků se snažili maskovat tlak na hráče plnit úkoly na povrchu. Drobnosti, jako to, že nejsou viděl levely nad jednotkama. A je tam toho víc, co není vyloženě špatně, ale člověk si řiká: "Proč takhle?". Takový nemastný neslaný. Jedna věc, která mi nebyla jistá, jsou ty buffy, co padaj z nepřátel. Můžu jich dát víc na jednu jednotku? Radši jsem to nedělal a rozděloval to všem. A nějak mi uniklo, čim přesně se zvyšuje evilness (ale asi mi to uniklo někde v tutorialu).

    Hrál jsem to pár hodin a pak si nainstaloval Dungeon keepera 2:). První co mě trklo, co jsem si neuvědomil, že v DK2 mohou impové kutat 3 z jedný strany "bloku" a makaj, jakože fakt makaj:). V Dungeons 2 může být jen jeden z jedný strany "bloku" a ještě kutá tááák pomalu, že se mě chtělo je pořád mlátit. A to hrozně přispívá k pomlalosti hry.

    Takže sláva gogu a ja du umučit pár hrdinů.
  • NÁZOR NĚKOHO, KDO HRÁL HRU DÉLE JAK HODINU (narozdíl od místních diskutérů a autora článku)

    Dungeon Keeper 1+2 jsem v jejich době hrál desítky ne-li stovky hodin.
    War for the Overworld je vylepšená KOPIE DK2, a kdo tvrdí, že WftO je nějakým způsobem horší než původní DK2, je nostalgií oblbnutej hnidopich.
    Dungeons 2 není kopie DK2, zato je to spirituální nástupce. Zjednodušuje staré prvky a nasazuje ranec nových.
    Už mám v Dungeons 2 (Sand and Fire + Chance of Dragons + Game of Winter) přes 100 hodin hraní a je to naprostej nářez. TĚCH 40éček ZA TO ROZHODNĚ STOJÍ, jakékoliv retro se může jít zakopat.
    Svoje mouchy má každá hra, to ano (a spousta her, byť téměř perfektních, potřebuje další mapy). Ale kdo se stále modlí ke svaté krávě DK2 a tvrdí, že Dungeons2/WftO nejenže nejsou lepší, ale nesahají ani po kotníky, ten je zaseklej v minulosti (pro mě za mě si své retro užijte, ale přestaňte házet špínu na hru, kterou jste si ani pořádně nezahráli).

    hawg
  • Skoda ze prava na Dungeon Keepra ma EA :D
    A ked uz tak tak poprosim remastered (v dakom next gen engine) verziu DK 1, dvojka bola horsia.
  • PLuto.petr

    Tak jsem si Dungeons 2 zahrál a po více než 40ti hodinách i dohrál a musím říct, že jsem si to užil. Měl jsem rád původní Dungeon Keepery a u této hry jsem se bavil obdobně, jako u DK. Nechápu problém s populačními body ani s penězi, nikdy jsem s tímto neměl problém. Pracovníků byl vždy dostatek a i u armády šlo spíš o kvalitu než kvantitu. S penězma taky nebyl problém, zlaté žíly jsou všude možně a větší problém s tím býval v DK. Technické zpracování taky OK, ani jednou mi hra nespadla. Takže já jsem se bavil a užil si to. A kdybych měl víc času, tak se vrhnu i na datadisk, ale je to strašný žrout času a já potřebuju i pracovat :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit