Dying Light 2 Stay Human – recenze parkourové zombie akce
-
Zrovna jsem to před pár dny nainstaloval a jsem maličko zklamanej, ne že by hra byla špatná ale je jednoznačně horší než dvojka, nejde házet trubkama a dalšíma zbraněma a podobně, příběh obsahuje všechny klišé co existujou, včetně výtahu o kterym jsem věděl že spadne když na něj skočim a flashbacky a zase jsem něčim nakaženej a musim si něco hlídat abych moc nemutoval.....chtělo by to konečně nějakou hru která tyhle otravnosti nemá a noc neni skoro žádná výzva kvůli absenci volatilů. Ale uvidíme třeba se ještě nějaký potvory objevěj, mam teprve cca 5 hodin ve hře a zatim mě to docela nudí oproti jedničce která byla totální bomba a hned jsem se do toho stračně zažral. Tady ani to mlácení zombíků neni tak zábavný protože soubojovej systém je horší než v jedničce.
-
Tak nevím...se zakoupením DL2 jsem dlouhou dobu otálel a čekal až bude hra připravená,bez větších chyb a dotažena do hratelna...
Zdejší recenzenti se prezentují škálou všemožných srágorek jak je hra o proti jedničce reálnější, lepší, hezčí,hratelnější a já nevím co ještě...za mě je to od jedničky cca 10km zpět ☹️
Realita popírá samotný příběh...pokud se příběhově jedná o poutníka, který je schopný cestovat mezi městy a na střechách plných stromů neumí vyrobit luk a šípy?!?.... sorry to jsem uměl vyrobit cca v 9ti letech a nemusím být raketový inženýr.... další absurdní nerealita oproti jedničce - pokud se rozhodnu, že půjdu sejmout banditu...tak očekávám, že po něm na zemi zůstane zbraň,kterou mohu použít...NN zbraň (třeba ocelový palcát) se vypaří do vzduchu... zrovna tohle kdybych věděl od vás skvělých recenzentů, tak bych si tuhle hru ani nekoupil...☹️
Nu což... odehráno 28 hodin a dle mého soudu to jedničce nesahá ani ke kotníkům ☹️ Na to že se na dvojku čekalo dlouhých 7 let a příběhově je to 15 let od Harranu+ hlavní postava je poutník...bych nečekal, že hlavní postava neumí téměř nic a že vychvalovaná realita se rovná IQ houpacího koně a to toho koně hodně urážím....sorry za mě palec dolu 👎🏻 Prostě pokud sejmu chlapa - chci jeho zbraň.Pokud chci odlákat zombíky -chci použít třeba kámen (nebo cokoliv po ruce) a ne pouze mince z inventáře a mimo jiné zbraň se dá vyrobit z čehokoliv a pokud je příběh 15 let po Harranu a blbeček Aiden neumí z X stromů utrhnout větev a použít jí na obranu a raději jde proti zombíkům pěstí, tak nechápu jak do teď vůbec přežil 😂
Na druhou stranu nechápu vás recenzenty.To jste placený za kladné reference? Kdybych věděl co vím teď, tak za základní hru bych dal max 5 euro...za víc zatím nestojí ☹️
-
-
Přesně tak, pod to bych se podepsal, hra je docela zklamání. Jednička byla absolutní pecka a jedna z nejlepších her posledních 10 let. Tady jsem v tom 5 hodin a čas se dost vleče a je to plný všech herních klišé, furt samý flashbacky a zase musim bojovat s infekcí a výtah spadne když na něj skočim protože kámoš řekl že je to nestabilní, takže je jasný že to spadne až tam skočim já atd....celkově je tam všechno co mě ve hrách otravuje a nejde ani házet věcma jako v jedničce, to bylo na tom soubojovym systému to nejzábavnější, tohle je spíš generická mlátička jako každá druhá hra, jednička byla unikátní, tohle unikátní neni.
-
-
na dying light 2 sem se těšil hrozně už to mam dohraný ale nechapu že nikdo neřesí ten technický stav který je horší jak první verze cyperpunku ... ten hate co dostal cyperpunk za pár funny bugu ale dying light 2 který je vpodstatě nehratelná a nikdo nic jo ?? poslední patch udělal coop nehratelný pro většinu pc hráču , za 32 hodin sem musel resetovat , loadovat hru asi 100x abych se dostal do další časti větši bordel sem v žadným releasu neviděl a to sem cyperpunk dohral 2 den po vydaní . todle je fakt ulítlost , nejlepší coop akce na trhu ale vydat to vtomdle stavu mi přijde fakt šilenost a ješte vetší že to nikdo asi neřesí ??? je mi lito Cpr co za jejich masterpiece dostaly čočku ale techland vydá tendle bordel a vše ok ??? ..... nechapu že tu 40 lidi řesi mechaniky které sou uplně v pořadku ale že nejde 40% side questu a v určitých scénařích je locklý přibeh mi přide moc... pochybuju že za 5 let podpory vubec tendle bordel daj do kupy
-
Hrál jsem to asi hodinu a půl... Vůbec to nemělo atmosféru prvního dílu a tady mě to likvidování zombie vůbec nebavilo... Nechápal jsem, že jdu lesem a slyšim mrtváky jak kdyby byly za rohem, přitom nikde nic. Soundtrack co hrál ve hře mi přišel jak kdybych poslouchal filharmonii složenou z houslí a basu. Vážně vládě stačil slib od GRE že přestanou s výzkumem jakmile vytvoří vakcínu? Po všech jejich pochybnejch průserech?
Šel jsem na refund a ještě předtim sem si řekl, že než to udělám, zkusim si vyspoilovat příběh a šel jsem na wiki s tím, že alespoň to mě nadchne.... Nope.
Jdu se vrátit do Harranu, tohle hrát nechci.
EDIT: Ten dabing hlavní postavy nemůžou myslet vážně?... Nebudu řešit jestli to je stejnej dabér co namluvil Cranea, ale každopádně zní naprosto totožně... Nechápu proč...
-
-
Aiden a Crane jsou v podstatě dvě stejné postavy, chovají se, mluví úplně totožně. Co mi ale hlava nebere je skutečnost, že dabér Aidena je skutečně jiný než ten Cranea. Takže jsou to dva různí herci, kteří znějí úplně stejně huh
-
-
Tak zatím mi vadí některý věci. Skill tree je omezen jen na parkour a combat. V jedničce byl k tomu ještě survivor skill tree a ten legend. Nevím jestli se něco neodemkne v průběhu hry ale moc bych tomu nevěřil. Další věc která je docela na nic je fyzika zombíků, z nějakýho důvodu je mnohem horší než v jedničce tam ten ragdoll zombíků byl hodně dobře udělanej tady to celý přepracovali k horšímu a ten ragdoll model je prostě bída.
Edit. tak prej místo kompletní fyziky zombíků mají předefinovaný animace a proto to vypadá tak jak to vypadá.
-
-
Ve dvojce už neni zábavný ani skopávání zombíků ze střech, ach jo, další série kde naslibovali hory doly a vydali naleštenej pšouk
-
-
Už by sa mohli vývojári konečne naučiť, že myška má viac než len tri tlačítka. To je nonsens aby si človek v roku 2022 nevedel nabindovať myšku 🤮
-
-
Takhle jsem se dlouho nezasmál, to je trauma do konce života :D
Mě by zajimalo, kolik hráčů používá myš s více jak 3 tlačítky.. Hádám uplně mizivé procento.
-
-
Každá běžná dnešní myš má přece víc než 3 tlačítka, ty snad nemáš tlačítka na boku pro palec? To je přece standard už skoro 20 let u herních myší.
-
No ja nevim, ale treba bocni tlacitka na mysi jsou na hrani docela uzitecna vec. Netusim, jake procento hracu je pouziva, ale vzhledem k tomu, ze velka cast mysi je ma, hadam ze uplne nezanedbatelny pocet to nebude. ;)
Taronyu: Ten binding funguje nejak obskurne, ale kdyz jsem jej "potvrdil" pres Escape, tak tlacitka alespon v mem pripade nakonec priradil (jen teda se zobrazenym nejakym kodem tlacitka misto neceho normalniho).
-
-
bez tlačítek pro palec by spousta dnešních her byla nehratelná při tom množství tlačítek co musí člověk mačkat, dřív ti stačilo E nebo F pro use, nějaký přebíjení a skrčování, ale dneska používáš dosova celou klávesnici :-)
-
-
Tak trauma nie, ale dám si facepalm za každým, keď to vidím v nejakej hre 😀
-
-
-
Ta hra nepodporuje vůbec HDR. Jen pro info.
-
Škoda, že to není recenze od té osoby co recenzovala 1 a její datadisk. To je podle mne jedna z nejvtipnějších a nejhorších recenzí tady na Games. Pavla to očividně hodně bavilo, což je hodně v rozporu s původním recezentem haha.
-
-
Přečetl jsem si tu recenzi zpětně a za mně teda v pohodě. Výstižna a nebere si servítky no, takový recenze mi dneska chybí. Ja nepotřebuju vědět co je na hře dobrý, ale co je na ni špatný 🙂. Dokonce jsem se snažil pána vygooglit, jestli nepíše někam jinam, ale nenašel jsem. Takže, hledá se Daniel Kremser😀
-
-
K těm "příběhovým rozhodnutím a jejich různým následkům":
Slyšel jsem, že většina recenzentů si stěžuje, že to byla marketingová nadsázka, protože v reálu v té hře je je minimální dopad voleb.
Největším dopadem, který ve hře člověk najde, jsou ta rozhodnutí, které frakci přenecháte kontrolu a podle toho se trošku upraví prostředí (např. více lan na slanění vs. více pastí na zombie).
-
-
ono je otazka, ked sa nad tym zamyslime, ze ako daleko by to vlastne muselo zajst, aby tie nase rozhodnutia mali nejaky zasadnejsi vyznam...v akejkolvek hre. Prakticky by to znamenalo urobit niekolko plnohodnotnych pribehov.... vo vacsich hrach to potom znamena take neuveritelne vetvenie vsetkeho, ze uchovat vysoku kvalitu by bolo takmer nemozne...
Ja som za to, aby vytvorili jeden pribeh, urcita variabilita nech je docielena cisto v dialogoch a prechadzanim toho isteho pribehu s inymi hracskymi osobnostami, ale s totoznym vysledkom... a ked ten pribeh bude napisany dobre, tak to bude uplne v poriadku.
Lebo teraz kazda druha hra slubuje realny dopad rozhodnuti ...ale v reale su to len prazdne reci, pripadne to prinasa vselijake alternativne konce (pricom 98% hry sa nemeni) co len stazuje achievement hunting :)
-
-
Je s tím moc práce. Pak nezbývá čas na leštění odlesků a marketing.
-
Při tom to ale dřív šlo ,fallout New Vegas je myslím slušný příklad toho ,že se daji dělat hry ,kde na rozhodnutích záleží a příběh se poté dál větví a rozvíjí ,vždyť v té hře se dala zábít i hlavní příběhová postava a ta hra s tím dokázala počítat. Nevím proč už tohle dnes nejde…
-
-
Ve většině moderních her máš při rozhovoru na výběr A B nebo C, když dáš B tak dál bude na výběr A a C, když dáš C tak v další nabídce už zbyte jenom A. Prostě v dnešních hrách žádný větvení neni a ty odpovědi při rozhovorech jsou tam jenom na oko aby to vypadalo že reaguješ ty, ve skutečnosti nic jinýho než "správnou" odpověď říct nejde. Což je fakt škoda, než to, tak to bych radši uplně nascriptovaný rozhovory kde vubec reagovat nemůžeš.
-
-
-
Jak jinak. Já už ani při podobných slibech nic jiného neočekávám. Marketingová vějička.
-
-
Přiznám se že jsem 1 nehrál, naposledy jsem zkoušel nějaký Dead Island a strašně mě tam štvala mechanika co se furt opakuje ve všech survivalech - opotřebení předmětů. Už jsem to někde psal, mám doma sekeru, kterou kácel stromy ještě můj děda tak proč v těchhle hrách moje pracně získaná sekera vydrží pár úderů?
Opakuje se tato mechanika i tady?
-
-
Jo, tohle je v podobnejch hrách hodně otravný, taky mě rozčiluje ta mechanika že obyčejná sekera má damage 1 a uplně stejná legendary sekera má damage 100, je to retardovaný, ale nezbejvá než se st im smířit. Doufam že až vyjde Stalker 2 že nám ukážou jak se to má dělat, snad to bude podobný starejm stalkerům, to je snad jediná série kde je tohle zpracovaný dobře a zábavně.
-
Takové věci lze většinou vyřešit instalací jednoduchého modu. Např. na Nexus se vyskytují pod "unlimited durability" apod. U této hry bude jistě brzy po vydání k dispozici, podobně jako u prvního dílu.
-
Ze začátku mi to taky přišlo otravný, ale aspoň člověk vyzkouší různorodé zbraně a neběhá půl hry s jednou. Po chvilce hraní máš stejně všude zbraní tolik, že nevíš co s nima. Navíc v jedničce sis mohl vylepšením opravovat klidně 6x a to už vydrží dlouho. Takže nakonec to člověku ani nepřijde jako problém.
A hlavně si je člověk opraví prostě v inventáři a nemusí k někomu běhat. To je teprve otravný:)
-
-
Stačilo by aby různé typy zbraní měly i různé vlastnosti, které by se hodily do určitých situací. Pak by k jejich střídání nebyla nutná berlička ve formě směšně krátké výdrže, ale gameplay samotný.
-
-
Jo, taky si myslím, že mechanika opotřebení je strašně otravná.
Ale zase na druhou stranu je to dost reálné. Jestli budeš sekat dříví tou sekerou po dědečkovi, tak bude dalších X let fungovat. Ale jakmile zkusíš přesekávat lidské končetiny, tak ty kosti tu sekeru rychle dorazí. Samozřejmě jako první odejde topůrko, ta železná část vydrží podstatně dýl.
-
-
Můžu tě ujistit, že kosti sekeru hned tak nedorazí.
-
-
Tobě se ještě nikdy neuvolnilo topůrko, když jsi hodně úporně sekal?
Nezapomeň, že OP psal o sekeře, co má po dědovi. Takže se nejedná o nějakou moderní sekeru (celokovová a nebo nějaký kompozitní materiál). Klasická dřevěná tyč a na konci hlava.
-
-
když upadne železo, tak ho tam narazim zpátky a jedu dál, topůrko u kladiva zničíš celkem snadno, u sekery bys to musel hodit do štěpkovače aby to bylo totálně na odpis, samozřemě že když se blbě trefuješ tak to poškozuješ, ale asi to aspoň pár dní potrvá než to uplně zničíš, ne jako ve hrách že tim praštíš 5 zombíků a zbraň je KO
-
-
Jo sekal jsem hovězí kosti psovi a no problemo.
-
-
Jo, tak ta kovová hlava samozřejmě toho vydrží hodně.
Ale to dřevěné topůrku většinou ne. Vždyť je tam od toho, aby to tlumilo vibrace a zpětný ráz, tak je jasné, že to bude dost namáhaná část.
To ale mluvím o takových těch starších sekerách, o kterých napsal OP ("po dědovi"). Samozřejmě se dnes dají koupit modernější sekery. Třeba celokovové a nebo z nějakého kompozitního materiálu, který vydrží podstatně víc než klasické dřevo.
-
-
-
-
V jedničce ta mechanika byla také. A upřímně to bylo opravdu dost otravné. Ale na druhou stranu, ani ta sekera po dědečkovi nevydrží. Sekera sama ano, ale topůrko odejde :D
-
-
To bych ještě pochopil, ale ve hře doslova vezmu ocelovou trubku a zničí se taky po pár úderech, na tom se přece nemá co rozbít. :-)
-
-