Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • na dying light 2 sem se těšil hrozně už to mam dohraný ale nechapu že nikdo neřesí ten technický stav který je horší jak první verze cyperpunku ... ten hate co dostal cyperpunk za pár funny bugu ale dying light 2 který je vpodstatě nehratelná a nikdo nic jo ??  poslední patch udělal coop nehratelný pro většinu pc hráču , za  32 hodin sem  musel resetovat , loadovat hru asi 100x abych se dostal do další časti větši bordel sem v žadným releasu neviděl a to sem cyperpunk dohral 2 den po vydaní . todle je fakt ulítlost , nejlepší coop akce na trhu ale vydat to vtomdle stavu mi přijde fakt šilenost a ješte vetší že to nikdo asi neřesí ???  je mi lito Cpr co za jejich masterpiece dostaly čočku ale techland vydá tendle bordel a vše ok ??? ..... nechapu že tu 40 lidi řesi mechaniky které sou uplně v pořadku ale že nejde 40% side questu a v určitých scénařích je locklý přibeh mi přide moc...  pochybuju že za 5 let podpory vubec tendle bordel daj do kupy 

  • FansLunacy

    Hrál jsem to asi hodinu a půl... Vůbec to nemělo atmosféru prvního dílu a tady mě to likvidování zombie vůbec nebavilo... Nechápal jsem, že jdu lesem a slyšim mrtváky jak kdyby byly za rohem, přitom nikde nic. Soundtrack co hrál ve hře mi přišel jak kdybych poslouchal filharmonii složenou z houslí a basu. Vážně vládě stačil slib od GRE že přestanou s výzkumem jakmile vytvoří vakcínu? Po všech jejich pochybnejch průserech?

    Šel jsem na refund a ještě předtim sem si řekl, že než to udělám, zkusim si vyspoilovat příběh a šel jsem na wiki s tím, že alespoň to mě nadchne.... Nope. 

    Jdu se vrátit do Harranu, tohle hrát nechci.

    EDIT: Ten dabing hlavní postavy nemůžou myslet vážně?... Nebudu řešit jestli to je stejnej dabér co namluvil Cranea, ale každopádně zní naprosto totožně... Nechápu proč... 

    • Aiden a Crane jsou v podstatě dvě stejné postavy, chovají se, mluví úplně totožně. Co mi ale hlava nebere je skutečnost, že dabér Aidena je skutečně jiný než ten Cranea. Takže jsou to dva různí herci, kteří znějí úplně stejně huh

  • Carnage666

    Tak zatím mi vadí některý věci. Skill tree je omezen jen na parkour a combat. V jedničce byl k tomu ještě survivor skill tree a ten legend. Nevím jestli se něco neodemkne v průběhu hry ale moc bych tomu nevěřil. Další věc která je docela na nic je fyzika zombíků, z nějakýho důvodu je mnohem horší než v jedničce tam ten ragdoll zombíků byl hodně dobře udělanej tady to celý přepracovali k horšímu a ten ragdoll model je prostě bída.

    Edit. tak prej místo kompletní fyziky zombíků mají předefinovaný animace a proto to vypadá tak jak to vypadá.

  • Taronyu

    Už by sa mohli vývojári konečne naučiť, že myška má viac než len tri tlačítka. To je nonsens aby si človek v roku 2022 nevedel nabindovať myšku 🤮

    • Takhle jsem se dlouho nezasmál, to je trauma do konce života :D

      Mě by zajimalo, kolik hráčů používá myš s více jak 3 tlačítky.. Hádám uplně mizivé procento.

      • Hidden

        No ja nevim, ale treba bocni tlacitka na mysi jsou na hrani docela uzitecna vec. Netusim, jake procento hracu je pouziva, ale vzhledem k tomu, ze velka cast mysi je ma, hadam ze uplne nezanedbatelny pocet to nebude. ;)

        Taronyu: Ten binding funguje nejak obskurne, ale kdyz jsem jej "potvrdil" pres Escape, tak tlacitka alespon v mem pripade nakonec priradil (jen teda se zobrazenym nejakym kodem tlacitka misto neceho normalniho).

      • Taronyu

        Tak trauma nie, ale dám si facepalm za každým, keď to vidím v nejakej hre 😀

  • iSpirit

    Ta hra nepodporuje vůbec HDR. Jen pro info.

  • Škoda, že to není recenze od té osoby co recenzovala 1 a její datadisk. To je podle mne jedna z nejvtipnějších a nejhorších recenzí tady na Games. Pavla to očividně hodně bavilo, což je hodně v rozporu s původním recezentem haha.

    • gio1

      Přečetl jsem si tu recenzi zpětně a za mně teda v pohodě. Výstižna a nebere si servítky no, takový recenze mi dneska chybí. Ja nepotřebuju vědět co je na hře dobrý, ale co je na ni špatný 🙂. Dokonce jsem se snažil pána vygooglit, jestli nepíše někam jinam, ale nenašel jsem. Takže, hledá se Daniel Kremser😀

  • Derp_1337

    K těm "příběhovým rozhodnutím a jejich různým následkům":

    Slyšel jsem, že většina recenzentů si stěžuje, že to byla marketingová nadsázka, protože v reálu v té hře je je minimální dopad voleb.

    Největším dopadem, který ve hře člověk najde, jsou ta rozhodnutí, které frakci přenecháte kontrolu a podle toho se trošku upraví prostředí (např. více lan na slanění vs. více pastí na zombie).

    • Jevo83

      ono je otazka, ked sa nad tym zamyslime, ze ako daleko by to vlastne muselo zajst, aby tie nase rozhodnutia mali nejaky zasadnejsi vyznam...v akejkolvek hre. Prakticky by to znamenalo urobit niekolko plnohodnotnych pribehov.... vo vacsich hrach to potom znamena take neuveritelne vetvenie vsetkeho, ze uchovat vysoku kvalitu by bolo takmer nemozne... 

      Ja som za to, aby vytvorili jeden pribeh, urcita variabilita nech je docielena cisto v dialogoch a prechadzanim toho isteho pribehu s inymi hracskymi osobnostami, ale s totoznym vysledkom... a ked ten pribeh bude napisany dobre, tak to bude uplne v poriadku.

      Lebo teraz kazda druha hra slubuje realny dopad rozhodnuti ...ale v reale su to len prazdne reci, pripadne to prinasa vselijake alternativne konce (pricom 98% hry sa nemeni) co len stazuje achievement hunting :)

      • Inquisitor

        Je s tím moc práce. Pak nezbývá čas na leštění odlesků a marketing.

      • Při tom to ale dřív šlo ,fallout New Vegas je myslím slušný příklad toho ,že se daji dělat hry ,kde na rozhodnutích záleží a příběh se poté dál větví a rozvíjí ,vždyť v té hře se dala zábít i hlavní příběhová postava a ta hra s tím dokázala počítat. Nevím proč už tohle dnes nejde…

    • Inquisitor

      Jak jinak. Já už ani při podobných slibech nic jiného neočekávám. Marketingová vějička.

  • Přiznám se že jsem 1 nehrál, naposledy jsem zkoušel nějaký Dead Island a strašně mě tam štvala mechanika co se furt opakuje ve všech survivalech - opotřebení předmětů. Už jsem to někde psal, mám doma sekeru, kterou kácel stromy ještě můj děda tak proč v těchhle hrách moje pracně získaná sekera vydrží pár úderů?

    Opakuje se tato mechanika i tady?

    • Takové věci lze většinou vyřešit instalací jednoduchého modu. Např. na Nexus se vyskytují pod "unlimited durability" apod. U této hry bude jistě brzy po vydání k dispozici, podobně jako u prvního dílu.

    • Inquisitor

      Ze začátku mi to taky přišlo otravný, ale aspoň člověk vyzkouší různorodé zbraně a neběhá půl hry s jednou. Po chvilce hraní máš stejně všude zbraní tolik, že nevíš co s nima. Navíc v jedničce sis mohl vylepšením opravovat klidně 6x a to už vydrží dlouho. Takže nakonec to člověku ani nepřijde jako problém.

      A hlavně si je člověk opraví prostě v inventáři a nemusí k někomu běhat. To je teprve otravný:)

      • uher

        Stačilo by aby různé typy zbraní měly i různé vlastnosti, které by se hodily do určitých situací. Pak by k jejich střídání nebyla nutná berlička ve formě směšně krátké výdrže, ale gameplay samotný.

    • Derp_1337

      Jo, taky si myslím, že mechanika opotřebení je strašně otravná.

      Ale zase na druhou stranu je to dost reálné. Jestli budeš sekat dříví tou sekerou po dědečkovi, tak bude dalších X let fungovat. Ale jakmile zkusíš přesekávat lidské končetiny, tak ty kosti tu sekeru rychle dorazí. Samozřejmě jako první odejde topůrko, ta železná část vydrží podstatně dýl.

      • uher

        Můžu tě ujistit, že kosti sekeru hned tak nedorazí.

        • Derp_1337

          Tobě se ještě nikdy neuvolnilo topůrko, když jsi hodně úporně sekal?

          Nezapomeň, že OP psal o sekeře, co má po dědovi. Takže se nejedná o nějakou moderní sekeru (celokovová a nebo nějaký kompozitní materiál). Klasická dřevěná tyč a na konci hlava.

        • Inquisitor

          Jo sekal jsem hovězí kosti psovi a no problemo.

          • Derp_1337

            Jo, tak ta kovová hlava samozřejmě toho vydrží hodně.

            Ale to dřevěné topůrku většinou ne. Vždyť je tam od toho, aby to tlumilo vibrace a zpětný ráz, tak je jasné, že to bude dost namáhaná část.

            To ale mluvím o takových těch starších sekerách, o kterých napsal OP ("po dědovi"). Samozřejmě se dnes dají koupit modernější sekery. Třeba celokovové a nebo z nějakého kompozitního materiálu, který vydrží podstatně víc než klasické dřevo.

    • V jedničce ta mechanika byla také. A upřímně to bylo opravdu dost otravné. Ale na druhou stranu, ani ta sekera po dědečkovi nevydrží. Sekera sama ano, ale topůrko odejde :D 

  • Musiet pouzit performance rezim aby som mal 60fps na novej generacii konzol chce naozaj odvahu od vyvojarov.

    Keby hra aspon na to vyzerala... o graficke orgie tu teda rozhodne nejde...

    Dam sancu PC verzii, ak tam optimalizacia nedopadla este horsie.


    • RodneY55

      Ale ty režimy jsou relativní, prostě pokaždé, když se teď udělá nová hra, tak udělají jeden performance mód s více FPS a pak zvětší rozlišení/zvýší AA/zapnou ray tracing/lepší stíny... a tím to zase stáhnou na 30. A je úplně jedno, jestli je to PS5 nebo PS6.

      • No, taky jsem se divil, že pokud člověk chce 60fps NEBO RayTracing, musí se spokojit s 1080p.

        Doufal bych v nějaký "sweet-spot" mód s 60 fps, dynamickým rozlišením kolem 1300-1400p, klidně bez RT.

        A s RT to samé, klidně teda 30 fps, když chceš to eye-candy, ale aspoň nějaké to DRS.

        • Derp_1337

          Ten kdo chce "Sweet spot" s vysokým rozlišením a slušnými detaily si musí koupit dražší hardware než 12000kč (PS5). Ten kdo chce nádhernou grafiku má PC za 40000Kč a víc.

          • Thanquol

            postavit PS5 level PC tě vyjde tak na 1200 USD.

            • Derp_1337

              Tak o srovnání cen PC se teď nedá moc bavit, když segment trhu s grafickýma kartama je poslední 2 roky v problémech.

              Místo toho, aby ceny starších modelů šly dolů, tak naopak vylezly nahoru, protože je vše hned vyprodané. Bohužel cena samotné grafické karty je větší než veškerého ostatního HW dohromady.

          • Vzhledem k tomu, jak hra vypadá a jak běží ostatní hry, nepřijde mi tento požadavek tak náročný.

            Mě osobně to netrápí, dám si hru na PC, pokud na konzolích běží takto, mluvím pouze o tom, že mě překvapuje, že běží hůř než jiné, i lépe vypadající hry.

    • Thanquol

      Nevidím jedinej důvod, proč by to na milionu hardwarovych kombinaci mělo být lépe optimalizované. Optimalizovat něco na PC je paradox. PCčka tahají hry na sílu. Engine je buď smysluplně postaven, nebo není. To jakoby už prostě neopraviš ve finále. Ohobluješ pár viditelných ostrých hran a nazdar.

  • zanek.s

    Tak po přečtení recenze ještě tak rok počkám a těším se na recenzi Horizon zero dawn 2  😉

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit