Přejít na výpis diskuzí

Dungeony a vlci z Elder Scrolls V: Skyrim

8.2.2011 13:52
levis 25 příspěvků

Zatímco běžně vývojáři detaily o svých hrách tají nebo pečlivě plánují tak, aby nikdy neprozradili zbytečně mnoho, Bethesda se v případě Elder Scrolls V rozhodla pro opak. Dva měsíce po odhalení tohoto očekávaného RPG proto ještě stále vychází další čísla herních časopisů a přináší detaily o neodkrytých...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To si roba srandu. Ved ta grafika vizera jak v starom Oblivione.
  • http://www.facebook.com/pages/The-Elder-Scrolls-cz/125845210814962
  • jen pro zajimavost - porovnejte si aktualni screeny ze Skyrimu z temi z Oblivionu - napr zde http://games.tiscali.cz/the-elder-scrolls-iv-oblivion-7542
    Ne ze by tam nejaky progres v grafice nebyl, ale moc velky rozdil to fakt neni. Coz neva i na Oblivion se da porad jeste koukat...
    • extra rozdíly doopravdy nejsou, ale to vůbec nevadí :) on i Oblivion se dal dost pěkně graficky modifikovat, že vypadal o třídu lépe.. nedivil bych se kdyby to tak bylo i u Skyrimu, každý si najde svoje
  • MrSanta
    Grafika je to poslední co u her řeším, ale jestli budou obličeje propracované a těla humanoidních postav budou mít různou stavbu, tak se zlobit nebudu.
    Dungy snad budou v pohodě když na nich dělalo 8 trpaslíků. V Oblivionu je měl na starosti jeden člověk, jak tomu bylo v Morrowindu nevím. Mě ale podobnost dungů nějak extra nevadila.
    • Presne tak, co sa dungov tyka tak v Obl. som mal skor problem s tym ze v nich nic podstatne nebolo ,nez ta ich repetitivnost. 100+ variant maju pre Skyrim tak kludne mohli spravit zopar variacii na rovnake priestory so zmenenym obsadenim/vybavenim/florou/texturovanim a spravit tak lootovacie orgie:) Nie zeby 100+ bolo nejak malo,to zas nie...
  • Doufa, ze svet i mesta budou zivejsi nez v Oblivionu, co je platny kdyz mesto bude vypadat skvostne a unvitr bude mrtvo jak po morovy epidemii
  • K vylepšené AI: Nepotřebuju zrovna, aby mě při Charisma 100 každá dávala blowjob na potkání, spíš aby AI nebyla trapná - jako když se pořád dokola omílala hláška o setkání s mudcraby, na který když jste upustili sopel tak bylo po nich.
  • To jsou první screenshoty co vidim a jsem docela překvapenej. Oblivion byl v tomhle směšnej. Během půl roku se kvalita předem vydanejch "skutečnejch" screenshotů nápadně horšila, tady je grafika docela "uskutečnitelná". A konečně konec těch mongoloidních ksichtů z oblivionu/F3. V NV to bylo ještě na hranici únosnosti. A sliby taky nevypadaj zatim tak neuvěřitelně jako u Oblivionu...
  • Joha
    Ja sa teším! Ešte furt drtím Oblivion a pokiaľ aj pri Skyrim bude taká obrovská moderská komunita tak dúfam že tiež vydrží 4 roky :D
  • 120 dungeonu? Mam se bat i pres ujistovani vyvojaru o originalite kazdeho z nich? Dungeony byly zatim nejvetsi slabina cele serie. Podobne si jako vejce vejci a bez originalniho lootu v kazdem z nich. A jejich dalsi hra,Fallout 3, v tomto smutnem trendu jen pokracovala
    • Ja myslim, ze na FNV uz bylo videt zlepseni.
      • Pry zlepseni!... F:NV je oproti F3 genialni! *2*
        Jen skoda ze je to od jine firmy. Jak uz pise Mike o post vyse
      • No taky Fallout NV nebyl od Bethesdy :)
  • Skoda to si asi zas jak Oblivion v 1920x1200 nezahraju,holt 9800gt je uz dost oldschool, ale o to zas tak nejde, hlavne me zajima hratelnost *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit